Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק המשפחה הגרעינית שלי זה 6 אנשים שעלו לארץ ושמרו על אזרחות כפולה.

ויש לי המון חברים שגם הגיעו מאמריקה או אירופה ויש להם את האזרחות המקורית שלהם.

זה לא נתון ממש מרשים.

 

מה שמרשים אותי במי שחי בישראל ושומר על האזרחות האמריקאית שלו זה שלמרות כל הבילבול מוח והכספים הוא עדיין מעדיף לשמור על האזרחות האמריקאית. למי שלא יודע - כל אזרח אמריקאי מחוייב במיסים לארה"ב ומילוי של דוח שנתי לא משנה היכן הוא חי ובמה הוא עוסק. אמנם בארה"ב מס ההכנסה נמוך יותר וסביר שהוא לא ישלם מס הכנסה אבל מצד שני קופות גמל וקרנות השתלמות שלא ממוסים בארץ, כן מחוייבים במס בארה"ב, ואם אותו אזרח כפול משכיר דירה ששכר הדירה פטור ממס בישראל עד כ 5000 ש"ח, בארה"ב זה כן מחוייב במס.

ולמרות הכל עוד לא שמעתי על תושב ישראלי שוויתר על האזרחות האמריקאית שלו אפילו אם אין לו שום כוונה לחזור לשם.

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ושוב, אני לא מסתכל אחורה ושואל "אם", אני בן 31, היו לי עליות וירידות, רגעים של $30K מזומן בכיס ורגעים של $4, צברתי חוויות, חייתי חיים מלאים ומספקים, לטוב ולרע, לכן אין לי חרטות מכיוון שהכל תלוי בי ובשינויים שאני עובר כל הזמן, הכי חשוב זה לא לוותר, במיוחד לא לעצמי ולהמשיך לבנות.

 

נאומו של מכור (להימורים, לריגושים, לסקס, לשאוו-אופ, ל"לא יודע מה"), היה חסר רק "אני יכול להוריד את ההוצאות מתי שאני רוצה..."

 

בד"כ זהמסתיים בזקן ממורמר חסר כל שמספר איך היה מפוצץ מליונים כשהיה צעיר.

 

אני גר באיזור שנחשב די מאעפן כי זה זול ויש לי המון חניה, משלם $1600 בחודש שכירות על דירת 3 חדרים בבניין נחמד, יש אולי משפחה אחת של אמריקאים לבנים פה, הרוב מקסיקנים, פיליפינים ואפריקאים.

יש לי שותף לדירה, חבר קרוב אז זה כייף וגם הנטל מתחלק ל2, יוצא שהוצאות הרכב שלי גבוהות יותר מהוצאות הדיור.

אני מתלוצץ ואומר שאני גר בגטו, לא ממש מרגיש ככה למרות שחמש דקות נסיעה על הרחוב שלי ואתה מוצא את בלב אוקלנד איפה שבלילה יש זונות וסרסורים בפינות הרחוב.

 

 

אני אשמח להשוות את זה למישהו מקביל בישראל, ולדעת האם אותו ישראלי אכן יכול לחסוך כמחצית מהשכר שלו בחודש.

 

אני גר במקום שנחשב זול...

...דיור כולל חשבונות זה משהו שעולה לי כמעט $1000 בחודש, גרושים...

 

סליחה, לגור בלב סלאמז עם נרקומנים, זונות וסוחרי סמים, בדירת 3 חדרים עם שותף ב 1000$ כל אחד זה זול???:shock:

 

אפילו בישראל היקרה להחריד זה יקר בצורה מופרכת!!!

 

אתה שוכר וילה מרוהטת בזכרון יעקב ב 7000 ש"ח.

 

אני לא נגד יורדים, אני לא נגד ירידה, מי שמכיר אותי יודע שאפילו היתי עם רגל וחצי כבר במינכן בדרכי ללכת מבלי לשוב, אבל הסיפורים שלך, הם חרטטנות.

 

נורא קל לפוצץ כספים ואת החסכונות ולחיות כאילו אין מחר ולהעלות תמונות של ה"חיים הטובים", הבעיה המרכזית היא שבקצב הזה של "לפוצץ מליונים" בלי חשיבה לעתיד, בארה"ב אתה עלול לגמור בקרטון מקרר בפינת הרחוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה ממש לא מעליב, אני כרגע בשלב שאני מייצב לעצמי את ההכנסה ברמה השנתית, יצא שלא עבדתי תקופה ושמרתי על רמת חיים גבוהה יחסית, דבר שחיסל לי את החסכונות, אבל... זה חלק מהחיים, אני רואה את החיים כחוויה ואני כן מתכנן קדימה, בקרוב אפטר מעוד כמה תשלומים (שאותם לא הכללתי ב5K) מה שיתן לי את האפשרות לחסוך באיזור ה$40K בשנה, על זה יש להוסיף את העלייה בשכר, שהיא באיזור ה15% בשנה.

