Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מצאתי סוזוקי יורוסוויפט (לא סדאן, הקטנה) שנת 2001 שעברה 73 אלף קילומטר ! יד שלישית ! אני מחכה שהבעלים תחזור מנופש ואז אני אסע לראות האוטו אבל בינתיים רציתי לשמוע חוות דעת עלייה.

ראיתי שבאוטומט הוא די חסכוני ככה שאני מתאר לעצמי שבגיר רגיל הוא עוד יותר חסכוני, ובאוטומט הוא רק 3 הילוכים וזה ממש מפריע ומעצבן - אבל זה לא מטריד אותי כי אני קונה גיר רגיל.

איך האוטו מבחינת זריזות ? אמינות ? תצרוכת דלק ? (גיר רגיל)

פורסם

לא מזמן נפטרתי מהגירסא האוטומטית, כמה שאמרו לי צריכת דלק נמוכה לא ממש הרגשתי את זה ואפילו התבעסתי על הצריכה, לגבי הקילומטראז׳ שים לב שכל 100,000 המד מתאפס אז תבדוק את זה לעומק.

 

האוטו מאוד אמין אם מתנהגים אליו יפה והטיפולים זולים ביותר בייחוד אם אתה עושה את זה לבד בבית.

פורסם

הבנתי אותך, אני אבדוק את הספר טיפולים במידה ויש, ואז כנראה ניקח את האוטו לבדיקה..

בגיר רגיל יש 5 הילוכים? אם כן אז בגיר אוטומט לרגיל יש הבדל של שמיים וארץ כי ב3 הילוכים באוטומט הוא נוסע בסל״ד נורא גבוהה וזה לוקח המון דלק.

פורסם

צריכת דלק:

 

גיר אוטומטי: 8 ק"מ/ל

גיר רגיל: 14 ק"מ/ל

 

אישית הייתי נמנע.

 

מדובר במכונית מיושנת מאד ולא בטוחה.

 

פיאט פונטו תהיה עדיפה עליה בכל פרמטר שהוא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ממש לא - האי אמינות של פיאט ובמיוחד הפונטו - היא בעיקר אגדה אורבנית.

 

אכן היו שנים שראשי התיבות של פיאט Fix It Again Tomorrow היו מאד נכונים - כבר שנים שאין זה כך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ממש לא - האי אמינות של פיאט ובמיוחד הפונטו - היא בעיקר אגדה אורבנית.

 

אכן היו שנים שראשי התיבות של פיאט Fix It Again Tomorrow היו מאד נכונים - כבר שנים שאין זה כך.

 

הבנתי אותך.. מניסיון של כמה אנשים שמעתי שלא להתקרב לפיאט.. משום מה הן נורא זולות אבל די קשה למצוא אחד עם קילומטרז׳ נמוך ובמצב טוב..

פורסם

כמו שכבר הציעו לך, בדוק פונטו, לא תתאכזב.

דווקא בגלל שיש כל כך הרבה פונטו על הכבישים לא יהיה קשה למצוא מציאה.

כמו שצבי אמר - אלו אגדות אורבניות. לא סתם עומדות פונטו כל כך רבות על הכבישים ומשנים דיי רחוקות. גם על טויוטה היילקס הייתה בעבר שמועה על חוסר אמינות, ככה שאתה יודע לאן אפשר לדחוף אותן. :roll:

לחבר, באופן אישי, הייתה פונטו מספר שנים שהראתה אמינות מופלגת.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

כן אבל עדיין לפיאט יש מנועים יותר רגישים ממנועים של סוזוקי, אין מה לעשות.. סוזוקי יותר אמינה מפיאט !

יש כאן משהו שיש לו סוזוקי יורוסוויפט מעל שנת 2000 גיר רגיל שיכול להגיד לי איך האוטו מניסיוני האישי ?

פורסם

אומנם לא מעל שנת 2000, הייתה לי סוויפט 94 עד לפני כמה שנים.

 

היא לא שונה בהרבה מיורוסוויפט.

החל משנה מסויימת (סביבות 2000-2002) הספק מנוע עלה מ 70 כ"ס ל 85.

 

בכל מקרה, שלי הייתה אוטומטית, צריכת דלק ממוצעת עמדה על 1 ל 11.5.

גם עם גיר אוטומטי האוטו זריז ונוסע טוב בטווח מהירויות 0-90 קמ"ש. מעל זה קצת פחות נעים.

