Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי חלקים לטיפול 45000 לקורולה שברשותי.

כרגע רכשתי שמן של פרסטון 10/30,

רציתי לדעת עד כמה השמן שלהם איכותי ומומלץ?

יש באפשרותי להחליף לשמנים הבאים:

 

1. Motorcraft 10/30 full syntetic

2. 10/30 Toyota מקורי

3. Castrol Edge 5/30 Full syntetic

 

או ששווה להוסיף סכום ולהשקיע ברויאל פרפל סינטטי מלא 5/30?

 

תודה.

 

או ששווה להוסיף סכום משמעותי

פורסם

אפשר כי הפרסטון טוב - הבעיה אין עליו ביקורות וידע , לכן אני הייתי מוותר .

 

Motorcraft 10/30 full syntetic

Castrol Edge 5/30 Full syntetic

 

במנוע טויוטה מתאים גם שמן מנוע 5W-30 - כך ששניהם טובים בצמיגויות הללו .

אני הייתי מעדיף את Castrol Edge 5/30 .

 

הרויאל פרפל סינטטי מלא 5/30 טוב כנ"ל - אבל ממש לא הכרחי .. רק אם ממש בא לך .

 

הקפד על פילטר שמן איכותי , מקורי או של חברה ידועה כגון MANN.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אל תשתמש בפרסטון ,לא מומלץ -זהו שמן ממותג (היצרן המקורי לא מייצר שמנים)

הקסטרול ,אגיפ',רויאל פרפל ,אלו כן מומלצים.

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

לפותח השירשור,

לידעתך, השמן המומלץ ביותר, בעדיפות ראשונה על ידי טיוטה עצמה זהו שמן בצמיגות API 5W-30. אז זה שאתה משתמש ב 10W-30 זה כבר מיותר. פתח את ספר היצרן שלך ותסתכל בעמודים האחרונים של הספירון. אתה תראה שטיוטה מבקשת שמן 5W-30 ורק אם אין בנמצא כזה שמן אז הולכים על 10W-30.

 

 

לגבי רויאל פרפל, מצטער אבל אני לא מתלהב כלל וכלל ממנו. לא מתקבל לי על הדעת ששמן שמיוצר על ידי חברה קטנה יחסית יכול "לתת בראש" לשמן האיכותי ביותר של חברה גדולה. אולי הוא יכול להשתוות אליו אבל ספק אם להיות יותר טוב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...