Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שחיקת צמיגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי.. אז הנה קישור ל-4 תמונות של הצמיגים..

יש משהו חריג בתמונות שאומר שיש צורך להחליץ צמיגים?

(אולי התמונות לא אומרות מספיק..? ללכת לאיזה פנצ'ריה לבדוק את העיניין?)

 

http://www.pbase.com/tzmigim/inbox

 

 

 

 

 

*הודעתך נערכה. קרא את כללי הפורום. יש לך שאלות או בעיות? פנה למנהל הפורום בוא נמצאת ההודעה שלך.*

 

הצמיגים האלה כ"כ גמורים, שאפילו הם לא מספיק טובים להבערה בפאתי עזה נגד כוחות הבטחון

:-D

 

נ.ב. מקוריים הם לא , כי הם של אליאנס אבל אני מעריך שיש להם יותר מ5 שנים, ואולי פי 2 ...:shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שיט.. :shock:

(אגב, אלה רק שני הצמיגים הקידמיים...)

איפה אני בודק את התאריך של הצמיגים?

 

 

לגבי התגובות הקודמות..

הרכב מליסינג הוא של מישהו אחר..

זאת אכן DL שנת 91

אני לא יודע כבר כמה זמן הצמיגים האלה מורכבים

וכן וצא לי לנסוע כמה פעמים על כורכר

hope for the best, expect the worse.

פורסם
שיט.. :shock:

(אגב, אלה רק שני הצמיגים הקידמיים...)

איפה אני בודק את התאריך של הצמיגים?

תחפש על דופן הצמיג את האותיות DOT לאחריהן אמורות להיות(אם לא נשחק) מספר בתוך אליפסה, המספר צריך להיות מורכב מ-4 ספרות, שתי הראשונות מציינות את השבוע בשנה ושתי האחרונות את השנה.

בדר"כ באליאנס יש 6 ספרות(כמדומני) ולכן יש להתייחס רק את ה-4 האחרונות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
איזה אוטו זה? מליסינג? נראה כמו סובארו ישנה...

 

בכל אופן, לך לפנצריה וקבל חו"ד על הצמיגים המתים שלך :smile: ...

איך הצלחת להגיע למצב כזה? אתה נוסע בשטח או בכביש???

 

אולי פעם הבאה ירכיבו לך צמיגים יותר טובים..

גילי

 

מה?!

אלנטרה לא נחשבת לג'יפ?!

 

כנראה שכאן שורש הבעיה... :razz:

 

 

יש מצב שזה גם גורם לרעידות בהגה במהירויות קצת גבוהות?:roll:

 

(מצטער על התגובה המאט מאט מאוחרות , פשוט הייתי קצת עסוק השבוע :shock: )

 

 

נ.ב

יש לי עכשיו משהו מוזר יותר באווי שנתרם על ידי AC COBRA הידוע בכינויו אלי (אבל מי משתמש בכינוי הזה בכלל?...)

וואלק אתתתתה

פורסם

הנך ממש סכנת מוות על הכביש, לך ולסובבים אותך.

הרעידות הם אלו שמעניינות אותך:shock: , צמיגיך במצב מביש עד מחפיר וכל מטר שהם על הכביש מעידים על חוסר הזהירות שלך שגובלת בטיפשות.

החלף את הצמיגים ללא דיחוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הנך ממש סכנת מוות על הכביש, לך ולסובבים אותך.

הרעידות הם אלו שמעניינות אותך:shock: , צמיגיך במצב מביש עד מחפיר וכל מטר שהם על הכביש מעידים על חוסר הזהירות שלך שגובלת בטיפשות.

החלף את הצמיגים ללא דיחוי.

 

עמית

התגובה הייתה מופנת למי?

אני העלתי תמונות של הצמיגים

אבל לא התלוננתי על רעידות..

וגם האוטו מרגיש יציב על הכביש ולא עושה רעשים של חריקות מהצמיגים..

(הוא היה עושה רעשים לפעמים מלאתי עוד קצת אוויר ואין יותר את הבעיה הזאת)

 

העלתי את התמונות כי נראה לי (אני לא בטוח.. אני לא בידיוק בעל וותק כדי להחליט)

שנסחפתי קצת עם הזריקות... (הייתי גם מתלהב מהפירפורים ביום הראשון.. אבל זהו עבר :p)

אגב.. מצאתי רק בצמיג האחורי (הצילומים היו של הקידמיים בלבד..) והשנה הייתה 2002

לא מצאתי את השנה על הצמיג הקידמי.. אני יבדוק את הנושא ביום שיצא לי לראות את הגלגלים באור יום

hope for the best, expect the worse.

פורסם
התגובה הייתה מופנת למי?

אני העלתי תמונות של הצמיגים

אבל לא התלוננתי על רעידות..

וגם האוטו מרגיש יציב על הכביש ולא עושה רעשים של חריקות מהצמיגים..

(הוא היה עושה רעשים לפעמים מלאתי עוד קצת אוויר ואין יותר את הבעיה הזאת)

 

העלתי את התמונות כי נראה לי (אני לא בטוח.. אני לא בידיוק בעל וותק כדי להחליט)

שנסחפתי קצת עם הזריקות... (הייתי גם מתלהב מהפירפורים ביום הראשון.. אבל זהו עבר :p)

אגב.. מצאתי רק בצמיג האחורי (הצילומים היו של הקידמיים בלבד..) והשנה הייתה 2002

לא מצאתי את השנה על הצמיג הקידמי.. אני יבדוק את הנושא ביום שיצא לי לראות את הגלגלים באור יום

 

אני מניח שהוא התכוון אלי

 

הצמיגים לא במצב כזה גרוע , והאוטו עבר טסט ביולי (ונהגו עליו ממש קצת מאז - אני בצבא ואבא בחו"ל...)

