Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן לסמוך על תיקוני הפנצ'רים?


yyaacoby
שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למזלי הרע חטפתי 2 פנצ'רים בהפרש של חודש אותו צמיג במרחק של 5 ס"מ אחד מהשני.

את הפנצ'ר הראשון תיקנו לי בעזרת פטריה שהוכנסה מבחוץ ללא פרוק הצמיג. כשניגשתי לתקן את הפנצ'ר השני, נאמר לי שמעבר לתיקון החור החדש, התיקון הראשון לא טוב וצריך לתקן בצורה אחרת. הסכמתי, והתיקון בוצע ע"י שיוף פנים הצמיג והדבקת מדבקה שטוחה כמו שהייתי מתקן בעבר פנצ'ר באופניים שלי. לא בוצע איזון לגלגל לאחר התיקון.

לאחר התיקון ראיתי בפורום שחייבים לתקן בעזרת פטרייה וגם חייבים לאזן את הגלגל. כעת אני לא יודע האם עלי לחזור ולתקן את 2 החורים בעזרת פטריות? או שבעצם מותר להשאיר את התיקונים כפי שבוצעו ולהמשיך לנסוע על הצמיג הזה?

יש לציין שהרכב הוא משנת 2012 כך שהצמיגים כמעט חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שעוד מתקנים עם מדבקה, עבר עידן הפנימיות...

אני מתאר לעצמי שהוא מדביק את המדבקה המיועדת בפנים הצמיג ולחץ האוויר שומר עליה לחוצה "בחור".

 

בכל מקרה אצלי כשתיקנו את הפנצר פשוט פירקו את הצמיג, שייפו את החור והכניסו גומי מיועד בחור.

הפנצר מחזיק היטב כבר למעלה משנתיים.

 

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפנצ'ר הראשון תיקנו לי בעזרת פטריה שהוכנסה מבחוץ ללא פרוק הצמיג.

 

איפה אתה מוצא את המקומות האלה?

ברור שהתיקון הזה לא טוב ואסור.

 

אולי לא ראית טוב, ובפנצ'ריה השנייה כן הכניסו פטרייה, פשוט ראית רק את הסוף של התיקון , ורק נדמה לך שלא תיקנו בעזרת הפטרייה?

התיקון היחיד שהוא תקין ומותר - הכנסת פטרייה מבפנים . הראש של הפטרייה באמת נראית כמו מדבקה, וכן משייפים את החלק הפנים+הדבקה.

 

חייבים לעשות איזון הגלגל אחרי תיקון כזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

אני מתכוון לגשת לפנצ'ריה בחזרה ביום ראשון ולדרוש מהם להכניס 2 פטריות במקום המדבקות וגם לעשות איזון לגלגל. אם הם לא יסכימו, אני אכתוב למשרד התחבורה ואפנה במקביל לפנצ'ריה אחרת שתבצע את התיקון מחדש.

אני מקווה שהסרת המדבקות והשיוף מחדש לא גורמים נזק לצמיג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום חזרתי לפנצ'ריה וביקשתי להחליף את המדבקות בפטריות בשני החורים. מנהל המקום ביקש מהפועל שיפרק את הצמיג, ולאחר מכן אמר שהסיבה לכך שלא הוכנסו פטריות היא שיש 2 חורים סמוכים, ואז הכנסת פטריות פוסלת את הצמיג. כמו כן לדבריו בכל מקרה לא ניתן להכניס פטריות כעת כי שיוף נוסף יגרום אולי לחשיפת סיבי המתכת וזה אסור.

בסופו של דבר סוכם שהוא ישאיר את המדבקות, אבל יבצע איזון לגלגל, וכן יבצע החלפה עם הגלגל הרזרבי שהוא גלגל מקורי חדש.

כעת הגלגל עם 2 תיקוני המדבקות משמש כרזרבי, ועל הסרן הקדמי יש גלגל אחד חדש ואחד שעבר 9,000 ק"מ (האם זה בסדר? אני מקווה שכן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מאוד שניגשת לפנצ'ריה ועוד יותר טוב שאתה לא נוסע על הצמיג הזה.

כאשר יש שני תקרים סמוכים, ואין אפשרות לתקן עם 2 פטריות, אין מנוס מלהחליף את הצמיג.

זה בדיוק מה שעשיתי לפני שנה, כאשר היו שני פנצ'רים קרובים אחד לשני - קניתי צמיג חדש.

הפנצ'ריה במקרה שלי לא הציעה שום מדבקות או קומבינה אחרת - זה לא בטיחותי ולא תקין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום חזרתי לפנצ'ריה וביקשתי להחליף את המדבקות בפטריות בשני החורים. מנהל המקום ביקש מהפועל שיפרק את הצמיג, ולאחר מכן אמר שהסיבה לכך שלא הוכנסו פטריות היא שיש 2 חורים סמוכים, ואז הכנסת פטריות פוסלת את הצמיג. כמו כן לדבריו בכל מקרה לא ניתן להכניס פטריות כעת כי שיוף נוסף יגרום אולי לחשיפת סיבי המתכת וזה אסור.

בסופו של דבר סוכם שהוא ישאיר את המדבקות, אבל יבצע איזון לגלגל, וכן יבצע החלפה עם הגלגל הרזרבי שהוא גלגל מקורי חדש.

כעת הגלגל עם 2 תיקוני המדבקות משמש כרזרבי, ועל הסרן הקדמי יש גלגל אחד חדש ואחד שעבר 9,000 ק"מ (האם זה בסדר? אני מקווה שכן).

האם חוייבת על העבודה הזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חוייבתי עבור העבודה הזו. מספיק שטירטרו אותי להגיע אליהם פעם נוספת.

אני ממליץ לכל מי שיש לו פנצ'ר, ללמוד את הנושא לפני שניגשים לפנצ'ריה, ואז ניתן לקבל החלטות נכונות בזמן.

ראו מדריך בנושא בהוצאת משרד התחבורה (חפשו בגוגל "הצמיג והטיפול בו" . המדריך הוא בפורמט PDF).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לך שניגשת שוב לאותה פנצ'ריה ולמען האמת, כישראלים, טוב מאוד שבפנצ'ריה לא ניפנפו אותך (אולי כי אתה צודק?! ).

כעת אני יודע שלאחר כל תיקון פנצ'ר בצמיג, אסור להשתמש במדבקה וחייב לאזן את הצמיג.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...