Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוליש גס מתאים רק לצבע מט, לצבע מטלי לכל היותר ניתן להשתמש בפוליש עדין.

 

פוליש מוריד שכבת צבע ובצבע מטלי השכבה החיצונית היא לקה שקופה שמגנה על הצבע מתחתיה.

 

פוליש גס יוריד את שכבת הלכה הנ"ל לגמרי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לפי מה שאתה אומר, אי אפשר לעשות correction לצבע מטאלי.

 

אי אפשר להוריד swirls במלואם באמצעות פוליש לפיניש, מכאן אתה אומר שאי אפשר לעשות דיטיילינג לרכב בעל צבע מטאלי.

 

בקיצור זה לא נכון.

 

פוליש מוריד שכבה מיקרונית ובטח שלא את כל הלכה.

פורסם
פוליש גס מתאים רק לצבע מט, לצבע מטלי לכל היותר ניתן להשתמש בפוליש עדין.

 

פוליש מוריד שכבת צבע ובצבע מטלי השכבה החיצונית היא לקה שקופה שמגנה על הצבע מתחתיה.

 

פוליש גס יוריד את שכבת הלכה הנ"ל לגמרי.

 

אמנון,

עובי הצבע ברכבים נע בממוצע סביב ה- 120 מיקרון.

פוליש גס יוריד אולי 10~20 מיקרון.

 

בכל הצבעים של רכבים מאמצע שנות ה- 90 יש שכבת לכה - Clear Coat

 

פוליש (ע"י גורם מקצועי) מסיר ממנה רק כמה מיקרונים.

 

ולפותח השירשור,

לשאלתך, תוכל לבצע פוליש לבד,

כמו שנאמר, זה יעלה לך בהשקעה התחלתית לא מבוטלת.

כמו כן תצטרך ללמוד בעצמך אין לעשות פוליש על הרכב שלך.

הליך הלימוד יכול לעבור בהצלחה ויכול שלא, כלומר תגרום לנזק.

 

אם יש לך זמן (הרבה שעות), מקום מוצל (מאוד חשוב), עודף כסף ידיים טובות וסבלנות, אז זה תחביב מאוד מאוד מהנה.

 

אם אתה רק רוצה רכב באמת באמת מבריק, פנה למקצוענים!

אגב בנושא המחיר, דיטיילירים מקצועיים בארה"ב גובים 500$ כמחיר התחלתי להליך פשוט!

בארץ , רק עלות החומרים יקרה ביותר כך שהמחיר שהוצע לך תמורת התוצאה שתקבל כדאי ביותר.

 

ושוב, פנה למקצוענים ולא לחובבנים זולים.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

×
×
  • תוכן חדש...