Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש כאן מישהו שהתנסה/רכש את הסיאט מיי ויכול לתת חוות דעת ?

 

אני ממתין לנסיעת מבחן שתיהיה עוד כמה ימים, היום ביצעתי נסיעת מבחן בC1 ואני חייב לציין שהרכב דווקא הפתיע אותי לטובה, השאלה הנשאלת היא האם בקטגוריה הזו הסיאט מי/סקודה סיטיגו העלו פה שלב ?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לכולם,

 

יש כאן מישהו שהתנסה/רכש את הסיאט מיי ויכול לתת חוות דעת ?

 

אני ממתין לנסיעת מבחן שתיהיה עוד כמה ימים, היום ביצעתי נסיעת מבחן בC1 ואני חייב לציין שהרכב דווקא הפתיע אותי לטובה, השאלה הנשאלת היא האם בקטגוריה הזו הסיאט מי/סקודה סיטיגו העלו פה שלב ?

 

אני לא בדקתי את הc1 אבל בעלים של סיטיגו 75 אוט׳ מזה מספר ימים ובנתיים מאוד מרוצה. תקרא את השרשור שפתחתי פה בעמוד בנוגע להתרשמות הראשונה מהסיטיגו ותוכל לקבל עוד פרטים.

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

גיל מאוויס,

מה הטעם לבצע נסיעת מבחן על אותו הרכב בדיוק כאשר כל השוני שהוא יראה הוא בסמל שיופיע באמצע גלגל ההגה?

הרכבים הללו זהים לחלוטין מכל בחינה אפשרית ואין שום סיבה לבצע נסיעת מבחן בכולם או בשניים מהם אפילו.

פורסם
גיל מאוויס,

מה הטעם לבצע נסיעת מבחן על אותו הרכב בדיוק כאשר כל השוני שהוא יראה הוא בסמל שיופיע באמצע גלגל ההגה?

הרכבים הללו זהים לחלוטין מכל בחינה אפשרית ואין שום סיבה לבצע נסיעת מבחן בכולם או בשניים מהם אפילו.

 

לדעתי כן מומלץ אבל את זה הוא יחליט כבר לבד ,אולי יהיה לו נוח יותר בפגו או בטויוטה יותר מה C1 וחווית הנסיעה תהיה טובה יותר והוא יעדיף אחת מהן אני אומר אם כבר רכב חדש ,אז להיות שלם עד הסוף עם ההחלטה מאחר וההוצאה היא ממש לא קטנה ואין על מה להתפשר.

פורסם
אבל איך יהיה לו נוח יותר באחת מהן אם מדובר ממש באותו הרכב, רק עם עיצוב שונה במעט בחוץ?

 

חוות דעת של אדם על מוצר מושפעת ממכלול של גורמים, חלקם פיסיים וחלקם פסיכולוגיים. צבע הריפודים, צבע הפלסטיקים, מגע גלגל ההגה – כולם משפיעים על תחושת הלקוח. מה שאני אומר הוא שאם הלקוח החליט לרכוש רכב חדש במיטב כספו – שיבדוק לעומק את 2 המכוניות גם אם הן באו מאותו המפעל. מניסיוננו עם עשרות אלפי לקוחות השכרה וליסינג – תתפלא כמה לקוחות העדיפו רכב X על פני רכב Y , רק בגלל צבע הריפוד או תחושת המגע בלוח המכוונים. ואם לא יועיל – לא יזיק.

פורסם
חוות דעת של אדם על מוצר מושפעת ממכלול של גורמים, חלקם פיסיים וחלקם פסיכולוגיים. צבע הריפודים, צבע הפלסטיקים, מגע גלגל ההגה – כולם משפיעים על תחושת הלקוח. מה שאני אומר הוא שאם הלקוח החליט לרכוש רכב חדש במיטב כספו – שיבדוק לעומק את 2 המכוניות גם אם הן באו מאותו המפעל. מניסיוננו עם עשרות אלפי לקוחות השכרה וליסינג – תתפלא כמה לקוחות העדיפו רכב X על פני רכב Y , רק בגלל צבע הריפוד או תחושת המגע בלוח המכוונים. ואם לא יועיל – לא יזיק.

 

תסלח לי, אבל ההצעה שלך היא בזבוז זמן למי שמחפש רכב בצורה רצינית ולא רכב לפי צבע.

הבחור נסע בC1, זהו, הוא רוצה לבדוק עוד רכבים, שישקיע את זמנו ברכבים שונים באותו סגמנט ולא בעוד מאותו הדבר.

