Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחה"צ טובים אנשים,

 

האם רכישת קרוז טורבו חדשה בתג המחיר של 129K (לרמת הבסיס) ו- 139K (למושבי עור)

זו עסקה כדאית ?

 

אני מתלבט בנושא מזה סוף השבוע האחרון .

 

 

תודה מראש

אליהו

פורסם
כמובן שיש אלטרנטיבות. לדוג' האסטרה בעלת אותו מנוע וגיר וזולה בהרבה (15K הפרש).

 

מה התקציב ומה הן הדרישות מהרכב?

 

 

האלטרנטיבות הנוספות ידועות. לגבי האסטרה, פחות אהבתי את הרכב עצמו.

 

מבחינה תקציבית עד 140.

מאוד אהבתי את הקרוז טורבו, אך נראה כתמחור יקר מידי למשפחתית.

פורסם

אבא שלי נהג* על הגרסא המאובזרת יותר ונהנה מאוד (יחסית למישהו שנוהג בד"כ על משפחתיות, כן?). אתה רוצה שאני אשאל אותו משהו ספציפי?

על המחיר אני לא יכול להביע דעה.

 

 

 

 

*נהג - קיבל את הרכב להרבה יותר זמן מ'סתם נסיעת מבחן'.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אתה מודע לתמחור היקר ולאלטרנטיבות. אז מה אתה בעצם שואל כאן? כן , התמחור יקר.

 

לצורך העניין, על מה אתה משלם עוד 15K מהאסטרה? כריות אוויר?

מה פחות אהבת באסטרה?

 

ומה אתה מחפש ברכב? ביצועים? נוחות ? אבזור? מרווח ? תא מטען גדול? הבנת את הרעיון.

פורסם

שאלתי היא האם הרכב (בדגש על תמחורו) שווה את ההשקעה?

 

לשאלתך, בגילי (קרוב ל 60) בא לי להתפנק על רכב מאובזר ומפנק, מרווח מאוד ועם תא מטען גדול.

לכן פחות אהבתי את האסטרה ויותר את הקרוז.

פורסם

במחיר שהיא נמכרת יש אופציות יותר טובות.

רוצה ביצועים- סיאט לאון.

רוצה עיצוב- הונדה סיוויק 5דל', סיאט לאון, יונדאי I30 אופל אסטרה וכו'.

רוצה הנאה מנהיגה- פורד פוקוס מנוע 2.0

 

תגדיר את הדברים החשובים לך ואח"כ יהיה לך הרבה יותר קל.

פורסם

ידידיי מודה לכם על התגובות המהירות

אך אשמח להתייחסות יותר ספציפית לקרוז מאשר לשאר האלטרנטיבות.

 

 

הרבה תודה

פורסם
שאלתי היא האם הרכב (בדגש על תמחורו) שווה את ההשקעה?

 

לשאלתך, בגילי (קרוב ל 60) בא לי להתפנק על רכב מאובזר ומפנק, מרווח מאוד ועם תא מטען גדול.

לכן פחות אהבתי את האסטרה ויותר את הקרוז.

 

אוקיי הבנתי את הכיוון, למרות שמהנתונים שסיפרת אין באמת צורך בתא מטען גדול.

 

מכוניות שהוזכרו כאן כמו הלאון. היא הכי מהירה וספורטיבית בסגמנט הזה, לא חושב שהיא רלוונטית למה שאתה מחפש.

 

לגבי הסיוויק, תמחור משעשע.

 

הפוקוס טובה וברמת האבזור הגבוהה(טיטניום) היא תכנס לתקציב. תקבל הרבה אבזור, תא נוסעים איכותי ורכב שמהנה לנהיגה. אני חושב ששווה בדיקה עבורך.

 

אולי גם הג'טה 1.4TSI תהיה רלוונטית עבורך. מנוע טורבו גמיש, רכב מרווח ותא נוסעים שלא היה מבייש רכבים שיקרים הרבה יותר.

 

גם האוקטביה היא דיי מוצלחת ושווה בדיקה. חולקת אותו מנוע וגיר עם הג'טה, מרווחת ואיכותית גם כן.

פורסם

לדעתי ב-130 אלף ש"ח זאת אופציה לא רעה בכלל. הרכב מאובזר, נוח, תא הנוסעים שלו איכותי והביצועים לא רעים בכלל. רק מה, הרכב לא מאוד חסכוני בדלק. ב-150 ומשהו אלף ש"ח, המחיר הרשמי של הרכב, הוא לא ממש אופציה רלוונטית. אבל ב-130 אלף ש"ח? למה לא.

