Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן הגיע יום נסיעת המבחן ואני חייב לציין שחששתי בגלל עניין המושב לאחר שאנשים הגדירו את זה כ"נפילה", אז אני רוצה להגיד שהופתעתי והרגשתי מאוד נוח עם הגובה, היה לי שדה ראייה מצויין ואני 1.70,ולא אוהב לשבת נמוך ולמרות הכל ההרגשה הייתה מצויינת ובטוחה מאוד, כמו כן, הרכב הרגיש לי הרבה יותר בטוח ויציב מה C1 .

 

לגביי עניין המזגן, אמת שזה חיסרון שאי אפשר לכווון את המיזוג המרכזי אבל בתור אחד שלא חובב ממש מזגנים (מה לעשות אני יותר אוהב לנסוע עם חלונות פתוחים בקיץ הלוהט ובחורף) החלטתי שזה עניין יחסי מינורי (שוב, מנקודת מבט שלי)\\

 

עכשיו לאחר נסיעת המבחן אני הרבה יותר בטוח בהחלטתי..

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ובכן הגיע יום נסיעת המבחן ואני חייב לציין שחששתי בגלל עניין המושב לאחר שאנשים הגדירו את זה כ"נפילה", אז אני רוצה להגיד שהופתעתי והרגשתי מאוד נוח עם הגובה, היה לי שדה ראייה מצויין ואני 1.70,ולא אוהב לשבת נמוך ולמרות הכל ההרגשה הייתה מצויינת ובטוחה מאוד, כמו כן, הרכב הרגיש לי הרבה יותר בטוח ויציב מה C1 .

 

לגביי עניין המזגן, אמת שזה חיסרון שאי אפשר לכווון את המיזוג המרכזי אבל בתור אחד שלא חובב ממש מזגנים (מה לעשות אני יותר אוהב לנסוע עם חלונות פתוחים בקיץ הלוהט ובחורף) החלטתי שזה עניין יחסי מינורי (שוב, מנקודת מבט שלי)\\

 

עכשיו לאחר נסיעת המבחן אני הרבה יותר בטוח בהחלטתי..

 

ועכשיו נותר להגיד - תתחדש! החלטה מצויינת:)

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

במהלך החודש האחרון בדקתי, חקרתי, עשיתי נסיעות מבחן ומה לא בכדי לקבל החטה על רכישת רכב חדש.

יום שישי האחרון רכשתי את הסיאט מי וזה לאחר נסיעות מבחן על הסיטיגו (אותו רכב..), קיה פיקנטו ופיאט פנדה.

פירטתי את הסיבות להחלטה שלי בנושא אחר ("סיאט מי בישראל") ואני לא אחפור ואחזור עליהן בשנית.

הדבר העיקרי ממנו חששתי הוא נושא הכיסא ואני בדיוק כמוך הופתעתי לטובה, אני לא בחור גבוה (1.70) ועדיין זווית הראייה הרגישה לי טובה ובטוחה.

אין ספק שנעשתה טעות מצד היצרן בנושא של כוונון גובה הכיסא (בסיטיגו הדבר אפשרי והרבה יותר נוח) אבל עדיין הפער הוא לדעתי פחות מ10 ס"מ.

לגבי המזגן, diveman מעלה נקודה חשובה, אם כך יהיה הדבר צפויים לנו 3 חודשי קיץ לוהטים וקשים לנסיעה...

המזל שלי שהאוטו בחניון תת קרקעי כל היום :-).

עדיין אני סבור שמכלול התכונות הטובות של הרכב מאפיל על מחסור בחריצי מזגן אמצעיים.

פורסם

הדבר העיקרי ממנו חששתי הוא נושא הכיסא ואני בדיוק כמוך הופתעתי לטובה, אני לא בחור גבוה (1.70) ועדיין זווית הראייה הרגישה לי טובה ובטוחה.

 

 

במקום לחשוש מעניין הכיסא לא יותר הגיוני ללכת על הסיטיגו? איזה סיבה יש להעדיף את הmii ?