העניין מתייחס גם למי שעשה נסיעת מבחן בסיטיגו 75, אם הוא גבוהה מספיק אין לו מה לסוע על המיי 75, פשוט עוד מבדיוק... אותו הדבר!

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

אמת, אני מודע לזה שC1, 107 ואייגו הם למעשה אותו הרכב כמו שסיטיגו, מיי ואפ הם אותו הרכב רק בשינויים קוסמטיים קלים, זה לא מה שישפיע עליי לקנות את הרכב (עיצוב)

 

הC1 הפתיעה אותי בקלילות שלה אבל הרגשתי שאני נוהג ברכב מאוד צפוף, יחד עם זאת לא הרגשתי ממש יציבות/אחיזה על הכביש.

 

לעומת זאת בישיבה בסיאט מי ההרגשה הייתה יותר נינוחה ונתנה יותר תחושה של רכב, וכמובן שאי אפשר לבחור רכב על פי ישיבה בלבד ולכן אני אמתין למחר לנסיעת מבחן

פורסם
אמת, אני מודע לזה שC1, 107 ואייגו הם למעשה אותו הרכב כמו שסיטיגו, מיי ואפ הם אותו הרכב רק בשינויים קוסמטיים קלים, זה לא מה שישפיע עליי לקנות את הרכב (עיצוב)

 

הC1 הפתיעה אותי בקלילות שלה אבל הרגשתי שאני נוהג ברכב מאוד צפוף, יחד עם זאת לא הרגשתי ממש יציבות/אחיזה על הכביש.

 

לעומת זאת בישיבה בסיאט מי ההרגשה הייתה יותר נינוחה ונתנה יותר תחושה של רכב, וכמובן שאי אפשר לבחור רכב על פי ישיבה בלבד ולכן אני אמתין למחר לנסיעת מבחן

 

בהצלחה, ספר איך היה

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
תסלח לי, אבל ההצעה שלך היא בזבוז זמן למי שמחפש רכב בצורה רצינית ולא רכב לפי צבע.

הבחור נסע בC1, זהו, הוא רוצה לבדוק עוד רכבים, שישקיע את זמנו ברכבים שונים באותו סגמנט ולא בעוד מאותו הדבר.

העניין מתייחס גם למי שעשה נסיעת מבחן בסיטיגו 75, אם הוא גבוהה מספיק אין לו מה לסוע על המיי 75, פשוט עוד מבדיוק... אותו הדבר!

 

כפי שכתבתי – איש איש וטעמו והעדפותיו.

פורסם

היה לי את הסיטרואן C1, ואני רוצה להדגיש עניין שגם בגללו נאלצתי למכור את הרכב.

בסיטרואן שלי (כמו בכל משפחת אייגו\107\C1) אין תיריסי מזגן באמצע הפנל הקידמי. התריס באמצע הוא "זורק" אויר למרכז חלל הרכב ולא ניתן לכיוון. ראיתי שגם בכל משפחת ה"מיקרו" של פולקסווגן יש את אותו מבנה המיזוג.

את נסיעת המבחן שלי עשיתי באביב,והכל הרגיש לי מצויין-גם המזגן. אבל שהגעתי עם הרכב לחודשי הקיץ החמים (יולי-ספטמבר) להיכנס לרכב אחרי השמש היה ממש עונש כי לקח לו הרבה מאוד זמן להתקרר ולקרר את חלל הרכב.

בנוסף תופעה שהפריעה לי מאוד זה ניתוק המזגן בהילוך סרק. המדחס של המזגן היה יוצא מהפעולה בזמן עמידה בפקק או עם מנוע מונע בסלד נמוך. הייתי נתקע בפקק עם מזגן על מהירות מקסימום ועם בורר קירור במצב קור מקסימלי והאויר שיצא מפתחי האיורור היה רק טיפה קריר. לי אישית זה מאוד הפריע וממש לא נהנתי מהרכב בחודשי הקיץ.

לזכותם של הרכבים האלו אני חייב לציין שחוץ מהעניין של המיזוג הכל היה ברמה טובה ואני יכול להגיד שבאמת נהנתי מהרכב (שהיה לא ממש חם בחוץ) הוא באמת עשה 1 ל 16\18 במשולב,זריז,אין בעיות חניה והרכב מהנה לנהיגה בגלל הדמיון לנהיגה ברכב קרטינג.

העלתי את הנק' שציינתי בדיונים אחרים פה באתר ולא כל בעלי ה107\אייגו\C1 הסכימו איתי על הבעיתיות של המיזוג.לכן,עדיף שכל אחד יבדוק בשביל עצמו האם הרכב אותו הוא בודק מספק אותו מספיק בכל תנאי נסיעה.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato


×
×
  • תוכן חדש...