Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"עצור משטרה, תעמוד בצד" !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לדברי השופט דרויאן, אין להתיר עצירת כלי רכב רק בגלל שהם ישנים. בהכרעת הדין הוא מסביר כי "קביעה אחרת תאפשר הטרדה לא ראויה של אזרחים, ותבסס אפליה חמורה בין הציבור היכול להרשות לעצמו כלי רכב חדשים, לבין ציבור שאינו יכול לצייד עצמו בדגמי רכב חדשים".

השופט היה בסדר גמור, אבל קצת מנותק מהמציאות. למשל, 2 טסטים בשנה זה לא אפליה בין מי שיש לו ומי שאין לו?

ד"א, בד"כ רכבי אספנות לא מוחזקים ע"י דלים חסרי אמצעים, או שאני טועה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
השופט היה בסדר גמור, אבל קצת מנותק מהמציאות. למשל, 2 טסטים בשנה זה לא אפליה בין מי שיש לו ומי שאין לו?

ד"א, בד"כ רכבי אספנות לא מוחזקים ע"י דלים חסרי אמצעים, או שאני טועה?

 

 

אתה קרוב,

 

רכבי אספנות הופכים את המחזיקים בהם לדלי אמצעים ... :shock::lol:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
ד"א, בד"כ רכבי אספנות לא מוחזקים ע"י דלים חסרי אמצעים, או שאני טועה?

 

זה כמו שתגיד - בד"כ לדלי אמצעים אין נשים יפות. איזו שטות... זאת אהבה והיא מעבר לכסף :wink:

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
בפעם הבאה שיעצור אתכם שוטר עם רכב האספנות שלכם סתם, שווה לצטט אותו

 

אתה מוציא מההקשר ויוצר פרובוקציה מיותרת בפורום אספנות. בשום מקום לא הוזכרה המלה אספנות, ובתור שוטר אתה יודע שלרכב ישן ומוזנח (משנות השמונים עד תחילת שנות ה-90) יש סיכוי רב להעצר "סתם" - הרבה יותר מלרכב אספנות (מטופח).

 

עם הסאני 93 שלי אני לא יכול לחלוף על פני מחסום ביקורת בלי להעצר. במכוניות האספנות שלי מעולם לא נעצרתי לביקורת.

:turn-l:
פורסם
אתה מוציא מההקשר ויוצר פרובוקציה מיותרת בפורום אספנות. בשום מקום לא הוזכרה המלה אספנות, ובתור שוטר אתה יודע שלרכב ישן ומוזנח (משנות השמונים עד תחילת שנות ה-90) יש סיכוי רב להעצר "סתם" - הרבה יותר מלרכב אספנות (מטופח).

 

עם הסאני 93 שלי אני לא יכול לחלוף על פני מחסום ביקורת בלי להעצר. במכוניות האספנות שלי מעולם לא נעצרתי לביקורת.

 

 

פרובוקציה??? הינה לך פרובוקציה:

 

החדשות הרעות שאף פעם לא עצרו אותך בגלל האוטו...תסתכל במראה!....:lol: - רן

 

*למרות הכתוב לעיל, כותב הפוסט מעולם לא ראה את המצוטט או לפחות לא זוכר איך הוא ניראה באמת! :lol::lol::lol:

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בסופו של יום המיסכן הורשע על החזקת האגרופן. "החזקה שלא למטרות כשרות?"

איך בדיוק ידעו מה היו מטרותיו? ואם הן לא כשרות למה לא העמידו אותו לדין על כך?

פורסם

עם הסאני 93 שלי אני לא יכול לחלוף על פני מחסום ביקורת בלי להעצר. במכוניות האספנות שלי מעולם לא נעצרתי לביקורת.

 

החדשות הרעות שאף פעם לא עצרו אותך בגלל האוטו...תסתכל במראה!....:lol: - רן

 

להלן תוצאות ניסוי מבוקר, כולל קבוצת ביקורת.

מכיון שאני לא מחליף פרצוף כשאני מחליף אוטו - התשובה שלילית, זה בהחלט בגלל האוטו.

ולא פיספסתי את הסמיילי, ולא היה לנו את העונג להפגש, עדיין.

:turn-l:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה כמו שתגיד - בד"כ לדלי אמצעים אין נשים יפות. איזו שטות... זאת אהבה והיא מעבר לכסף :wink:

שלא תחשבו חס וחלילה שיש לי בעיה עם בעלי רכבי האספנות, להיפך!

אבל הכתבה בכלל לא מתייחסת לרכבי אספנות אלא ל"סתם" מכוניות ישנות.

 

כל מה שאני אומר זה שגם 2 טסטים בשנה זו הטרדה לא ראויה של אזרחים, בדיוק כמו לעצור מישהו לבדיקה רק כי יש לו רכב ישן.

 

אתה צודק ב200%. אהבה לרכב היא באמת מעבר לכסף. גם אני חיי את זה, פשוט המדינה מקשה עלי יותר בגלל ששנת היצור של הרכב שלי היא 92' ולא 82'...(ואם לדייק 83', כי אז יצא הדגם הזה)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עם הסאני 93 שלי אני לא יכול לחלוף על פני מחסום ביקורת בלי להעצר. במכוניות האספנות שלי מעולם לא נעצרתי לביקורת.

 

תמיד עוצרים אותי לביקורת שאני ברכב אספנות.