 

חוץ מזה, אתה מוזמן לקרוא את מבחן הדרך שעשינו לרכב הזה לפני כמה חודשים - שברולט קרוז טורבו

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כבר בגרסת הבסיס 1.6 שבה נהגתי הרכב היה טוב אז מן הסתם גרסת ה 1.4 תהיה " קצת" יותר טובה אבל מישהו עם המחירים נסחף שם ב umi

פורסם
ידידיי מודה לכם על התגובות המהירות

אך אשמח להתייחסות יותר ספציפית לקרוז מאשר לשאר האלטרנטיבות.

 

 

הרבה תודה

 

להחליט אם שווה את ההשקעה זה לשקלל את המחיר ביחס לתמורה. על מנת לקבל אינדקציה נכונה צריך להשוות לאלטרנטיבות.

 

אחרת איך נקבע איזה עסקה היא עדיפה?

 

באופן אישי לא הייתי מוסיף 15K עבור הקרוז. אתה חושב שהפער הוא כן מוצדק וזה לגיטימי, מכאן אני חושב שכדאי לך לקנות את הקרוז.

פורסם

הרכב לא חסכוני בדלק בהשוואה ל 1.4 או ל 1.6?

עפ"י נתוני הצריכה שקראתי הוא די חסכוני בהשוואה למאזדה 3 ושאר המשפחתיות .

 

 

אני מבין שעל מנת לבדוק כדאיות יש לבצע השוואה מול מתחרות נוספות .

אני שואל, האם השקעה של 130K לצורך העניין, בהתחשב בתמורה שקרוז טורבו נותנת, הן מבחינת אבזור, נוחות וכו' - האם היא שווה את ההשקעה ? או שמע מדובר בתמחור מופרז ולא כדאי .

 

 

 

תודה לכל המגיבים עד כה. אתם עוזרים לי רבות.

פורסם
הרכב לא חסכוני בדלק בהשוואה ל 1.4 או ל 1.6?

עפ"י נתוני הצריכה שקראתי הוא די חסכוני בהשוואה למאזדה 3 ושאר המשפחתיות .

 

 

אני מבין שעל מנת לבדוק כדאיות יש לבצע השוואה מול מתחרות נוספות .

אני שואל, האם השקעה של 130K לצורך העניין, בהתחשב בתמורה שקרוז טורבו נותנת, הן מבחינת אבזור, נוחות וכו' - האם היא שווה את ההשקעה ? או שמע מדובר בתמחור מופרז ולא כדאי .

 

 

 

תודה לכל המגיבים עד כה. אתם עוזרים לי רבות.

נתוני צריכת הדלק הם על הנייר הם בגדר כלום אי אפשר לייחס להם חשיבות מנועי הטורבו עובדים כך: בנסיעות נינוחות ורגועות הרכב ישיג תצרוכת דלק טובה, אך כשתתחיל לנסוע לא כמו סבתא בת 60 הרכב יצרוך דלק ולא קצת.

פורסם
הרכב לא חסכוני בדלק בהשוואה ל 1.4 או ל 1.6?

עפ"י נתוני הצריכה שקראתי הוא די חסכוני בהשוואה למאזדה 3 ושאר המשפחתיות .

 

 

אני מבין שעל מנת לבדוק כדאיות יש לבצע השוואה מול מתחרות נוספות .

אני שואל, האם השקעה של 130K לצורך העניין, בהתחשב בתמורה שקרוז טורבו נותנת, הן מבחינת אבזור, נוחות וכו' - האם היא שווה את ההשקעה ? או שמע מדובר בתמחור מופרז ולא כדאי .

 

לדעתי 130 אלף ש״ח זה ממש לא תמחור מופרז לרכב הזה, זה תמיור הוגן מאוד בהשוואה למתחרות. הזכירו כאן את הג׳טה, אבל ב 130 אלף ש״ח מקבלים את גרסת הבסיס של הג׳טה שאינה עדיפה על פני הקרוז. הזכירו כאן את הפוקוס, אבל כאן מדובר על גרסת ה 1.6 ליטר ללא טורבו. סיאט לאון 1.8 שנמכרה במסגרת מבצעים ב 120 אלף ש״ח היא מתחרה מעניינת, כמו גם האסטרה טורבו.

 

לגבי צריכת הדלק - בכל הרכבים של שברולט צריכת הדלק המוצהרת טובה משמעותית מצריכת הדלק בפועל. זה נכון לכל היצרנים אבל זה מורגש יותר ברכבים של שברולט. עזוב את הנתונים הרשמיים בצד, בתכלס האוטו לא מאוד חסכוני.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...