Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מקפיץ שרשור ישן על מנת לא לפתוח חדש

אני מחפש דאבל דין שיוכל להראות אפליקציות על המסך שלו היישר מהאייפון 5 (גרסא 7.1)

השימוש העיקרי הוא WAZE ומוזיקה ככל הנראה, כאשר אשמח אם ניתן ייהיה לשלוט עליו מהמסך עצמו ולא רק תמונת מראה והשליטה תשאר באייפון.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אם היית מחפש, היית מוצא שהנושא הזה מה זה נטחן, שכבר זה לא טעים.

לעינינו

יש לך המון דאבל דינים תגדיר תקציב.

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

אהלן

חיפשתי אבל כל מה שמצאתי היה מלפני שנתיים בערך.

התקציב הוא עד 3000 שקלים כאשר ה 3000 זו מתיחה מטורפת של התקציב אם זה משהו ששוה את המחיר.

עדיפות אפילו ל 2000 שקל, השאלה היא מה טיב המוצר.

בתודה מראש

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

היי,

מה אתה מחפש שיהיה במוצר , חוץ מאפליקציות על המסך.

אתה מחפש בלוטוס?

אתה מחפש חיתוכים?

שליטה על סאב?

 

הגדרת מחיר סבבה ,אבל אולי אפשר להביא לך דאבל דין הרבה יותר זול ,

השאלה מה אתה עוד מחפש ?(תכונות שיהיו במכשיר )

אתה מתכוון לעבוד פסיבי/אקטיבי

איזה כניסות/יציאות אתה רוצה שיהיו במכשיר?

כעקרון אני קניתי מכשיר של פיוניר דגם 2550, כולל בלוטוס ב1400 ש"ח לפי דעתי המחיר פה בארץ יקר , אין טעם להשקיע מעבר לזה,

דבר שני בכדי לשלוט על האייפון ולראות אפליקציות על המסך תצטרך לרכוש כבל , שעלותו 900ש"ח + שני כבלים של מאפל ,

סה"כ יצא לך תוספת של 1100 ש"ח

יש לך אפשרות לרכוש את הכבלים מאיביי ואז במקום 1100, יצא לך 600ש"ח.

 

סה"כ יצא לך אם אתה לוקח את המכשיר שאני לקחתי יצא לך בערך,

1400 המכשיר, +600 ש"ח הכבלים,+250 ש"ח פלסטיקה, +100 ש"ח התקנה

הגענו 2350 ש"ח .

דגם המכשיר שלי :AVH-X2550BT ,

אני מצרף לך קישור שפתחתי לפני כמה ימים, מופיע שם מאיפה תוכל לרכוש כבלים, וקצת לקבל ידע בכללי שתדע במה מדובר .

 

תשוטט קצת באינטרנט תראה איזה מכשיר מוצא חן בעינייך ועם יש איזו שהיא דילמה/בעיה , (רק תעשה לכולנו טובה לא מכשיר סיני)

תבוא להתייעץ בפורום ,

אנחנו כאן לשרותך.

 

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם
היי,

מה אתה מחפש שיהיה במוצר , חוץ מאפליקציות על המסך.

אתה מחפש בלוטוס?

אתה מחפש חיתוכים?

שליטה על סאב?

 

הגדרת מחיר סבבה ,אבל אולי אפשר להביא לך דאבל דין הרבה יותר זול ,

השאלה מה אתה עוד מחפש ?(תכונות שיהיו במכשיר )

אתה מתכוון לעבוד פסיבי/אקטיבי

איזה כניסות/יציאות אתה רוצה שיהיו במכשיר?

כעקרון אני קניתי מכשיר של פיוניר דגם 2550, כולל בלוטוס ב1400 ש"ח לפי דעתי המחיר פה בארץ יקר , אין טעם להשקיע מעבר לזה,

דבר שני בכדי לשלוט על האייפון ולראות אפליקציות על המסך תצטרך לרכוש כבל , שעלותו 900ש"ח + שני כבלים של מאפל ,

סה"כ יצא לך תוספת של 1100 ש"ח

יש לך אפשרות לרכוש את הכבלים מאיביי ואז במקום 1100, יצא לך 600ש"ח.

