Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי סיאט איביזה 2010 לפני כחודש, אחרי העבודה, ראיתי שהאורות מצוקה של הרכב מהבהבים וכשניסיתי להניע את הרכב, אך לא הצלחתי. לאחר שנעזרתי בכבלים מרכב אחר, הצלחתי להניע את הרכב ולכבות את אורות המצוקה. אך כשהגעתי הביתה כעבור מס' דקות האורות שוב דלקו ולא הצלחתי לכבות אותם. למחרת בבוקר שוב נגמר המצבר והזמנתי מצבר חדש אך האורות לא הפסיקו להבהב ולא הצלחתי לכבות אותם אלא לאחר מס' דקות. המצב החזיק מעמד יומיים ואז שוב המקרה חזר על עצמו לפרקים. לפני כשלושה ימים שוב נתקעתי עם הרכב הלכתי לשני חשמלאי רכב, למוסך ליד הבית, למוסך מורשה ולחברה שהתקינה את הקודן ואף אחד לא הצליח לעלות על התקלה. במוסך מורשה הציעו שוב להחליף את המצבר, החלפתי את המצבר וזה החזיק מעמד ליומיים בדיוק והיום שוב המקרה חוזר על עצמו - האורות מהבהבים ולא ניתן לכבות אותם.

אשמח אם יש לכם רעיונות ממה זה נובע

פורסם

יש לבדוק האם בוצעה התקנה של רכיב שאינו מקורי ואשר מחובר למערכת האיתותים. אם כן, יש לנתק מוח זה ולעקוב אחרי התופעה.

 

אם לא בוצעה התקנה כזו, תתכן בעיה במתג הוונקרים עצמו, ועוד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...