אלא אם כן קונים את הגרסה הרובוטית שם באופן לא ברור הסיטיגו יותר יקרה ב-3000 שקלים.

פורסם
במהלך החודש האחרון בדקתי, חקרתי, עשיתי נסיעות מבחן ומה לא בכדי לקבל החטה על רכישת רכב חדש.

יום שישי האחרון רכשתי את הסיאט מי וזה לאחר נסיעות מבחן על הסיטיגו (אותו רכב..), קיה פיקנטו ופיאט פנדה.

פירטתי את הסיבות להחלטה שלי בנושא אחר ("סיאט מי בישראל") ואני לא אחפור ואחזור עליהן בשנית.

הדבר העיקרי ממנו חששתי הוא נושא הכיסא ואני בדיוק כמוך הופתעתי לטובה, אני לא בחור גבוה (1.70) ועדיין זווית הראייה הרגישה לי טובה ובטוחה.

אין ספק שנעשתה טעות מצד היצרן בנושא של כוונון גובה הכיסא (בסיטיגו הדבר אפשרי והרבה יותר נוח) אבל עדיין הפער הוא לדעתי פחות מ10 ס"מ.

לגבי המזגן, diveman מעלה נקודה חשובה, אם כך יהיה הדבר צפויים לנו 3 חודשי קיץ לוהטים וקשים לנסיעה...

המזל שלי שהאוטו בחניון תת קרקעי כל היום :-).

עדיין אני סבור שמכלול התכונות הטובות של הרכב מאפיל על מחסור בחריצי מזגן אמצעיים.

 

אמת

 

roy4, באותו המחיר בגרסא הידנית הסיטיגו מציעה אומנם הרמת כיסא אבל גם 60 כ"ס לעומת 75 במיי

פורסם

בגרסת ה-5 דלתות, ידנית 75 כ"ס - הסיטיגו והmii עולות אותו דבר (אולי יש הבדל של 1000, לא בטוח)

לכן לא רואה את ההגיון בגרסה הזאת להעדיף את הmii עם כיסא שמאלץ אותך להתכוונן אליו במקום שהוא יתכוונן אליך.

אני העדפתי את הסיטיגו. נראה לי שסמל של סקודה על המכסה מנוע עדיף על סמל של סיאט.

פורסם
בגרסת ה-5 דלתות, ידנית 75 כ"ס - הסיטיגו והmii עולות אותו דבר (אולי יש הבדל של 1000, לא בטוח)

לכן לא רואה את ההגיון בגרסה הזאת להעדיף את הmii עם כיסא שמאלץ אותך להתכוונן אליו במקום שהוא יתכוונן אליך.

אני העדפתי את הסיטיגו. נראה לי שסמל של סקודה על המכסה מנוע עדיף על סמל של סיאט.

 

בכיף אחי, תתחדש!

פורסם
בגרסת ה-5 דלתות, ידנית 75 כ"ס - הסיטיגו והmii עולות אותו דבר (אולי יש הבדל של 1000, לא בטוח)

לכן לא רואה את ההגיון בגרסה הזאת להעדיף את הmii עם כיסא שמאלץ אותך להתכוונן אליו במקום שהוא יתכוונן אליך.

אני העדפתי את הסיטיגו. נראה לי שסמל של סקודה על המכסה מנוע עדיף על סמל של סיאט.

 

תתחדש! אני אכן מאוד מרוצה מהסיטיגו שלי, כבר אחרי 1070ק"מ עם הכיסא על הכי גבוהה שיש :)

שביעות רצות מוחלטת!

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

אם לסיטיגו היה את דגם 3 הדלתות אז הבחירה שלי הייתה הקלה ביותר שיש.

לצערי אין..בשורה התחתונה:

סיטיגו 75 כ"ס 5 דל' ידני - באיזור ה67K.

מי 75 כ"ס 3 דל' ידני - 62K.

 

בצרכים ובתקציב שלי(עד 65K) המי היא הבחירה ההגיונית.

בכל מקרה גם הסיטיגו רכב נהדר (נסיעת מבחן בגרסת ה60 כס הייתה פשוט נהדרת).

