Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוויה מאוד מפחידה .. ,

לא יודע אם הייתי מסוגל להישאר עם אותו רכב ..

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודות לכל היועצים שניסו לתת כתף /תמיכה רוחנית/עייצס, לצערי למרות החלפת המשאבת ABS התקלה חוזרת על עצמה במופע של ציפצופים ואזהרות בלוח הבקרה ,והרכב הפך למבקר קבוע במוסך .במוסך מציעים כעת להחליף "משאבה מרכזית" אני בכ"א כחסיד של אסכולת "יש תקלה אחת בלבד" וכל השאר זה השפעות לוואי שלה ,מנסה להבין ולמצוא קצה חוט שיוביל אותי לפיתרון התעלומה,-יש למי מכם רעיון? תודה מראש

פורסם

לי זה היה ברור שהאשם אינו במערכת ה ABS. חקרתי קצת בנושא והתייעצתי עם מביני עניין. גם אם הרכיב הספציפי הזה היה כושל אין שום דרך בה הבלמים לא היו עובדים.

 

אם לא נמצאו חוסר בנוזל, דליפות או אוויר במערכת הבלמים והחשד נופל על תקלה אלקטרונית כצעד ראשוני הייתי מציע לנטרל את כל מערכות המיגון שיש ברכב. הסאדיזם שרכב כדוגמת הלנד קרוזר עובר עם הגיעו לארץ והתקנת שלל האיתורנים ושאר התקנות מקומיות גובל לדעתי בחוצפה.

לאחר שמערכת החשמל ברכב תחזור להיות מקורית אני מאמין שיהיה קל יותר לעלות על התקלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לי זה היה ברור שהאשם אינו במערכת ה ABS. חקרתי קצת בנושא והתייעצתי עם מביני עניין. גם אם הרכיב הספציפי הזה היה כושל אין שום דרך בה הבלמים לא היו עובדים.

 

אם לא נמצאו חוסר בנוזל, דליפות או אוויר במערכת הבלמים והחשד נופל על תקלה אלקטרונית כצעד ראשוני הייתי מציע לנטרל את כל מערכות המיגון שיש ברכב. הסאדיזם שרכב כדוגמת הלנד קרוזר עובר עם הגיעו לארץ והתקנת שלל האיתורנים ושאר התקנות מקומיות גובל לדעתי בחוצפה.

לאחר שמערכת החשמל ברכב תחזור להיות מקורית אני מאמין שיהיה קל יותר לעלות על התקלה.

 

איתמר.

 

איתמר , אם כבר טרחת לציין לשבח את ידיעותיך אני חושב שמן הראוי שגם תתנצל באותה הזדמנות בפני פותח השרשור על החשדתו על ידך כבעל מניעים נסתרים (בתחילת השרשרור) בשל מיעוט הודעותיו בפורום . (בבחינת מודה ועוזב ירוחם) :lol:

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

צודק, אני מתנצל.

הדרך בה הוא הציג את הדברים + תיאור התקלה גרמה לי לחשוב שהוא מנסה לסחוט את היבואן (אינטרסנט מטעם יבואן אחר או סתם לקוח שחש מרומה). אני שמח שעוד שרשור הראה את רמת החאפריות ושיטת ה"ניסוי והטעייה" שיש במוסכים בארץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
צודק, אני מתנצל.

הדרך בה הוא הציג את הדברים + תיאור התקלה גרמה לי לחשוב שהוא מנסה לסחוט את היבואן (אינטרסנט מטעם יבואן אחר או סתם לקוח שחש מרומה). אני שמח שעוד שרשור הראה את רמת החאפריות ושיטת ה"ניסוי והטעייה" שיש במוסכים בארץ.

 

איתמר.

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion


×
×
  • תוכן חדש...