Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מתלבטים בין 2 רכבים לקניה, שניהם אוטומט עם ק"מ נמוך מאוד, נראות שמורות ומבעלים אמינים:

 

1. מאזדה דמיו, שנת 2002, יד 2, 97,000ק"מ

2. סובארו אימפרזה, שנת 2002, יד 1, 57,000ק"מ

- ראינו גם סוזוקי ליאנה, 2005 עם ק"מ הרבה יותר גבוה (כ140,000 ק"מ), האם זו אפשרות עדיפה על השניים הנ"ל?

 

הדרישות שלנו הן- משפחתית (מרווח מספיק ל2 כסאות בטיחות מאחור ותא מטען גדול), חסכונית, תשמש בעיקר לנסיעות עירוניות וכפעם בחודש לנסיעות ארוכות.

 

נשמח לעצתכם, תודה

פורסם
אנחנו מתלבטים בין 2 רכבים לקניה, שניהם אוטומט עם ק"מ נמוך מאוד, נראות שמורות ומבעלים אמינים:

 

1. מאזדה דמיו, שנת 2002, יד 2, 97,000ק"מ

2. סובארו אימפרזה, שנת 2002, יד 1, 57,000ק"מ

- ראינו גם סוזוקי ליאנה, 2005 עם ק"מ הרבה יותר גבוה (כ140,000 ק"מ), האם זו אפשרות עדיפה על השניים הנ"ל?

 

הדרישות שלנו הן- משפחתית (מרווח מספיק ל2 כסאות בטיחות מאחור ותא מטען גדול), חסכונית, תשמש בעיקר לנסיעות עירוניות וכפעם בחודש לנסיעות ארוכות.

 

נשמח לעצתכם, תודה

אל תחשוב אפילו על ליאנה, רכב מזעזע, למעט המקום שיש בו הוא פשוט לא שווה אגורה.

אם אתה יכול רוץ לאימפרזה, זה לא שאני חובב יפניות או מרוצים אבל מהאפשרויות הללו הסובארו הכי טובה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

דמיו הכי טוב מבין שלושת הרכבים שציין פותח שרשור מתאים לנסיעות עירוניות. כל הרכבים עם קילומטרז' נמוך יחסית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא יודע כמה אתם עומדים לשלם על הרכבים הנ"ל אבל תבדקו טוב האם הסיפור משתלם לכם.

 

הרכבים הנ"ל אינם מיוחדים ואפשר להשיג רכבים בסגנון מחברות הליסינג והמחירים כנראה יהיו לא רחוקים במיוחד ממה שאתם עומדים לשלם על רכב בן 10 - כשאתם יכולים לקבל רכב עם ק"מ שאולי יהיה גבוה יחסית, אבל עדיין נמוך ממה שאתם מקבלים עכשיו, וכמובן רכב בן 3 במקום ענתיקה בת 10, עם אחריות כלשהיא ויישור קו על חשבון החברה.

פורסם

אני מסכים עם ד״ר סובארו, אבל בהנחה שאין לכם סכום בכדי לממן את הפרש עדיין יש אפשרויות עדיפות. אני מעריך שהתקציב הוא בסביבות 25-30 אלף שקלים, בתקציב הזה אפשר לקנות פוקוס או לאנסר מ-2005 ואם תסתפקו במשפחתית קטנה עם עבר ליסינג כמו יונדאי אקסנט או קיה ריו תוכלו לטפס ל-2007 ואפילו 2008. ברור ששנתון זה לא הכל אבל האקסנט למשל מצויידת ב-6 כריות אויר וגם הלאנסר בחלק מהדגמים. אם תמצאו אקסנט 1.6 היא תהיה זריזה וגם חסכונית מה-1.4 העצל.

×
×
  • תוכן חדש...