Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מייצג דעה הפוכה: מילא אם גרסת ה-3 דלתות הייתה יפה או ספורטיבית יותר, אבל היא לא.

מה שהיא כן זה פחות פרקטית משמעותית כשצריך לקחת אנשים מאחור. הכניסה והיציאה מאוד לא נוחים.

אמנם גם ב-5 דלתות החלונות מאחור לא נפתחים (די מגוחך) אבל לפחות אפשר לדחוף אותם קצת החוצה, כך שפחות מרגישים חנוקים.

נכון, למי שנוסע לבד לרוב זה פחות משנה, אבל לדעתי, ורק הזמן יגיד אם אני צודק, יהיה הרבה יותר קל למכור בעתיד את גרסת ה-5 דלתות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מייצג דעה הפוכה: מילא אם גרסת ה-3 דלתות הייתה יפה או ספורטיבית יותר, אבל היא לא.

מה שהיא כן זה פחות פרקטית משמעותית כשצריך לקחת אנשים מאחור. הכניסה והיציאה מאוד לא נוחים.

אמנם גם ב-5 דלתות החלונות מאחור לא נפתחים (די מגוחך) אבל לפחות אפשר לדחוף אותם קצת החוצה, כך שפחות מרגישים חנוקים.

נכון, למי שנוסע לבד לרוב זה פחות משנה, אבל לדעתי, ורק הזמן יגיד אם אני צודק, יהיה הרבה יותר קל למכור בעתיד את גרסת ה-5 דלתות.

 

רוני

 

לשם שינוי מדיונינו בעניין הפיקנטו, לדעתי לפחות בנושא זה אתה צודק בהחלט :-D

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

שוטטתי עכשיו באתר הזה בחו"ל וראיתי תמונות של mii שלוש דלתות שדווקא נראית די ספורטיבית.

http://www.upownersclub.co.uk/forum/seat-mii-love-it_topic2463.html

 

מתברר כנראה שבצבע הנכון, עם ג'אנטים יפים ומדבקות פסים הגרסא הזאת יכולה להראות ממש טוב. אבל הגרסא הפשוטה שיש בארץ ממש לא נראית ספורטיבית בשום צורה.

IMG_1050.JPGIMG_1047.JPGIMG_1052.JPG

פורסם

הגג מוסיף המון אבל לפחות בסקודה... לא שווה את ה6700שח תוספת

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם

רוני,

עובדתית ברור שיותר קל למכור רכב 5 דל'.

במקרה שלי מדובר במכירה עתידית של עוד שנתיים וחצי בערך אחרי טיפול מסור חם ואוהב ברכב (רכב ראשון שלי), עם קילומטרז' משוער של 20000....בוא נראה דברים בפרופורציות אני כמעט משוכנע לחלוטין שלא תהיה בעיה למכור אותו אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי (ליסינג?!, שוק חלש, בעיות מכניות וכד')

אותו דגם בעל 5 דלתות לצורך העניין יכול להימכר בשבוע/ שבועיים/ חודש אז הדגם של ה3 דל' יימכר בשבועיים/ חודש/ חודשיים וגם זה לא ככ בטוח בכל מקרה זה לא נראה לי משמעותי.

אני מדבר בשם עצמי בלבד אבל ניתן להסיק עבור כל אלה שבוחרים לרכוש את הדגם הספציפי הזה.

פורסם

תתחדש רכב מצויין,

 

המיי רכב מעולה ,יפה ,איכות חומרים מצויינת ,שקט ,לא רועד ,כיף לנהוג עליו ,זריז ,הכסא מאוד נוח ולי 1.72 אין בעיה עם גובה הכסא בכלל.

אני בעלים של מיי כבר יומיים ומאוד נהנה ממנה.

תמונה[1].JPG

פורסם
תתחדש רכב מצויין,

 

המיי רכב מעולה ,יפה ,איכות חומרים מצויינת ,שקט ,לא רועד ,כיף לנהוג עליו ,זריז ,הכסא מאוד נוח ולי 1.72 אין בעיה עם גובה הכסא בכלל.

אני בעלים של מיי כבר יומיים ומאוד נהנה ממנה.

 

תתחדש, נראית מעולה!

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
תתחדש רכב מצויין,

 

המיי רכב מעולה ,יפה ,איכות חומרים מצויינת ,שקט ,לא רועד ,כיף לנהוג עליו ,זריז ,הכסא מאוד נוח ולי 1.72 אין בעיה עם גובה הכסא בכלל.

אני בעלים של מיי כבר יומיים ומאוד נהנה ממנה.

 

 

תתחדש גם חביבי! נראית מצויין בשחור, גם אני העדפתי אותה בצבע הזה מאשר הצבעים היותר עליזים :lol:

פורסם
תתחדש גם חביבי! נראית מצויין בשחור, גם אני העדפתי אותה בצבע הזה מאשר הצבעים היותר עליזים :lol:

 

אם היה שחור במלאי אז הסיטיגו שלי היום היתה שחורה אבל הפשרה על כחול כהה התבררה כהחלטה נבונה:)

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

פורסם
אם היה שחור במלאי אז הסיטיגו שלי היום היתה שחורה אבל הפשרה על כחול כהה התבררה כהחלטה נבונה:)

 

השילוב צבעים שלך עם רמת הגימור הפנימית ברכב יצא פנטסטי וגם מקנה לו מראה יוקרתי!


×
×
  • תוכן חדש...