Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שמח להזמין את כולכם, בעלי מכוניות אמריקאיות או סתם חובבי אמריקאיות למפגש ענק!!!!

 

לפרטים :http://www.classiccar.co.il/forum/viewtopic.php?t=1396

 

19.8 , 9 בערב , ע"י קניון איילון...

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אשמח להגיע .. ברשותי Pontiac Grand AM ביבוא אישי .

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

למה כל המפגשים זה שם?



 

 

זה זה מקומות מרכזים !

 

מרכז...הגיוני זה באמת מרכז הארץ..זה הכי נוח שיכול להיות

למרות שלי אישית זה ממש לא נוח...אני גר מעל שעה נסיעה משם

פורסם
זה זה מקומות מרכזים !

 

מרכז...הגיוני זה באמת מרכז הארץ..זה הכי נוח שיכול להיות

למרות שלי אישית זה ממש לא נוח...אני גר מעל שעה נסיעה משם

בנימינה זה מעל שעה נסיעה לרמת גן???

מוזר...כנראה הזיזו את בנימינה..בפעם האחרונה היא היתה בין חדרה לזכרון יעקב...

אני מגיע מחיפה....ייקח לי בערך שעה נסיעה...עם רכב בן 32 שנה...;-)

פורסם

לא לשכוח להביא המון דלק, אלטרנטורים רזרביים וגרר :wink:

 

אני דווקא בעד מפגש אמריקאיות. בהחלט יתכן שיהיו שם המון מכוניות יפות וקלאסיות (עם זאת אני מבקש מבעלי האמריקאיות הרגילות משנת 80' עד 92' שלא להגיע בשביל לא להרוס את החוויה ליתר המשתתפים. :lol: סתם, זה בסדר אתם יכולים להגיע).

פורסם

ואיי מפגש של מסה אמריקאית.

 

יש לי שרוולט אסטרו 94 4300 198HP

עם גלגלי מגנזיום דיי חדשים ! 245 רוחב!.

 

תמיר.

 

זה לא עובד ככה צריכים לתת לנו הנחה רצינית בתחנות דלק.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

חשוב לציין שהמפגש הוא לכל בעלי האמריקאיות!!!!

לא רק אמריקאיות קלאסיות ולא רק למכוניות שרירים אמריקאיות....

האמריקאית היחידה שאולי לא מגיע לה להיות שם זאת השברולט החדשה הזאת...

איך קוראים לה...אופטרה ???!!! :? ויש עוד כל מיני קוריאנים חדשים כאלה שקנו את הסמל של שברולט...(בלי לפגוע באף אחד...:wink: )

פורסם
איפה בידיוק? אני לא רוצה לבוא סתם מהדרום ולא למצאו את המקום... איפה בידיוק לייד הקניון?

 

אגב אמריקאית, אומנם לא ספורטיבית, נחשב? :)

איפה זה בידיוק? לייד קניון איילון

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם
במגרש אוטובוסים...

וזה איפה?

 

אם אני מגיע מיוון איילון דרום, לכניסה לחנייה של האיצטדיון שפונים ימינה, אם ממשיכים ישר מגיעים לסוכנות אודיי.... איפה בידיוק אני צריך לפנות ולאן.

 

תודה.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177


×
×
  • תוכן חדש...