Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע בעודי חוזר במונית (מהמוסך...), נהג המונית מראה לי קבלה ע"ס 15000 ש"ח על תיקון בגיר DSG (סקודה פאביה עם 250000 ק"מ). אז עברו עליו חיים יותר קשים מפרטי אבל 15 אלף רק על גיר לא הולך ברגל.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

AVILUN

 

זה מהספר רכב, אבל גם משרשורים באורך הגלות שקראתי בפורומים בחו"ל (בעיקר במדינות חמות כמו למשל הודו).

 

למיטב הבנתי זה לא ממש מנגנון שיעודו הראשוני הוא לקירור, אלא מנגנון חירום שמנסה למנוע שריפה של המצמד.

 

הצעתי היא להשתדל להימנע מזחילה איטית ובמיוחד בעליות, ומעמידה ממושכת בדרייב בכלל. מבחינתי זה ממש לא בעיה שכן הידית כ"כ חמאתית שהעברה מניוטראל לדרייב עם האצבע הקטנה פשוטה ביותר. מה שזה כן עושה, זה עוד דיליי קטנטן עד שהמצמד משתלב בחזרה כשרוצים להתחיל לנסוע, אבל גם זה לא ממש רלוונטי אלא אם כן אתה הראשון ברמזור (וגם אז שכולם יקפצו כי ברכב ידני יש דיליי גדול יותר). תחשוב שזה גיר ידני לכל דבר, אבל עם רובוט במקום יד ורגל. בגיר ידני ממש לא מומלץ לדעתי לעמוד לאורך זמן עם מצמד לחוץ אלא בניוטראל, ובטח שלא מומלץ לזחול בעליות בעזרת משחק עם חצי מצמד וגז.

פורסם
לפני כשבוע בעודי חוזר במונית (מהמוסך...), נהג המונית מראה לי קבלה ע"ס 15000 ש"ח על תיקון בגיר DSG (סקודה פאביה עם 250000 ק"מ). אז עברו עליו חיים יותר קשים מפרטי אבל 15 אלף רק על גיר לא הולך ברגל.

 

זה לא על כל הגיר. זה רק על המכטרוניק של הגיר :).

פורסם
AVILUN

 

זה מהספר רכב, אבל גם משרשורים באורך הגלות שקראתי בפורומים בחו"ל (בעיקר במדינות חמות כמו למשל הודו).

 

למיטב הבנתי זה לא ממש מנגנון שיעודו הראשוני הוא לקירור, אלא מנגנון חירום שמנסה למנוע שריפה של המצמד.

 

הצעתי היא להשתדל להימנע מזחילה איטית ובמיוחד בעליות, ומעמידה ממושכת בדרייב בכלל. מבחינתי זה ממש לא בעיה שכן הידית כ"כ חמאתית שהעברה מניוטראל לדרייב עם האצבע הקטנה פשוטה ביותר. מה שזה כן עושה, זה עוד דיליי קטנטן עד שהמצמד משתלב בחזרה כשרוצים להתחיל לנסוע, אבל גם זה לא ממש רלוונטי אלא אם כן אתה הראשון ברמזור (וגם אז שכולם יקפצו כי ברכב ידני יש דיליי גדול יותר). תחשוב שזה גיר ידני לכל דבר, אבל עם רובוט במקום יד ורגל. בגיר ידני ממש לא מומלץ לדעתי לעמוד לאורך זמן עם מצמד לחוץ אלא בניוטראל, ובטח שלא מומלץ לזחול בעליות בעזרת משחק עם חצי מצמד וגז.

 

 

ואו תשמע, חידשת לי ומצד אחד הפחדת, ואני בעצם קניתי רכב כזה ולא סיפרו לי כל כך על הגיר, כי ה DSG האחרים לא נראה לי קיים דבר כזה,

וכמובן שבעליות אני לא נוסע בזחילה, היה לי כל החיים גיר רגיל וזה כביכול הרכב הראשון האוטומתי, שמאוד אהבתי משום מה,

בגיר ידני אם אתה מחזיק את המצמד פתוח, אתה מאמץ רק את הקפיצים שפותחים אותו, שנכון זה לא בריא בכלל,

תודה רבה על החידוש,

אני יפתח את ספר הרכב, אני פשוט פותח אותו, וקורא על איך מפעילים חלון חשמלי ושאת הכיסא נהג ניתן להחזיר אחורה אני ישר סוגר את הספר וזורק במגירה.

פורסם

לא התכוונתי להפחיד אותך :-) . ברור שאף אחד לא יצהיר על זה בפומבי כי זה מבליט חלק מהחסרונות של המוצר (שטוב מאוד סה"כ לדעתי). אני מניח שגם אם לא תעביר לניוטרל בעצירה ממושכת זה יחיה וגם את רוב הזחילות בעליות זה ישרוד במיוחד לאחר שדרוג המצמדים המדובר. אני מניח שבשימוש סביר זה לא יבוא לידי ביטוי או שגם אם כן, זה יתבטא לאחר זמן רב במיוחד (ראה את הפוסט על נהג המונית) או לא יתבטא בכלל. מצד שני אי אפשר להתעלם מהעובדה שמשהו בכיוון כתוב בספר הרכב (ומקריאה ברשת כנראה שזה הוסף לספר עם הזמן, למרות שבאמת שלא בדקתי ספרים מלפני 2012). אני החלטתי לנקוט יתר זהירות וליישם את מה שנראה לי הגיוני וסביר מתוך הבנה בסיסית של המוצר, קריאה רבה ברשת של אנשים שמבינים כנראה יותר ממני ומה שכתוב בספר הרכב.

