Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצעתי אתמול רכישה באיביי. כשהגעתי לתשלום לא הבנתי איך המשלוח(ה) קפץ פי 2.

עזבתי את הרכישה וחזרתי למוצר עצמו. אחרי בירור הבנתי שהעלות היא כפולה ל-2 מוצרים.

הדבר היה מקובל עלי ובצעתי את הרכישה כולל תשלום מידי.

 

מאחר והיה לי ספק לגבי הראשונה עשיתי בדיקה וראיתי שמרחפת מעלי חובת תשלום עבורה.

פניתי למוכר בהסבר שנעשתה טעות ושאלה הוא יודע כיצד ניתן את העסקה הראשונה (רק אח"כ הבנתי שזה בידיים שלו)

- אחרי הכל כן בצעתי הזמנה ותשלום מייד.

 

מה נסיונכם אומר בעניין? אם המוכר לא מבטל אז אני חייב לשלם? יש טעם לדבר עם השירות של איביי?

 

לצערי במקרה הזה זה לא מוצר של 2$, אומנם לא יקרה כלום אם אשלם

אך אני מעדיף קודם לראות את טיב המוצר שאקבל.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

בדרך כלל מוכרים לא מתעסקים עם זה, במיוחד שהוא רואה שקנית ממנו מוצר אחד, ואת השני בטעות.

הם מקבלים גם החזר על העמלות שלהם, ככה שהם לא ממש נפגעים מזה.

המקרה היחידי שמוכרים לא מוותרים בו תמיד זה במקרה של מכרז, היות והם עלולים לפספס את המכירה

בגלל שאתה מבטל את העסקה.

פורסם

בשביל 2 דולר... לא פלא שלא רוצים לעשות עסקים עם ישראלים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בצעתי אתמול רכישה באיביי. כשהגעתי לתשלום לא הבנתי איך המשלוח(ה) קפץ פי 2.

 

לצערי במקרה הזה זה לא מוצר של 2$, אומנם לא יקרה כלום אם אשלם

אך אני מעדיף קודם לראות את טיב המוצר שאקבל.

 

סולל היקר,

מומלץ לקרוא לפני שמגיבים....

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
בשביל 2 דולר... לא פלא שלא רוצים לעשות עסקים עם ישראלים

 

גם תקרא לפני שאתה מגיב, וגם 2$ זה כסף, ואם זה משהו שאתה לא צריך/לא רוצה אין שום בעיה בלבקש לבטל אותו.

לא קשור לישראלי או לא ישראלי.

מגאן 265

פורסם

לא ידעתי שקו המשווה סובל מאויר דליל..

זה כנראה ההסבר היחיד לתופעות לוואי מסוימות :wink:

 

 

ואם לא הייתי ברור (מספיק) אז מדובר בקניה של 40$ כל אחת.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

טעות שלי.

קבלו התנצלות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...