Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני במשא ומתן ברכישת טנדר ויגו חדש של טויוטה.

מתלבט בין 2 מערכות מולטימדיה שהוצעו לי בשתי סוכנויות שונות:

1.NIPPON N10

2.FLY

 

בכל סוכנות משמיצים את המערכת שאותה הם לא מוכרים...מישהו יכול לומר לי איזו מערכת טובה יותר?

מראיה ראשונית במערכות רואים בבירור שה- NIPPON בעלת מסך הרבה יותר טוב עם רזולוציה גדולה יותר מה-FLY.

 

ל-FLY 3 שנים אחריות.

פורסם

שניהם סינים זולים.

לי היה עד מלפני שנה את ה-NIPPON N10 אם הייתי צריך 2din היום הייתי חוסך עוד קצת למשהו איכותי ומוכר יותר.

היו לי אתו המון בעיות החליפו לי במסגרת האחריות 3 מכשירים להלן חלק מין הבעיות שהיו לי:

הפנל החשמלי פעם היה יורד ופעם לא-המכשיר היה מתחמם.

מתי שהרצתי תוכנת ניווט (igo8) התוכנה הייתה נתקעת לאחר עבודה רציפה המסך פשוט היה קופא :shock:

הבלוטוס גם גם היה מסתנכרן תמיד עם האייפון.

מקווה שעזרתי.

פורסם
שניהם סינים זולים.

לי היה עד מלפני שנה את ה-NIPPON N10 אם הייתי צריך 2din היום הייתי חוסך עוד קצת למשהו איכותי ומוכר יותר.

היו לי אתו המון בעיות החליפו לי במסגרת האחריות 3 מכשירים להלן חלק מין הבעיות שהיו לי:

הפנל החשמלי פעם היה יורד ופעם לא-המכשיר היה מתחמם.

מתי שהרצתי תוכנת ניווט (igo8) התוכנה הייתה נתקעת לאחר עבודה רציפה המסך פשוט היה קופא :shock:

הבלוטוס גם גם היה מסתנכרן תמיד עם האייפון.

מקווה שעזרתי.

 

וואלה.העיקר בסוכנות טויוטה פ"ת מספרים שה-NIPPON זו המערכת הכי טובה שיש ומתמחרים אותה בסכום דימיוני של 9870 ש"ח שזה כולל גם מצלמת רוורס ,בושה.

בסוכנות אחרת אומרים ש-NIPPON אכן זבל סיני אבל באותו משפט גם אומרים שה-FLY זה הכי טוב שכסף יכול לקנות.

מה יהיה עם המדינה הזו?

×
×
  • תוכן חדש...