 

סה"כ יצא לך אם אתה לוקח את המכשיר שאני לקחתי יצא לך בערך,

1400 המכשיר, +600 ש"ח הכבלים,+250 ש"ח פלסטיקה, +100 ש"ח התקנה

הגענו 2350 ש"ח .

דגם המכשיר שלי :AVH-X2550BT ,

אני מצרף לך קישור שפתחתי לפני כמה ימים, מופיע שם מאיפה תוכל לרכוש כבלים, וקצת לקבל ידע בכללי שתדע במה מדובר .

 

תשוטט קצת באינטרנט תראה איזה מכשיר מוצא חן בעינייך ועם יש איזו שהיא דילמה/בעיה , (רק תעשה לכולנו טובה לא מכשיר סיני)

תבוא להתייעץ בפורום ,

אנחנו כאן לשרותך.

 

 

אהלן

אני מחפש דאבל דין בסיסי

שיהיה בו חיתוכים לקומפוננט של הרץ שיש לי לשים מקדימה ולזוג רמקולים אחוריים שיהיו בדלתות מאחורה

כמו כן חיתוכים לסאב של הרץ שיש לי.

מתכוון לעבוד פסיבי (2 מגברים - 4 ו 2 ערוצים , סאב, קומפוננט, זוג רמקולים רגילים)

מבחינת כניסות/יציאות

USB, AUX, BLUETOOTH, מצלמת רוורס שכבר מותקנת עם מראה כרגע.

מבחינת הגברה 2 לרמקולים ואחד לסאב.

מתאם פלסטיקה כבר יש לי לרכב

התקנה אני מבצע לבד, כרגע נשארו רק הכבלים.

מכשירים סינים אצלי לא מתקבלים בברכה

היה לי בעבר 1 DIN JVC וחשבתי גם לחפש דאבל דין שלהם גם.

עכשיו שוב, איזה מהכבלים אני צריך?

ראיתי מההודעות שלך שצריך: "

Pioneer CDIV202AV

"

וזהו?

או שצריך עוד אחד בנוסף חוץ מזה?

 

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
אתה לא צריך חיתוכים אם אתה לא עובד אקטיבי.

 

אהלן

לפני שפירקתי את המערכת מהרכב הקודם שלי ככה זה היה חתוך

ובמגבר לא היו לי חיתוכים, זה היה על כל הסקאלה.

 

ככה לפחות כיוונו לי אלה שהתקינו לפני מספר שנים

 

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם (נערך)
אהלן

אני מחפש דאבל דין בסיסי

שיהיה בו חיתוכים לקומפוננט של הרץ שיש לי לשים מקדימה ולזוג רמקולים אחוריים שיהיו בדלתות מאחורה

כמו כן חיתוכים לסאב של הרץ שיש לי.

מתכוון לעבוד פסיבי (2 מגברים - 4 ו 2 ערוצים , סאב, קומפוננט, זוג רמקולים רגילים)

מבחינת כניסות/יציאות

USB, AUX, BLUETOOTH, מצלמת רוורס שכבר מותקנת עם מראה כרגע.

מבחינת הגברה 2 לרמקולים ואחד לסאב.

מתאם פלסטיקה כבר יש לי לרכב

התקנה אני מבצע לבד, כרגע נשארו רק הכבלים.

מכשירים סינים אצלי לא מתקבלים בברכה

היה לי בעבר 1 DIN JVC וחשבתי גם לחפש דאבל דין שלהם גם.

עכשיו שוב, איזה מהכבלים אני צריך?

ראיתי מההודעות שלך שצריך: "

Pioneer CDIV202AV

"

וזהו?

או שצריך עוד אחד בנוסף חוץ מזה? כן

 

בברכה

שמעון

 

כן עם ברשותך אייפון 5 אתה צריך

עוד שני כבלים של אפל

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?530839-כבלים-לpioneer-AVH-X2550BT

עריכה אחרונה על ידי oren1994

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם
תחתוך מהמגבר, גם ככה אין לך יותר מידי אפשרויןת חיתוך דרך המכשירים הפשוטים.

 

הבנתי

או קיי

תודה!

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...