Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי לי סיאט שנת 2003 שהיא יחסית שמורה ויש לה על הצבע סימנים ממכונות שטיפה כמו עיגולים של שריטות

(רק שמסתכלים בשמש שמים לב לזה)

 

חוץ מזה היא בסדר גמור מבחינת הצבע קיבלתי הצעות מאנשי מקצוע שנעו בין1000-ל שקל 1200

זה באמת הסכום שלוקחים או שניסו למרוח אותי

כי בשטיפה ליד הבית שלי דרשו 250 על פוליש ווקס והוא אמר שזה יעזור

 

יש לי ידיים טובות יש אפשרות לסדר את זה לבד?

 

איזה חומרים צריך לרכוש ומהיכן?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

הוא נתן את ההצעה הכי יקרה 1300 ואמר שזה יכול להיות צפונה מזה אחרי שהוא יראה את הרכב

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

ההצעה שלו אולי הכי יקרה אבל העבודה שלו הכי טובה!

אם יש לך ידיים טובות, תרכוש מכונה, כמה פדים, חומרים יעודיים ולעבודה. קח בחשבון שזה לא קל ודורש המון סבלנות

A3

K04 Inside

פורסם

שיהיה הכי טוב בעולם ב2000 שקל אני צובע את כל הרכב בטירה מטר מהבית שלי והם עושים עבודה טובה.

 

קניתי מכונה ופדים מהום סנטר איזה חומר צריך לקנות שיעלים את הסווילרים האלה?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

ב2000 לצבוע את כל הרכב? ועוד אתה אומר שהם עוד עושים עבודה טובה..כן בטח

 

בכל אופן מציע לך לרכוש אוטם צבע של מנזרנה(Menzerna), ופוליש עדין. זה מוצרים לא זולים אבל הכי יעילים בהורדת swerlis

A3

K04 Inside

פורסם

בשביל להוריד swirls ודפקטים רציניים בצבע, אתה צריך להשתמש במכונה ובחומרים יעודיים.

 

העבודה תמשך יום שלם ולכן המחיר(1200).

 

ב-2000 שקל תקבל צביעה על הפרצוף.

 

אם אתה רוצה תבקש הצעת מחיר לפוליש חד שלבי ואז המחיר ירד לחצי. אפשר להגיע לתוצאות טובות גם בטיפול כזה.

פורסם
שיהיה הכי טוב בעולם ב2000 שקל אני צובע את כל הרכב בטירה מטר מהבית שלי והם עושים עבודה טובה.

 

קניתי מכונה ופדים מהום סנטר איזה חומר צריך לקנות שיעלים את הסווילרים האלה?

 

 

אפשר לשאול כמה עלה לך המכונה?

כמה עלו הפדים?

איזה חברה המכונה? (אני גם רוצה לקנות)

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

היי

1-בטח אתה יכול לנסות לעשות הכל לבד.

עלות מכומה +-1200שקל+מע"מ

עלות כל סוג פד בין 80-100שקל+מע"מ

עלות כל סוג חומר בין 250-280שקל

בE-BAY,יותר זול כל סוגי חומרים

2-יש במרכז לא מעט דיטיילרים טובים,לא רק יבגני.

עלות סבירה ב3-4 שלבים 1000-1200 שקל,בחומרים טובים.אם אין שריטות עמוקות.

תבחר דיטיילר עם מקום משלו ואז אין צורך שאיש שיעבוד על רכב שלך ימהר

אפילו שיעבוד יומיים,אבל תקבל רכב מושלם.

מצרף תמונות.

בחירה בהכל היא שלך ורק שלך.

בהצלחה.

יעקב.

Picture 031.jpg

Picture 003.jpg

Picture 018.jpg

Picture 019.jpg

Picture 043.jpg

Picture 064.jpg

Picture 014.jpg

פורסם

היום השתמשתי בפוליש פשוט של טרטל לא משהו סופר איכותי כמו מגוויר וזה התחיל לרדת אבל לא מעלים את הסווילרס האלה

 

האם פוליש של חברה הרבה יותר טובה תעלים אותם לגמרי?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

זה לא רק הפוליש.

 

צריך לעבוד גם עם הפד הנכון, כיוון שלכל פד רמת חיתוך שונה.

 

אתה עובד עם מכונה רוטורית, תזהר שלא לשרוף את הצבע.

 

ממליץ לך לעבוד עם מוצרים טובים, אני אוהב את הפולישים של מנזרנה והפדים של lake.

×
×
  • תוכן חדש...