Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה עושים במצב שנכון להיום מופיע ברשיון רכב "שעבוד לבנק למסחר בע"מ " וכולנו יודעים מה קרה לבנק ואיפה עובדיו .

השאלה שלי האם ניתן להוריד את השעבוד ולמי פונים אם בכלל ?

מבחינתי אין לי בעיה לנסוע ברכב אך הרכב על שם חברה ואני רוצה לבדוק אפשרות לבעלות .

ועוד שאלה לגבי תשלום או לחלופין מחיקת חובות לעירייה בגין דו"חות מתקופה של 2003 ו2005 (מופיע עיקול ברשיון הרכב ומפירוט במשרד הרישוי עולה התקופות הנ"ל) , האם לא היה הסדר שזה נמחק ? או מישהו יכול להגיד לי בדיוק אם זה אוטומטי או שמגיעים להסדר ?

תודה מראש .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

לגבי הבנק למסחר - אולי צריך לברר מה נסגר עם כונס הנכסים שלו.

אם הליך כינוס הנכסים נגמר אז אולי לפנות לרשם המשכונות שימחק את השעבוד.

באמת שאין לי מושג מה תהיה התגובה.

בכל מקרה - שעבוד לא מונע העברת בעלות, והסיכוי שהכונס של הבנק למסחר ירדוף אחרי הרכב הזה הוא לדעתי אפסי.

 

לגבי העיקול - החובות לעירייה שולמו? אם כן אז לבקש מהעיריה שתסיר את העיקול.

אם לא - אז למיטב הבנתי החובות לא נמחקים מעצמם.

 

אתה אומר שהרכב על שם חברה בע"מ.

מה הסטטוס של החברה? פעילה? נסגרה? חדלת פירעון?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...