Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מעוניין לרכוש את הנייד הזה ,השימושים הם גלישה באינטרנט, מיילים, ושימוש באופיס (וורד ואקסל), בלי משחקים ובלי סרטים.

על פניו נראה שהוא מספיק אבל אני רק חושש קצת מהמעבד המיושן, השאלה אם שווה להוסיף 400-500 שקל רק בשביל מעבד חזק יותר (I3), זה ייתן לי משהו ?

 

תודה

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

המעבד הוא Value אבל לא מיושן - יצא לשוק לפני כחצי שנה. במחיר הזה קניתי לפני 3 שנים נטבוק עם מעבד אטום N270.

אין לי נסיון עם דגם זה או דומים לו, השאלה היא האם הצרכים שאתה מציין צפויים להשתנות או לא בשנתיים-שלוש הקרובות (למשל - צורכי לימודים)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שים לב, המחשב בקישור מגיע בלי כונן אופטי.

אני בספק אם יהיה הבדל משמעותי בשדרוג ל-I3,

בסה"כ סדרת הפנטיום הנוכחית היא שנמוכים / גרסאות מקוצצות / מוזלות

לסדרת sandy bridge, כמה גרוע זה כבר יכול להיות?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איפה הקונים לך את המחשב? יש לבסט ביי מבצעים שונים במקומות שונים בארה"ב.

יום ראשון מתחילים מבצעים חדשים אז תראה מה יהיה המבצע של יום ראשון.

לא מזמן קנו לאח שלי לנובו עם i5 ב 530$ באופיס דיפו ניו יורק.

עדיף שתחכה עוד קצת windows 8 עומד לצאת והמעבדים החדשים של אינטל בדיוק יצאו אז יש הרבה שינויים בשוק הניידים.

אייל

פורסם

מניסיון של מיליוני משתמשים במהלך כמה עשורים, אין מה להסתער על 8,

עדיף לחכות בסבלנות לגרסה השנייה של התוכנה, תמיד.

(במקרה של ויסטה, הגרסה השנייה היא 7...).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם איך שחלונות 8 נראה, אולי עדיף לחכות לחלונות 9 או איך שהם לא יקראו לזה?

פשוט מגעיל!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא יכול לחכות - אמא שלי טסה לארה"ב בעוד שבועיים, אם ככה לפי ההמלצות שלכם אני אלך על זה - המחיר מצויין וזה נראה שיש בו את כל מה שאני צריך.

 

תודה

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לאן היא טסה בארה"ב?

שים לב שהמחיר לא כולל מיסים. לכל מדינה יש את המיסים שלה ואפילו יש מיסים למחוזות מסויימים. וזה נע בין 0% ל12.5%.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

ל LA - נושא המס מוכר ונלקח בחשבון - הוספתי ממוצע של 10% למחיר, זה עדיין יוצא 1550 שקל למחשב סביר+ שבארץ הייתי צריך לשלם לפחות 2300-2500 בשבילו.

 

אם כבר אז מה דעתכם על המחשב הזה ? ההפרש הוא 55$ = 220 שקל, הנה השוואה בין שניהם בקובץ PDF.

 

שווה את התוספת ?

Product Detail - Compare Page.pdf

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
ל LA - נושא המס מוכר ונלקח בחשבון - הוספתי ממוצע של 10% למחיר, זה עדיין יוצא 1550 שקל למחשב סביר+ שבארץ הייתי צריך לשלם לפחות 2300-2500 בשבילו.

 

אם כבר אז מה דעתכם על המחשב הזה ? ההפרש הוא 55$ = 220 שקל, הנה השוואה בין שניהם בקובץ PDF.

 

שווה את התוספת ?

 

L.A זה 7 אחוז מס במידה ואתה קונה בתוך המדינה עצמה, אם אתה קונה ממדינה אחרת אין לך את המס הזה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא נראה לי שהבנת את העיקרון של SALES TAX בארה"ב.

הנה, ניסוח פשוט וקל איך זה עובד.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sales_taxes_in_the_United_States

 

לגבי קליפורניה זה תלוי במחוז. במחוז אורנג' לדוגמא זה מגיע ל8.875 אחוז מס, בעוד שבLA עצמה, נחכה לתגובה של בנצי והוא יגיד לך כמה זה היום.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לא לשכוח שיש גם עלות של חריטת אותיות עבריות על המקלדת כשחוזרים לארץ.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...