פורסם
אם לסיטיגו היה את דגם 3 הדלתות אז הבחירה שלי הייתה הקלה ביותר שיש.

לצערי אין..בשורה התחתונה:

סיטיגו 75 כ"ס 5 דל' ידני - באיזור ה67K.

מי 75 כ"ס 3 דל' ידני - 62K.

 

בצרכים ובתקציב שלי(עד 65K) המי היא הבחירה ההגיונית.

בכל מקרה גם הסיטיגו רכב נהדר (נסיעת מבחן בגרסת ה60 כס הייתה פשוט נהדרת).

 

תוסיף למיי עוד 1000 ש"ח לצבע מטאלי שגובים בסיאט ולא בסקודה, תחשב את הסחירות העתידית בין למכור רכב עם 3ד' לעומת 5ד' וירידת הערך של סיאט מול סקודה ואני חושב שאין סיבה לקנות את המיי בהפרש הזה. בראייה קדימה בהפרש כזה, עדיף את הסקודה

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

62K זה המחיר הסופי לאחר 1000 שח על צבע מטאלי + חיישני רוורס (מה שאני חושב שבסקודה כן מחייבים אם אני זוכר את ההצעה..)

לקחתי בחשבון גם שיקולי ירידת ערך ומכירה עתידית, בגדול המטרה היא מכירת הרכב לאחר שנתיים אולי שלוש, כנראה שלא יעמוד בצרכים של רכב משפחה...

אני ממש בספק אם בשנתיים הרכב יאבד מערכו 5K אל מול רכב זהה לחלוטין.

כן גרסת ה3 דל' לא אטרקטיבית עבור קהל יעד מסוים אבל אני חושב שמלכתחילה הגרסה הזו של הרכב לא מכוונת לשם, למכור אני מאמין שאני אצליח ובפער שלא עולה על 5K.

לשיקולים של סיאט מול סקודה אני לא נכנס כי אני לא מבין בזה ולא מתיימר להבין.

פורסם

לטעמי הגרסת 3 דלתות ברכבים האלה סיטיגו/mii, היא סתם מיותרת, הדבר היחידה היא נותנת זה הנחה של 2000 שקלים על המחיר.

מעבר לזה היא פשוט לא מוסיפה שום דבר למראה של הרכב הזה. אבל כן מורידה מאוד מהשימושיות שלו.

לא משנה איזה דלתות תשים להם, ואפילו שהפרונט של הרכב יתיימר להיות עם המראה הכי ספורטיבי שיש כמו בסיאט, זה פשוט לא ספורט בשום צורה שהיא.

פורסם

אני לעומתך חושב שזו הברקה, המכונית היחידה (לא סיטיגו) בסגמנט המיני שנמכרת בגרסת 3 דל', בעיניי הגרסה הזו יותר יפה אבל זה כבר עניין סובייקטיבי.

ציינת בעצמך את מילת המפתח - שימושיות.

עבורי, נהג יחיד אשר הרכב משמש לנסיעות יומיות לעבודה (רמת גן - הרצליה), בערב נסיעה עם החברה, בסופש עם חברים אין משמעות בכלל ל5 דלתות. לעומת זאת להכניס כיסא תינוק לשם או איסוף ונסיעה של יותר מ2 אנשים על בסיס יומי אני מסכים שזה לא שימושי ולא נוח.

מעבר לזה העיצוב נותן לרכב מימד אחר כאילו מרווח יותר מבחוץ, שני הרכבים בעלי מידות זהות ושניהם מרווחים בצורה מפתיעה מבפנים, בעיניי גרסת ה5 דל' מקנות מראה קצת יותר דחוס מבחוץ כמו כל מכוניות המיני.

בקיצור מזוית הראייה שלי, גם נראה יותר טוב וגם זול יותר זה WIN/WIN.

 

אני כן מסכים איתך שאין שום קשר בין גרסה כזו או אחרת של של הרכב למילה "ספורט".


×
×
  • תוכן חדש...