Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

3 הערות להכוונה

 

1. אני הייתי משתדל כן למצוא רכבים עם ABS, בתקציב שציינת זה אפשרי ומעשי. טויוטה סטארלט למשל. זה חשוב.

2. אם נתייחס למשהו שאני מכיר מניסיון - בשרייד אם משתמשים במי ברז יכולה להיגרם קורוזיה שעשויה ליצור נזק לפלאנג מים תחתון המחובר למנוע, בצורה שאם יש נזילה שדורשת החלפת הפלאנג' - עלול להיגרם חור בבלוק שיחייב החלפת מנוע, בגלל זה אסור להתפשר על שרייד שהמנוע עבד בו על מים (ואז יש לו היסטוריה של תקלות במערכת הקירור, התחממויות, ראש וכדומה). רכב כזה הייתי מחפש אחרי החלפת מנוע.

3. לא הייתי קונה אוטו שעבר גם צבע וגם החלפת מנוע ועוד מבעל מוסך - אלא אם כן אני סומך עליו בעיניים עצומות (למשל שזה לא קרה בגלל תאונה והרכב מורכב משאריות)... אבל זה אני.

 

בוא נסייג רגע את מה שכתבתי בהודעתי הקודמת -

תמיד נכון: (ובאופן מוחלט לאירופאיות)

בכלל, ברכבים ישנים מהשנתונים האלו (בוא נאמר 7 שנים אחורה ויותר) - קריטי לחפש רכב שטופל הייטב ע"י בעל הרכב. קח את הזמן, תשקיע סבלנות, ותמצא משהו סביר וטוב.
ברכבים יפניים/קוריאניים: (בעיקר בגלל פשטות יחסית של הרכיבים)

תמצא רכב שהוחלף לו כבר המנוע למנוע מייבוא לא מזמן, תחליף בעצמך רדיאטור וצינורות אם צריך בכסף שאתה מוריד למוכר, בעבודה עצמית אם יש לך ידיים טובות, יישור קו מכני (אחרי הסתכלות אצל פחח), ותתחדש.
פורסם
3 הערות להכוונה

 

1. אני הייתי משתדל כן למצוא רכבים עם ABS, בתקציב שציינת זה אפשרי ומעשי. טויוטה סטארלט למשל. זה חשוב.

2. אם נתייחס למשהו שאני מכיר מניסיון - בשרייד אם משתמשים במי ברז יכולה להיגרם קורוזיה שעשויה ליצור נזק לפלאנג מים תחתון המחובר למנוע, בצורה שאם יש נזילה שדורשת החלפת הפלאנג' - עלול להיגרם חור בבלוק שיחייב החלפת מנוע, בגלל זה אסור להתפשר על שרייד שהמנוע עבד בו על מים (ואז יש לו היסטוריה של תקלות במערכת הקירור, התחממויות, ראש וכדומה). רכב כזה הייתי מחפש אחרי החלפת מנוע.

3. לא הייתי קונה אוטו שעבר גם צבע וגם החלפת מנוע ועוד מבעל מוסך - אלא אם כן אני סומך עליו בעיניים עצומות (למשל שזה לא קרה בגלל תאונה והרכב מורכב משאריות)... אבל זה אני.

 

בוא נסייג רגע את מה שכתבתי בהודעתי הקודמת -

תמיד נכון: (ובאופן מוחלט לאירופאיות)

ברכבים יפניים/קוריאניים: (בעיקר בגלל פשטות יחסית של הרכיבים)

תגובה מצויינת. תודה רבה.

ידוע לך אולי לגבי הפולו בשנתונים 2000-2002 עם מנוע 1.4 (MK3 עם 75 כ"ס)? האם שווה להוסיף קצת ולקבל יותר איכות ואפילו בטיחות?..

Mazda 5 2007 2.0 Automatic

פורסם

פולו יכולה להיות אופציה! אני לא מכיר את הדגם מספיק טוב כדי לתת חוות דעת, רצוי לחפש עליה מידע ספציפי כדי לדעת מה לבדוק.

כמובן שבנוגע לפולו צריך למצוא אוטו מטופל ושמור.

×
×
  • תוכן חדש...