Jump to content

omriraz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של omriraz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי סיאט איביזה 2010 לפני כחודש, אחרי העבודה, ראיתי שהאורות מצוקה של הרכב מהבהבים וכשניסיתי להניע את הרכב, אך לא הצלחתי. לאחר שנעזרתי בכבלים מרכב אחר, הצלחתי להניע את הרכב ולכבות את אורות המצוקה. אך כשהגעתי הביתה כעבור מס' דקות האורות שוב דלקו ולא הצלחתי לכבות אותם. למחרת בבוקר שוב נגמר המצבר והזמנתי מצבר חדש אך האורות לא הפסיקו להבהב ולא הצלחתי לכבות אותם אלא לאחר מס' דקות. המצב החזיק מעמד יומיים ואז שוב המקרה חזר על עצמו לפרקים. לפני כשלושה ימים שוב נתקעתי עם הרכב הלכתי לשני חשמלאי רכב, למוסך ליד הבית, למוסך מורשה ולחברה שהתקינה את הקודן ואף אחד לא הצליח לעלות על התקלה. במוסך מורשה הציעו שוב להחליף את המצבר, החלפתי את המצבר וזה החזיק מעמד ליומיים בדיוק והיום שוב המקרה חוזר על עצמו - האורות מהבהבים ולא ניתן לכבות אותם. אשמח אם יש לכם רעיונות ממה זה נובע
×
×
  • תוכן חדש...