Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מידי פעם יוצא לי לחנות בחניון סמולרש שליד אוניברסיטת ת"א ובחלקו האחורי ישנה רחבת חנייה מרוחקת (ממש מעל לכיכר של רח' ג'ורג' וייס).

מי שמכיר את החניון האחורי הנ"ל יודע שמדובר ברחבה ריקה לחלוטין שבמשך היום חונים שם אולי 3-4 רכבים בלחץ (שיש מקום ליותר מ80 רכבים).

אני תמיד חונה בשמש, בנקודה המרוחקת ביותר מהיציאה הרגלית מהחניון ומכניסת הרכבים אליו - ממש בנק' הכי פחות נחשקת לחנות בה.

וכל פעם שאני חונה שם וחוזר לרכב מאוחר יותר אני מגלה שכן לרכב שלי, וכל פעם מישהו אחר.

לא מישהו שחנה במרחק חנייה פנוייה ממני, מישהו שנצמד אלי בצורה הכי מטומטמת כשמדובר בחניון ריק לחלוטין.:|

זה כמו שאתה הולך להשתין בשירותים ציבוריים ויש 10 משתנות פנויות ומישהו נצמד דווקא למשתנה שאתה בחרת... :shock:

 

:?:

למה???

מה הם מחפשים? שלרכב שלהם יהיה חברה בזמן שהם לא נמצאים, לא להשאיר אותו לבד?

אני באמת שלא מבין את זה ואני אשמח אם מישהו חכם ממני יוכל להסביר לי את התופעה ההזוייה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

המרצה שלי לפסיכולוגיה אומר שזה הכל תופעת "העדר".

בן-אדם נכנס לחניון ריק ולא מתחשק לו לחשוב יותר מידי איפה לשים את הרכב. אז הוא אומר לעצמו: "זה שהיה פה לפני בטח חשב על זה כבר ואני פשוט אחנה לידו כי הוא בטוח החנה איפה שהכי טוב".:brickwall:

 

אני מקווה שלפחות הם מקללים טוב טוב את ההחלטה המטומטמת שלהם בדרך הארוכה שהם הולכים ברגל בחום הזה... וכשהם נכנסים לאוטו אחר-כך.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

כי זה אוטו, אז צריך לעשות הפוך מ"כלל האוטובוס".

 

לפעמים אנשים מעדיפים לחנות ליד מישהו שכבר נמצא שם, זה מוריד את הסיכוי שמישהו יחנה גרוע וידפוק אותך.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

זה ככה כי אנשים בראש שלהם חושבים יש חניה ויש מכונית בחניה אז נחנה אחד ליד השני

ככה זה גם יוצר סדר ולא כל אחד חונה מרוחק מהשני עם רווחים גדולים ולא מסודרים.

 

אני אם אני רואה הונדה כמו שלי אני חייב להחנות לידה חח

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

חניון בתשלום. 2 צדדים מחולקים לחניות. אין משחקי צל\שמש או משהו כזה. אני חונה רחוק קצת (עייף, אז רק קצת... במקום כהרגלי בסוף וצמוד לקאנט של המדרכה). מולי ריק לחלוטין. תוך 30 שניות חנתה צמוד אליי פיאט ישנה ותוך 120 שניות נצמדה אלי מהצד השני מרצדס. והצד השני עדיין ריק לחלוטין.

הפסקתי לנסות להבין. אין מה להבין- להשלים עם זה ולהמשיך הלאה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תמיד שאני בשמירה במקום מסוים בבסיס ליד חניה בלילה שיש מכוניות בודדות, הרוב חונים כמה שיותר קרוב לכניסה, אבל יש המשך לכל אלו שלא ממהרים, תמיד בא מישהו וחונה ליד. אף פעם אוטו לא עומד לבד שמה, תמיד יש בן זוג. הכי מעצבן שנצמדים אליך בחנייה מרווחת ככה שאתה צריך להכנס מהצד של הנוסע כי המפגר לא שם לב שהוא חוסם לך את הכניסה.. זה קרה לי פעם אחת בחניון בתשלום באיזור הייטק ברעננה, אם לא היה שם שומר הייתי שורט למאזדה המפגרת הזאת את כל הצד עם מפתח.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

:-D אכן התופעה של היצמדות ברמה שאי אפשר לפתוח את דלת הנהג מעצבנת,פעם פשוט השארתי פתק ״תלמד לחנות״.

לדעתי מי שמחנה ליד בחניון פתוח כניראה רוצה גם לשמור על הרכב שלו מפני רכבים חדשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כנראה שזה באמת פסיכולוגי.

אם בכניסה לחניון הייתי מתעלם מהפרמטר של מיקום עם פוטנציאל נזק נמוך,

אני מאמין שמתוך אינסטינקט ראשוני הייתי מחנה איפה ש"כולם" חונים. זאת אחריות כבדה "לפתוח שורה" :-D

ההיצמדות זאת תופעה נלוות.

×
×
  • תוכן חדש...