פורסם

לא שווה את ההימור.

אני לא מבין גדול בתחום,

אבל רכב חדש מהניילון של חבר, החליף גיר לאחר שנתיים בעקבות תקלה (DSG7 )

אומנם היה באחריות, אבל באמת... שנתיים וגיר חדש?

תחפש אופציה אחרת

פורסם

יש עשרות אלפי מכוניות בארץ עם הגיר הזה, אם לא יותר.

יש מיליוני מכוניות כאלה בעולם, במיוחד באירופה ובארצות הברית, שם צרכנים מצפים לקבל מוצר שעובד פיקס.

אם היתה בעיה חמורה בגיר, היצרן היה פושט רגל.

 

גם לי יש כזה גיר והוא נפלא.

 

כפי הנראה רוב מחלות הילדות כבר טופלו ונפתרו. הן אינן רלוונטיות לרכב חדש.

יש אחריות יצרן בשנים הראשונות וכל חלק מקולקל יוחלף.

 

אם אתה מאוד מוטרד מנושא האחזקה ומדיר שינה מעיניך בגלל הנושא, פשוט תקנה רכב אחר.

 

גילוי נאות: אין לי כל קשר לצ'מפיון. אני לא עוסק בתחום הרכב בכלל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לא התכוונתי להפחיד אותך :-) . ברור שאף אחד לא יצהיר על זה בפומבי כי זה מבליט חלק מהחסרונות של המוצר (שטוב מאוד סה"כ לדעתי). אני מניח שגם אם לא תעביר לניוטרל בעצירה ממושכת זה יחיה וגם את רוב הזחילות בעליות זה ישרוד במיוחד לאחר שדרוג המצמדים המדובר. אני מניח שבשימוש סביר זה לא יבוא לידי ביטוי או שגם אם כן, זה יתבטא לאחר זמן רב במיוחד (ראה את הפוסט על נהג המונית) או לא יתבטא בכלל. מצד שני אי אפשר להתעלם מהעובדה שמשהו בכיוון כתוב בספר הרכב (ומקריאה ברשת כנראה שזה הוסף לספר עם הזמן, למרות שבאמת שלא בדקתי ספרים מלפני 2012). אני החלטתי לנקוט יתר זהירות וליישם את מה שנראה לי הגיוני וסביר מתוך הבנה בסיסית של המוצר, קריאה רבה ברשת של אנשים שמבינים כנראה יותר ממני ומה שכתוב בספר הרכב.

 

תודה רבה, קצת הבהרת לי את הענינים, בדקתי בספר רכב את כל נושא הגיר לא רשום שם כלום,

חוץ מ ש D זה נסיעה קדימה ו R זה רוורס :)

אבל אין מה לעשות לכל דבר יש בלאי, גם הקלאץ' של הגיר רגיל הולך עם הזמן

צריך להנות ממנות וזהו, סה"כ הרכב שלי מאוד אגרסיבי ולפעמים חושב ואו, זה מפחיד מרוב שהיא מאיצה חזק וטוב.

(למרות שאחרי הנסיעה בלאון FR עם 211 סוסים, אני חולם על זה בלילות)

פורסם
לא שווה את ההימור.

אני לא מבין גדול בתחום,

אבל רכב חדש מהניילון של חבר, החליף גיר לאחר שנתיים בעקבות תקלה (DSG7 )

אומנם היה באחריות, אבל באמת... שנתיים וגיר חדש?

תחפש אופציה אחרת

חדש בן שנתיים?! זה מושג חדש שעוד לא שמענו

פורסם

אני יכול להעיד על הגולף שלי שה-DSG אמין מאוד וכבר כמה שנים שלי שום תקלה. אם נותנים לך חמש שנות אחריות על הגיר - מה הבעיה? אני לא מכיר עוד יבואן בישראל שנותן חמש שנות אחריות על גיר!

We are the Human Race

פורסם

מה שהכי משעשע אותי בכל השרשורים על ה DSG שכל "המומחים" מזהירים מהגיר הזה ולהתרחק ממנו כמו מאש (ובכלל מגירים רובוטיים)

 

ואילו שאר היצרנים (פורד/טויוטה/פוסו ויש עוד...) רק מפתחים דגמים חדשים עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים :-o

 

אז אם הטכנולוגיה כל כך מחורבנת, למה כולם מיישרים קו לכיוון VW?

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם

הטכנולוגיה היא אחלה, אבל היישום לא משהו- אגב לא רק הקלאצ'ים בעייתים אלא גם המוח.

 

לפותח השרשור, עובדתית אם תקנה רכב עם DSG יש יותר סיכוי שתצטרך להתמודד עם תקלה בגיר.

מפה והלאה זו החלטה שלך, אף אחד לא יכול לנבא אם תיפול או לא.

פורסם
גולף פלוס 2006 עם 348000 ק"מ

 

DSG 6 הילוכים

 

קלאטשים הוחלפו ב 340000, הרכב מונית לשעבר ועדיין נוסע מדהים

 

לפעמים זה בעיקר מזל

 

לא, זה לא בעיקר מזל הפעם. שמת לב למה שהדגשתי? ה-DSG6 היא אחת מתיבות ההילוכים הטובות ביותר (אם לא הטובה ביותר) שהיה לי העונג להשתמש בהן. היא גם ככל הנראה אחת מתיבות ההילוכים מייצור סדרתי המוצלחות בעולם. ה-culprit, מה שנקרא, היא ה-DSG7.. :idea:

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...