חוץ מהטסט הוא גם עבר טיפול לפני כמובן

ואבא שלי חזר השבוע מחו"ל והוא בודק את הצמיגים פעמיים בשבוע בערך

רוב הסיכויים שהבלאי של הצמיגים לא כזה נורא ושכנראה המצב נובע מכך שהם לא התחממו מספיק או משהו (כי היום ירדו הרעידות וההחלקות ברמה די משמעותית)

 

הראל

וואלק אתתתתה

פורסם

ערבבתי בין שניכם:

ג'וק - ההערה היתה מופנית אליך.

הראל - מעבר טסט ובד' של אבא הם טוב ויפה, מהי כמות הנסועה שהרכב עבר ומאיזה שנתון הצמיגים?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הטסט והטיפול היו באמצע יולי (לא זוכר בדיוק מתי , זוכר רק שהייתה בעיה במתלה האחורי והוא הוחלף , אני חושד בבמפרים המציקים של רעננה , אבל אולי זה גם בגללי... :oops: )

 

 

האוטו עשה מאז כמה מאות קילומטרים (כל סופשבוע אני דואג שלא ישעמם למד קילומטרז' :razz: )

 

לפני שבוע כשחזרתי הביתה לאחר שלא נסעו על האוטו שבוע נסעתי כחצי שעה "נסיעת חימום" (לא עברתי 3K טורים ולקחתי את כל הפניות כמו צב , אמנם צב נינג'ה אבל צב :wink: )

 

אחרי החצי שעה הזאת קצת נמאס לי וראיתי שהאוטו בטמפרטורת עבודה ונתתי קצת יותר , בכמה פניות הוא התחיל עם ההחלקות המוזרות האלו וזה קרה לי גם בערב באותו יום.

 

השבוע זה לא קרה כמעט , רק בתחילת הנסיעה וזהו

 

הצמיגים כנראה משנת 2002 (לא החלפנו מאז שקיבלנו את האוטו)

הסתכלתי עליהם גם השבוע וגם שבוע שעבר , לחצתי קצת על הגלגלים כדי לראות תגובות של הבולמים וביקשתי מחבר שלי שנוהג על אותה מכונית כבר 3 ומשהו שנים לבדוק גם את המכונית (נכון , הוא לא מוסכניק - אבל הוא בילה מספיק פעמים עם האוטו שם , והוא נוסע קצת יותר אגרסיבי ממני... :roll: )

 

 

נראה מה יהיה היום

זה פשוט מוזר שכזה דבר קורה לאוטו , בייחוד אחרי שהוא נבדק בקפידה... :sad:

וואלק אתתתתה

פורסם

אתם לא קולטים מה הולך איתכם, ההא ?



גם הראל וגם JUK, המשמעות של צמיג שחוק היא אובדן אחיזה של הרכב.

בקיץ, כשהכביש רותח והצמיג חצי מת האפשרות שלכם במהירויות גבוהות ובסיבובים לאבד אחיזה הוא אדיר, והקיר הקרוב ייראה קרוב מתמיד.

תעשו לכל הפורום הזה טובה, פשוט תחליפו את הצמיגים - כדי שלא אתם ולא אף אחד אחר יגיע לקיר או למכונית אחרת.

פורסם

מה זה? זה צמיגים זה? כקונדום לא הייתי משתמש בגומי הזה. הם נראים משנת 91 (מאז שהרכב קיים)

כשירד גשם אתה תיהיה כמו מחליקן על הכביש. תחליף מהר! לפחות אתה יכול להשתמש בפיתרון זמני:לקחת את הצמיגים האחוריים ולשים מקדימה ואת הקידמיים אחורה. כי לפי התמונות הצמיגים האחוריים נראים יותר "סביר"

פורסם
מה זה? זה צמיגים זה? כקונדום לא הייתי משתמש בגומי הזה. הם נראים משנת 91 (מאז שהרכב קיים)

כשירד גשם אתה תיהיה כמו מחליקן על הכביש. תחליף מהר! לפחות אתה יכול להשתמש בפיתרון זמני:לקחת את הצמיגים האחוריים ולשים מקדימה ואת הקידמיים אחורה. כי לפי התמונות הצמיגים האחוריים נראים יותר "סביר"

כל התמונות הם התמונות של הצמיגים הקידמיים...

שים לב שגלגל מסובב.. אני לא חושב שאפשר לעשות את זה עם הגלגלים האחוריים.. :wink:

hope for the best, expect the worse.

פורסם

עידכון קטן (אם זה מעניין מישהו) :

 

כנראה שהצמיגים סתם לא היו מחוממים או משהו בסגנון

השבוע כשחזרתי (ואבא שלי נהג באוטו השבוע כרגיל) - לא היו שום בעיות באחיזה ובנסיעה מהירה...

 

 

ואני כבר נלחצתי... :-o

וואלק אתתתתה

×
×
  • תוכן חדש...