 

לידעתך, אחרי שנת 1996 הרכבים מיוצרים בהונגריה ולא ביפן. לא אמור להיות הבדל משמעותי בינם לבין הדגמים היפניים, אבל בכל זאת.

 

 

שלי הייתה אמינה מאוד גם אחרי 15 שנה על הכביש, אבל היא לא נוחה לנסיעה, מרגישים כל אבן על הכביש, וגם כיסאות לא משהו בכלל.

 

 

קח בחשבון דבר אחד חשוב - הדגם הזה שאתה מעוניין לקנות יצא בשנת 1988, וכמעט לא השתנה עד שנת 2003. כלומר הוכנסו שיפורים קוסמטיים ומכאניים (כמו הגה כוח), אבל הרוב זהה לחלוטין.

 

15 שנה בעולם הרכב זה המון, ובתקופה הנ"ל כל המכוניות האחרות התקדמו בשניים-שלושה דורות.

 

באיזה מחיר מוצעת הסוויפט?

 

אולי במחיר קרוב אפשר לקנות כבר יונדאי גטס 2003, שעדיפה מהסוויפט בהרבה, ואמינה לא פחות.

 

 

פורסם
אומנם לא מעל שנת 2000, הייתה לי סוויפט 94 עד לפני כמה שנים.

 

היא לא שונה בהרבה מיורוסוויפט.

החל משנה מסויימת (סביבות 2000-2002) הספק מנוע עלה מ 70 כ"ס ל 85.

 

בכל מקרה, שלי הייתה אוטומטית, צריכת דלק ממוצעת עמדה על 1 ל 11.5.

גם עם גיר אוטומטי האוטו זריז ונוסע טוב בטווח מהירויות 0-90 קמ"ש. מעל זה קצת פחות נעים.

 

לידעתך, אחרי שנת 1996 הרכבים מיוצרים בהונגריה ולא ביפן. לא אמור להיות הבדל משמעותי בינם לבין הדגמים היפניים, אבל בכל זאת.

 

 

שלי הייתה אמינה מאוד גם אחרי 15 שנה על הכביש, אבל היא לא נוחה לנסיעה, מרגישים כל אבן על הכביש, וגם כיסאות לא משהו בכלל.

 

 

קח בחשבון דבר אחד חשוב - הדגם הזה שאתה מעוניין לקנות יצא בשנת 1988, וכמעט לא השתנה עד שנת 2003. כלומר הוכנסו שיפורים קוסמטיים ומכאניים (כמו הגה כוח), אבל הרוב זהה לחלוטין.

 

15 שנה בעולם הרכב זה המון, ובתקופה הנ"ל כל המכוניות האחרות התקדמו בשניים-שלושה דורות.

 

באיזה מחיר מוצעת הסוויפט?

 

אולי במחיר קרוב אפשר לקנות כבר יונדאי גטס 2003, שעדיפה מהסוויפט בהרבה, ואמינה לא פחות.

 

שלום חבר, האוטו מוצע במחיר מחירון שעומד על כ-15 וחצי אלף, אני אנסה להוריד ל-14 אלף.

אני יודע על זה שהרכב לא השתנה כמעט 15 שנה אבל האמת היא שזה לא מפריע לי, האוטו נראה מעולה יחסית לאוטו שנת 2001 ובמידה והוא עבר באמת 73 אלף קילומטר ובבדיקה הוא יצא בסדר גמור אני לא רואה שום סיבה לא לקחת אותו :)

 

לגביי היונדאי גטס.. לא יודע, אחי הגדול המליץ לי עלייה גם אבל לא ממש בא לי על האוטו הזה, אבל אני אשקול את האפשרות הזאת :)

 

עריכה: הסתכלתי קצת תגובות על היונדאי - גם הגרסא ה-1350 וגם ה-1600 זוללות דלק ברמות מטורפות.

אני מעדיף את היורוסוויפט.

פורסם

לשלם מחירון על רכב כזה זה לא מהלך חכם, האוטו שווה אולי 11000. המחירון שלו מוגזם.

למרות שלפעמים עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל ראש שקט.

פורסם
לשלם מחירון על רכב כזה זה לא מהלך חכם, האוטו שווה אולי 11000. המחירון שלו מוגזם.

למרות שלפעמים עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל ראש שקט.

 

לא חכם לשלם מחירון על האוטו הזה במידה ולאוטו יש תקלות, במידה ואין למה לא ?

×
×
  • תוכן חדש...