Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,לאחר ניקוי של הבית מצערת נשבר האטם ולא מצאתי מקום שמוכר אטם שכזה מוכן.

הרכב הוא שרייד 97',מאיזה חומר כדאי להכין את האטם? האטם המקורי עשוי מסוג של ברזל דק.

הלכתי לחנות חלפים הציעו לי מנייר,נראה לי דק מידי ולא מתאים.

האם גומי או שעם יעשו את העבודה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אתה יכול להכין מנייר יש נייר דק ועבה זה הולך לפי מספרים, תקנה נייר להכנת אטמים עבה, תחתוך את האטם יפה יש שיטה לחתוך אותו מדוייק כמו המקורי, תמרח עליו מעט שרלאק ותרכיב, לאחר מכן תניע את המנוע ותרסס מעט ספרי קארב בחיבור בין המצערת לסעפת יניקה כדי לוודא שאין משיכות אוויר.

 

אתה יכול לנסות לחפש במוסך המורשה של דייהטסו אולי יהיה להם.

פורסם

אני אישית לא ממליץ לבדוק משיכת אוויר בעזרת ספריי קרבורטורים בגלל סכנת התלקחות. ראיתי במו עיני איך פרצה שריפה בתא המנוע בגלל שימוש בספריי קרבורטורים בסביבת צרכני חשמל פעילים.

איזה כייף לי :)

פורסם
אהלן,לאחר ניקוי של הבית מצערת נשבר האטם ולא מצאתי מקום שמוכר אטם שכזה מוכן.

הרכב הוא שרייד 97',מאיזה חומר כדאי להכין את האטם? האטם המקורי עשוי מסוג של ברזל דק.

הלכתי לחנות חלפים הציעו לי מנייר,נראה לי דק מידי ולא מתאים.

האם גומי או שעם יעשו את העבודה?

 

 

יצא לי לראות שמשתמשים בסיליקון RTV כשאין אטם.

פורסם

סיליקון לא עמיד בדלק הוא ממש נמס בדלק, בין הסעפת יניקה לראש בכלל אסור, במצערת אם זה הזרקה רב נקודתית עוד אפשר לתת איזה מריחה סופר דקה, למרות שגם אדי הדלק יהרסו את הסיליקון והוא עלול לחדור למנוע.

פורסם
אתה יכול להכין מנייר יש נייר דק ועבה זה הולך לפי מספרים, תקנה נייר להכנת אטמים עבה, תחתוך את האטם יפה יש שיטה לחתוך אותו מדוייק כמו המקורי, תמרח עליו מעט שרלאק ותרכיב, לאחר מכן תניע את המנוע ותרסס מעט ספרי קארב בחיבור בין המצערת לסעפת יניקה כדי לוודא שאין משיכות אוויר.

 

אתה יכול לנסות לחפש במוסך המורשה של דייהטסו אולי יהיה להם.

 

שו שלארק?

אטם נייר יעבוד טוב שם? יש לך המלצה לאיזה עובי ?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
בסעפת היניקה לעולם לא משתמשים בסיליקון!

 

מעניין.. אני ראיתי את זה מתבצע במוסך "מורשה".

מדובר על RTV זה סוג מיוחד כנראה...

פורסם

זה החומר שדיברתי עליו קודם:

 

http://img.alibaba.com/photo/11468178/Gasket_Shellac_Compound.jpg

 

שרלאק תבקש בחנות לחלקי חילוף ותבקש נייר להכנת אטמים, אם יש עבה זה יהיה טוב אם אין אפשר להסתדר עם הדק לא מדובר כאן בשני משטחים מעוותים או אכולים כך שגם נייר דק עם החומר הזה יעשו את העבודה.

 

תגזור את הנייר יפה בדיוק בצורה מבלי שיקרע לך, הנייר מגיע יבש והוא שביר כזה, ולכן אתה יכול לפני שאתה עובד איתו להרטיב אותו מעט עם מים כדי שיתרכך ולא ישבר לך.

 

אחרי שגזרת אותו בדיוק בצורה של האטם הישן, אתה מורח את החומר הזה, הוא כמו דבש עם ריח מתוק נותן לו שכבה עדינה ודקה משני הצדדים של האטם וסוגר את הברגים הכל חזרה למקום.

 

את הברגים של המצערת אל תסגור חזק מידי כי הם עדינים ועלולים להישבר אז אל תשתולל עליהם זה יהיה מיותר ומזיק.

×
×
  • תוכן חדש...