Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זהו חברים גם בטויוטה זה קורה-השבוע איבדתי בלמים בלנדקרוזר 2009 יד ראשונה

 

חברים שלום .אתם מנהלים פה דיון אקדמי ולצערי סוטים מהנקודה העיקרית-יש כאן כשל א ד י ר של מערכת הבלימה בלנדקרוזר שהרי מסתבר שמשאבת abs תקולה ,גרמה לטויוטה לאבד בלמים לחלוטין.

 

מרק, אם זה נכון אז היצרן היה יוזם החלפה של החלק בכל X קילומטר.

באמת? אז ממה היצרן יתפרנס? בתופעת הבוצה וחיסול המנועים בקורולות הוא כן לקח אחריות?

יש לני בעלי טויוטה במשפחה ולא שמעתי על מישהו שהתקלקלה לו המשאבה (חדשות וישנות).

.

 

אני לא מבין את גודל הפליאה, שניכם הייתם בתרדמת במשך 2011 שכותרות עולם הרכב סערו סביב תאונות קטלניות בטויוטות שלא בולמות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ממש לא מבין למה אתם מתפלאים שרכב מאבד בלמים כתוצאה מכשל במשאבה המרכזית. לי אישית קרה פעמים בעבר שמשאבת ברקס כשלה ורק פימפום של דוושת הבלם עזר לי לעצור את הרכב.

הרכבים הם פיאט 127 שנת 1979 וגולף דור 2 עם 150 קילומטר.

איזה כייף לי :)

פורסם

במקרה של הטויוטה לא הייתה כל אפשרות לבלום בעזרת הדוושה שכן הדוושה הייתה נעולה, ללא אפשרות לפמפום או משהו כזה.

פורסם

ללא ספק, חוויה מפחידה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני ממש לא מבין למה אתם מתפלאים שרכב מאבד בלמים כתוצאה מכשל במשאבה המרכזית. לי אישית קרה פעמים בעבר שמשאבת ברקס כשלה ורק פימפום של דוושת הבלם עזר לי לעצור את הרכב.

הרכבים הם פיאט 127 שנת 1979 וגולף דור 2 עם 150 קילומטר.

 

משאבת ABS.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
חברים שלום .אתם מנהלים פה דיון אקדמי ולצערי סוטים מהנקודה העיקרית-יש כאן כשל א ד י ר של מערכת הבלימה בלנדקרוזר שהרי מסתבר שמשאבת abs תקולה ,גרמה לטויוטה לאבד בלמים לחלוטין. ולכל מטילי הספק- למזלי המקרה אירע בכביש עירוני מישורי במהירות נמוכה באופן שהבלימה בעזרת בלם היד הצליחה, ואולם מצמרר לחשוב על תקלה שכזו בתנאי כביש בינעירוני ובמהירות 100 קמ"ש. ע"כ באה פניה זו שלי אליכם ליצור תודעה ציבורית לקיומה של בעיה זו ,ע"מ לגרום לטויוטה ואולי לחברות נוספות המשתמשות בקומפוננטים זהים למערכת המותקנת בטויוטה לנדקרוזר לבדוק את עצמן ולא להסתתר מאחורי הטענה המגוחכת של אחריות שתמה לפני מספר חודשים , ולכן מבחינתם זו בעיה אישית שלי .מכיון שמדובר בחיי אדם ולא ב'ווישר שכשל' בפירוש זו בעיה של חברת טויוטה ומחובתה לבדוק את הענין לעומק, לתקן את הליקויים על חשבונם , ולהחזיר לנו את האמון בחברה ובמוצר אותו היא מוכרת לנו כמוצר איכותי ויוקרתי כביכול.

 

אני לא מבין איך תיקון על חשבונם היה מחזיר לך את האמון.

האם איכות המשאבה הייתה טובה יותר באם היא הייתה משולמת במלואה ע"י היצרן?!

או שזה היה מחזיר לך כמה שקלים לארנק והיית ממשיך לנסוע בנוחות..

 

החויה באמת לא נעיה, אך לא רואה איך החלפה ללא תשלום מוסיפה לרכב מבחינה בטיחותית.

האם אתה טוען שהבעיה נפוצה בטויוטה יותר מאשר ברכבים של יצרנים אחרים? אם כן, הוכחות בבקשה!

לי זה נראה יותר כמו מייל סגירת חשבון עם היבואן על כך שלא נתן לך את מבוקשך (אם בצדק ואם לאו).

 

כפי שציינו בפניך, ככל הנראה היית יכול לפנות אל היבואן ולבקש החלפה של המשאבה במסגרת רצון טוב (קיים באופן נרחב בטויוטה).

