Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש על סרטונים בעברית על מכוניות כפי שיש בחו"ל

 

 

 

ולאחר שראיתי שאין כמעט ועל יונדאי i35 בשפה העברית זה הסרטונים שהיו

 

הראשון - טוב תראו בעצמכם הייתי קצת בהלם.

http://www.youtube.com/watch?v=d47JACqepYY

 

או את שני אלה שפירסמו סרטון שכותרתו יונדאי i35 והם בכלל נוסעים בקרוז

יש להם מעל 6000 צפיות

 

http://www.youtube.com/watch?v=0h2lS53VFTk

 

לכן החלטתי להשכיר מכונית פורד פוקוס סטיישן , אבל לא היה אז התחלתי באפשרות השניה יונדאי i35 ועשיתי מספר סרטונים

 

זה הגדול מבינהם ,

http://www.youtube.com/watch?v=0h2lS53VFTk

 

 

והוספתי על נסיעה , תא מטען ושימושיות וצילום לילה תוכלו לראות שם

 

עם הזמן גם צילמתי את מפגש פורד

 

 

 

ובמכונית השניה שבחרתי שוב היה לי אופציה להשכיר יונדאי i30 cw ( אחרי דיון כאן שכמה חברה כאן אמרו שיונדאי בנסיעה התקדמה למערב והייתי חייב לבדוק זאת. )

 

קיצרתי את הסרטון והשתפרתי למשל זה

 

 

צילמתי שוב נסיעה

 

 

עשיתי מצגות וכו'

 

 

בכל זה במטרה שאנשים יחפשו מכוניות פופלריות בישראל יקבלו סרטונים נורמלים ואני מקווה להשתפר.

 

בעתיד אני אפרסם עוד סרטונים על מכוניות שונות כנראה בע"ה על יונדאי ולוסטר, ופורד פוקוס החדשה.

 

לכן הצעתי גם לחברי פורום אחרים הנוסעים על רכבים לא פחות טובים כמו סיאט ליאון ואחרים , רנו קליאו ספורט

שבטח גם יותר כישרוניים ממני להעשיר גם את היוטיוב העברי שפנינו יהיו מכובדים.

לכן כל החברה כאן שהרימו סרטונים לאחרונה תרמו משהוא לתרבות המוטרית וכל הכבוד להם.

 

ומשהוא אחרון אישי בעצם למה אני עושה את זה הרי זה רק תחביב כנראה בתת מודע זה לזכר אבא שלי שהיה אוהב מכוניות וגם עבד בתחום ונפטר בגיל צעיר יחסית מגזיני טורבו ומגזיני אוטו ורכב תחבורה וכו' הגיעו לידי כבר מתחילתם ואין ספק שבתת המודע זה הרבה בשבילו.

פורסם

כול הכבוד על היוזמה,בהחלט מוסיף הרבה למי שמחפש רכב וקורא סקירות כמו CARBUYER.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...