ואחרי שבודקים את הרשיונות שואלים אם אני מוכר.

 

גילוי נאות - אני לא נוסע עם אגרופנים ו/או כלי נשק (אלא אם אני במילואים ועל מדים).

פורסם
פרובוקציה??? הינה לך פרובוקציה:

 

החדשות הרעות שאף פעם לא עצרו אותך בגלל האוטו...תסתכל במראה!....:lol: - רן

 

*למרות הכתוב לעיל, כותב הפוסט מעולם לא ראה את המצוטט או לפחות לא זוכר איך הוא ניראה באמת! :lol::lol::lol:

 

כול המאמר הזה, בעיתון, הוא מוטה ומטופש. מציאת האגרופן וההסבר למציאותו ברכב, נותן לגיטימאציה לכל האירוע. העובדה ש Y-NET עשה מהמקרה עליהום, כביכול, של המשטרה על רכבים ישנים היא עיתונאות גרועה שנעשית רבות בבליל הכתיבתי הנ"ל, שאין עליו פיקוח מתאים.

אתה יודע היטב שניתן וצריך לבדוק רכבים חשודים בתקופה זו. טעה גם השופט כשנזף בשוטר על פעילותו.

פורסם
בסופו של יום המיסכן הורשע על החזקת האגרופן. "החזקה שלא למטרות כשרות?"

איך בדיוק ידעו מה היו מטרותיו? ואם הן לא כשרות למה לא העמידו אותו לדין על כך?

 

יש חוק מוגדר מאוד בנוגע להחזקת אמצעים שעלולים לשמש כנשק קר, ובגדול דין לדרמן כדין אגרופן. רוצה לומר שבמקרה כזה מוטלת על מחזיק האגרופן חובת ההוכחה שהוא נושא בכליו אגרופן למטרה כשרה, וכנראה שהוא לא עמד בחובה הזו.

 

מטרה כשרה: למשל טכנאי כבלים או חקלאי שמסתובב בשטח העבודה עם סכין יפני, לדרמן וכדומה.

 

סליחה על האוף טופיק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
תמיד עוצרים אותי לביקורת שאני ברכב אספנות.

ואחרי שבודקים את הרשיונות שואלים אם אני מוכר.

 

גילוי נאות - אני לא נוסע עם אגרופנים ו/או כלי נשק (אלא אם אני במילואים ועל מדים).

אולי הם קוראים קבועים בפורום, וכשרואים דיווח על גניבת רכב אספנות...

ד"א, במילואים ועל מדים כן מותר להחזיק אגרופן? :wink:

 

יש חוק מוגדר מאוד בנוגע להחזקת אמצעים שעלולים לשמש כנשק קר, ובגדול דין לדרמן כדין אגרופן. רוצה לומר שבמקרה כזה מוטלת על מחזיק האגרופן חובת ההוכחה שהוא נושא בכליו אגרופן למטרה כשרה, וכנראה שהוא לא עמד בחובה הזו.

 

מטרה כשרה: למשל טכנאי כבלים או חקלאי שמסתובב בשטח העבודה עם סכין יפני, לדרמן וכדומה.

 

סליחה על האוף טופיק.

אני מחזיק קבוע איתי ברכב סכין יפנית [מקצועית של olfa], בהישג יד יחד עם מברג, כמו עוד 'חצי בית' שאני מחזיק ברכב.

כבר באה לשימוש [מקצועי, מקצועי..., אני לעולם לא ירים יד] פעמים רבות.

האם אפשר לעצור אותי על כך?

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

"לעצור" זה כבר עניין טכני, אבל בהחלט תדרש להסברים אם יימצא הסכין בכליך או ברכב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אולי הם קוראים קבועים בפורום, וכשרואים דיווח על גניבת רכב אספנות...

ד"א, במילואים ועל מדים כן מותר להחזיק אגרופן? :wink:

 

 

אני מחזיק קבוע איתי ברכב סכין יפנית [מקצועית של olfa], בהישג יד יחד עם מברג, כמו עוד 'חצי בית' שאני מחזיק ברכב.

כבר באה לשימוש [מקצועי, מקצועי..., אני לעולם לא ירים יד] פעמים רבות.

האם אפשר לעצור אותי על כך?

 

 

 

נניח שצוות בילוש פוגש בך לפנות בוקר אחרי שעשית מס' "צלחות" עם הרכב, מהרכב בוקעת מוזיקת

"צליל העווד" בפול ווליום, ברכב מס' פחיות בירה ריקות ומהפה שלך יש ריח קל של אלכוהול.

 

בבדיקה זריזה מתבר שיש לך לא עלינו גם עבר בעבירות אלימות, ובכיס הפנימי של מעיל העור שלך

נמצאת סכין חיתוך איימתנית לחתיכת שטיחים מקיר לקיר, אתה אגב מחתים בלשכה....

 

אמממ....יש לך בעייה גדולה.

 

מצד שני, אם אתה תקוע במעלה מישמש, עם ג'יפ אספנות 42 ונתפסת חותך צינור דלק ישן ודולף

ומקצר מעט את הפייה בחלק הבעייתי עם סכין חיתוך, בעברך שירות מלואים פעיל, וצל"ש הרמטכ"ל.

ובג'יפ מאחור הצ'לו שאיתו ניגנת במצדה, אני מניח שהצוות המובחר יעלים עין...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...