במקום זאת, בחרת לשלם (מפאת לחץ בזמן) ולרוץ לפורום ללכלך.

 

חבל.

פורסם

ישנם אנשים המנסים להשתיק את מקרה תקלת הבלמים החמורה בלנדקרוזר איש איש וסיבותיו עימו. אני בכ"א סבור שיש כאן ענין ציבורי ממדרגה ראשונה ולכן בחרתי לשתף את ציבור הקוראים / הנהגים בזאת .

פורסם
ישנם אנשים המנסים להשתיק את מקרה תקלת הבלמים החמורה בלנדקרוזר איש איש וסיבותיו עימו. אני בכ"א סבור שיש כאן ענין ציבורי ממדרגה ראשונה ולכן בחרתי לשתף את ציבור הקוראים / הנהגים בזאת .

 

שוב, אתה טוען כי ישנה בעיה חמורה במערכת הבלימה של הקרוזר באופן סידרתי?

אם כן, אנא הצג את כל המידע שיש בידיך, הוכחות, נתוני תקלות.

אם אין לך נתונים מסוג זה, דבריך משולים להוצאת דיבה ונועדו לפקפק באמינות ובטיחות הקרוזר וזאת מסיבות השמורות עימך.

אנו לא צריכים "לאכול" את דעותיך ללא עוררין!

הסבירו לך כבר מספר מכונאים כי תקלות כאלו קורות ולא רק בקרוזר (או טויוטה בכלל, כפי שנרמז על ידיך).

פורסם
אני לא מבין את גודל הפליאה, שניכם הייתם בתרדמת במשך 2011 שכותרות עולם הרכב סערו סביב תאונות קטלניות בטויוטות שלא בולמות?

 

נכון, אני לא מעודכן. שמעתי על הדוושת גז שנתקעת אל לא על איבוד בלמים.

 

כמו שבהגה כח, גם אם המשאבה מתפגרת עדיין אפשר (בכח אמנם) לסובב את ההגה כך אני מאמין גם בבלמים.

אין מצב שיצרן יתכנן רכב ולא יחשוב על האפשרות הזו.

 

יתכן וכמו במקרים של ההגה כח צריך פשוט ללחוץ בחוזקה על הבלמים ?

פורסם

במצב של נזילה/רתיחת נוזל בלמים, שסתום ABS תקוע במצב פתוח או כל מצב דומה בו נוזל הבלמים לא מגיע לקליפרים לחיצה על דוושת הבלם לא תיצור כח בלימה כלשהו. מה שתיארת אכן קורה במצב בו מגבר/משאבת הבלם אינם תקינים או פועלים (כגון ניסיון בלימה בזמן שהמנוע כבוי) ולחיצה חזקה (מאוד) תיצור כח בלימה אך לא זה במקרה המתואר כאן.

 

אלטמן, אשאל שוב:

-העלה את העתק חשבונית התיקון (במחיקת פרטים מזהים).

-האם לא נדלקה/הופעלה מערכת התראה כלשהי לפני ו/או שהפעלת את הבלמים?

--האם לאחר ניסיון הבלימה הכושל הופעלה מערכת התראה?

-האם ברשותך המשאבה הישנה (התקולה לכאורה) שפורקה?

-האם נרשמה תקלה כלשהי במחשב המנוע?

 

 

כדי למנוע מצב בו יחשדו בך כי מטרת השירשור שפתחת היא השחרת פני היבואן הייתי מציע לך לפרט יותר ולהציג תיעוד.

פורסם

כפי שציינתי קודם המטרה אינה התנגחות מול טויוטה אלא רצון כן לברר את הענין וזו סיבת העלאת הנושא בפורום. תודה לכל המגיבים בענין. במידה ולמי מכם יש בכל זאת מידע שיוכל לעזור-אשמח לקבלו.בנוגע להערותיך לענ"ד אין זה המקום להעלות מסמכים ואישורים ,המשאבה התקולה ברשותי ובכוונתי להמשיך ולטפל בנושא -היות ומדובר בחיי אדם.

פורסם

אני חושב שאחרי כל כך הרבה הודעות עוד לא הבנת את העניין.

 

אין לאף אחד בעיה איתך, אבל פתחת הודעה ללא שום מידע קודם, בלי לברר דבר, ללא שום הפגנת ידע בתחום מעבר למה שכתוב לך בהצעת מחיר.

וכבר הגעת למסקנה שעליתה פה על בעיה סידרתית של רכב שנע בכשיבי העולם כבר משנת 2003 בכמויות שאת אפילו לא יכול לתאר לעצמך.

 

אם היתה פותח שירשור ושואל:

אם מישהו מכיר את הבעיה?

איך עובדת מערכת ה ABS בדגם זה?

