Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגידו, גם בעלי המסחריות יכולים לבוא ולקחת חלק?

 

נראה אם דוד שלי ישחרר לי את הוואנדורה, יש כבר הסכמה של אבא שלי להגיע למפגש (עדיין לא סיימתי מלווה :mm_tongue )

 

מה שבטוח, אני צריך לנקות אותה...

פורסם
תגידו, גם בעלי המסחריות יכולים לבוא ולקחת חלק?

 

נראה אם דוד שלי ישחרר לי את הוואנדורה, יש כבר הסכמה של אבא שלי להגיע למפגש (עדיין לא סיימתי מלווה :mm_tongue )

 

מה שבטוח, אני צריך לנקות אותה...

אנשים..........

 

כל מה שצורך דלק כמו אמריקאית ויש לו אי שם במכסה המנוע תגית קטנה אשר עליה רשום "made in USA" (טנדרים, וואנים, מכוניות ספורט, מכוניות שרירים, מכוניות פוני ועוד אילו הגדרות מוזרות של האמריקאים וכן, גם ג'יפים (תוצרת קרייזלר, אמריקאי, לא?...)) מושמנים בהחלט, תודיעו לכל מי שאתם מכירים שיש לו אמריקאית...

 

מה שבטוח, זה יהיה אחד המפגשים עתירי הסמ"ק והכ"ס שהיו אי-פעם :wink:

 

ליאור

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

חברה,

 

 

המפגש היום, לר לשכוח.....

 

יהיו הפתעות וגם סיקור עיתונאי....מצולם....

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

פורסם

א-כ-ז-ב-ה

 

הגעתי ב11, הייתי 10 דקות והלכתי

היו איזה 10-15 מכוניות. היו כמה יפות, 2 מוסטנג, קורבט אספנות אחת...מדהימה, ועוד כמה

אבל ציפיתי להרבההה יותר מכוניות

 

אלא אם התחיל להיות מעניין אחרי 11- המפגש היה מאכזב ביותר

פורסם
א-כ-ז-ב-ה

 

הגעתי ב11, הייתי 10 דקות והלכתי

היו איזה 10-15 מכוניות. היו כמה יפות, 2 מוסטנג, קורבט אספנות אחת...מדהימה, ועוד כמה

אבל ציפיתי להרבההה יותר מכוניות

 

אלא אם התחיל להיות מעניין אחרי 11- המפגש היה מאכזב ביותר

מישהו אמר לך להגיע ב11 שהתחיל ב9,היה מפגש מטורף הכי גדול שהיה עד היום מי שלא בא הפסיד מקווה לראות עוד מפגשים כאלה...

תמונות תקבלו מחר...

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

איתי בתור צלם קבוע האם יש כבר תמונות מוכנות??:wink:

 

או בכלל מישהו אחראני מת לראות תמונות!:-)

 

האם המוסטאנג השחורה שנת 67 המדוברת גם הייתה שם???:idea:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
איתי בתור צלם קבוע האם יש כבר תמונות מוכנות??:wink:

 

או בכלל מישהו אחראני מת לראות תמונות!:-)

 

האם המוסטאנג השחורה שנת 67 המדוברת גם הייתה שם???:idea:

הייתה ועוד איך הייתה מזל שתקשרתי אליו הוא לא ידע בכלל על המפגש....

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
מישהו אמר לך להגיע ב11 שהתחיל ב9,היה מפגש מטורף הכי גדול שהיה עד היום מי שלא בא הפסיד מקווה לראות עוד מפגשים כאלה...

תמונות תקבלו מחר...

מה?? תוך שעתיים נגמר כל הסיפור? (וממתי אנשים מגיעים בזמן?)

ואני כבר חשבתי שהעיקר יגיעו הרבה יותר מאוחר

 

חבל, הפסד שלי

מקווה שהתמונות ישלימו לי את החסר :)


×
×
  • תוכן חדש...