האם יש מערכת אחרת שיכולה לגרום למקרה וכ'ו וכ'ו.

 

אנשים היו עונים לך בצורה קצת יותר רצינית.

לי זה קרה בהיילקס לדוגמה שנדפקה משאבת הוואקום ומגבר הבלם לא עבד.

באותו שניה היתי בטוח שהלכו לי הברקסים, כביש 4, לא היה צורך בבלימת חירום.

שיחקתי קצת עם דוושת הבלם, והבנתי שאם אני לוחץ חזק, אבל ממש חזק, הרכב בולם, לא הרבה אבל בולם.

עצרתי בצד והזמנתי גרר.

יתקשרתי למוסכניק (חבר) ומיד אמר לי שיש בעיה במגבר בלם, בעיה מוכרת שמאופיינת בדיוק כך, כמעט בכל רכב.

 

לרוץ ולפתוח שירשור, על היילקס כמפגע, לא רציני.

 

בשורה התחתונה אם אתה רוצה שהיה לזה התייחסות רצינית.

תעשה שעורי בית כמו שצריך.

זה תופס בכל תחום בחיים.

 

בהצלחה

פלג_

פורסם
כפי שציינתי קודם המטרה אינה התנגחות מול טויוטה אלא רצון כן לברר את הענין וזו סיבת העלאת הנושא בפורום. תודה לכל המגיבים בענין. במידה ולמי מכם יש בכל זאת מידע שיוכל לעזור-אשמח לקבלו.בנוגע להערותיך לענ"ד אין זה המקום להעלות מסמכים ואישורים ,המשאבה התקולה ברשותי ובכוונתי להמשיך ולטפל בנושא -היות ומדובר בחיי אדם.

בכדי שחברי הפורום במיוחד הוותיקים שכבר קראו הרבה סיפורי אלף לילה ולילה רצוי שתחזק את הסיפור בצירוף קבלה מהמוסך או אפילו צילום של המשאבה שיש ברשותך.

איזה כייף לי :)

פורסם

מר אטלמן היקר, מה בדיוק אתה רוצה מהפורום הזה וחבריו, שיאבדו אימון במוצר ולא יקנו יותר טויוטה? ללחוץ על יוניון מוטורס שיאשרו לך תיקון באחריות? לימצור קבוצה לחץ על טויוטה שיעשו ריקול? פיצוי כספי? תביעה יצוגית? סתם לבזבז לנו את הזמן?

תהיה בבקשה מדויק ותסביר מה אתה בדיוק רוצה שיקרה בדיון הזה כי אם לא אקבל תשובה ברורה אז ננעל את הדיון שולום על ישראל.

 

אגב, מערכות ABS/ESP בהחלט עלולות לגרום למצב של חוסר יכולת לבלום את הרכב, נדיר עד כמה שזה קורה, זה אפשרי.

פורסם

היי,

 

רק הערה לבחור שכתב על ההאנטר שנתפס לו הגז .

במשפחתי יש האנטר לפניו היה מגה מגנום ולפניו מגנום .

במגה מגנום כשהיה חדש ניתפסה דוושת הגז פעמיים במצב לחוץ בפעם הראשונה ללא נזק ובלימה של הרכב

בפעם השניה גרמה לאחיין לשפשף משאית , בבדיקה בכלמוביל גזרו !!! חלק מהשטיח התחתון שכנראה תפס את הדוושה וגרם למצב .

לא קרה מעולם בהאנטר , אבל למה לשלול ישר מיקרה שלא מכירים ? ( למה לא תוקן אחרי פעם ראשונה ?, תקלה שלנו ולא תקין הופקו לקחים משפחתיים :) )

 

לכותב ההודעה , חוויה מפחידה לכל הדיעות , אני אישית לוקח בחשבון שכל דבר יכול להתקלקל ועל אחת כמה וכמה מכני .

אם יראו לי כשל סדרתי עם מובהקות סטאטיסטית אראה כמובן כנכון מצד היצרן להתריע ואם זה לא סביר להחליף על חשבונו ( אם תראה לי כשל סדרתי בבולם זעזועים ברכבים שעברו 300K לא אחשוב שישנה סיבה לטרוניה ) .

במידה וזה כשל נקודתי אין זה אומר שהחברה לא יכולה לקחת חלק מהנטל במיוחד אם הכשל רציני ועל פי הסטטיסטיקה לא היה צריך להתרחש . זה ניקרא מחווה של רצון טוב כדיי לרצות את עורכי הדין ולמעשה זה לקיחת אחריות על ידי היצרן על משהו שלא היה צריך לקרות למרות שאיננו אולי אשם בו .

 

רק דעתי האישית

עפר .


×
×
  • תוכן חדש...