ההוצאות שלי רק יורדות ויורדות ולכן אני חושב ש5K הוא מספר לא רע ואפשר להתקיים בצורה נוחה עם סכום שכזה מדי חודש.

 

ושוב, אני לא מסתכל אחורה ושואל "אם", אני בן 31, היו לי עליות וירידות, רגעים של $30K מזומן בכיס ורגעים של $4, צברתי חוויות, חייתי חיים מלאים ומספקים, לטוב ולרע, לכן אין לי חרטות מכיוון שהכל תלוי בי ובשינויים שאני עובר כל הזמן, הכי חשוב זה לא לוותר, במיוחד לא לעצמי ולהמשיך לבנות.

 

סבבה, איש איש ודרכו. היה פשוט נראה מהצד שאתה בקטע של "רק בזבוזים כי חיים רק פעם אחת".

עם 5K נטו אפשר לחיות מצוין בהרבה מקומות באמריקה, לכן קצת הפתיע אותי שאתה חי עם שותף באזור גרוע ועדיין מוציא כאלו סכומים. אבל מצד שני, מעולם לא הוצאתי 2000 דולר בסופ"ש על בילויים (בעצם, קורס דריפטים נחשב?) כך שסגנון החיים שלי כנראה שונה מאוד משלך. אצלי הוצאות המחייה הבסיסיות הן החלק העיקרי (אש"ל) ואת השאר אני מעדיף לחסוך.

 

חשוב רק שאנשים לא יקראו את מה שאתה כותב ויחשבו שהם נוחתים באמריקה וישר מרוויחים 5K נטו בחודש או חוסכים 40K בשנה, כי זה פשוט לא קורה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה שמרשים אותי במי שחי בישראל ושומר על האזרחות האמריקאית שלו זה שלמרות כל הבילבול מוח והכספים הוא עדיין מעדיף לשמור על האזרחות האמריקאית. למי שלא יודע - כל אזרח אמריקאי מחוייב במיסים לארה"ב ומילוי של דוח שנתי לא משנה היכן הוא חי ובמה הוא עוסק. אמנם בארה"ב מס ההכנסה נמוך יותר וסביר שהוא לא ישלם מס הכנסה אבל מצד שני קופות גמל וקרנות השתלמות שלא ממוסים בארץ, כן מחוייבים במס בארה"ב, ואם אותו אזרח כפול משכיר דירה ששכר הדירה פטור ממס בישראל עד כ 5000 ש"ח, בארה"ב זה כן מחוייב במס.

ולמרות הכל עוד לא שמעתי על תושב ישראלי שוויתר על האזרחות האמריקאית שלו אפילו אם אין לו שום כוונה לחזור לשם.

הנה לך. אני זכאי לאזרחות אמריקאית אבל נמנע ממנה בצורה אקטיבית, בגלל הסיבות שציינת למעלה. לא כלכלי לי להיות אזרח אמריקאי בשלב זה בו אני עובר מדינה כל כמה שנים, ולא בכל המדינות האלו יש משטרי מס ואמנות שיגנו עלי מהאמריקאים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אחד העמיתים שלי בעבודה החל בתהליך של ויתור על האזרחות האמריקאית בשל עניני מס (לא יודע את הפרטים).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

חשוב רק שאנשים לא יקראו את מה שאתה כותב ויחשבו שהם נוחתים באמריקה וישר מרוויחים 5K נטו בחודש או חוסכים 40K בשנה, כי זה פשוט לא קורה.

 

קודם שיפסיקו לחשוב שמהכנסה שנתית של 60K עם שכר דירה באיזור מעפן עם שותפים של 1000$ חוסכים בשנה 40K

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
הגשתי לשגרירות תימן בקשה לאזרחות. שאלו אותי אם אני נאמן למלך או לחות'ים. טעיתי בתשובה. נשאר כאן.

 

אתה מעז להתלונן??

עשרות אלפי מרוקאנים ברחבי הארץ (בדגש על הפריפריה) מחכים שמלך ספרד יעניק להם אזרחות אירופאית.

בינתיים כולם נזכרים בערגה איך היו עשירים וס'חבקים של המלך.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
חשוב רק שאנשים לא יקראו את מה שאתה כותב ויחשבו שהם נוחתים באמריקה וישר מרוויחים 5K נטו בחודש או חוסכים 40K בשנה, כי זה פשוט לא קורה.

 

זה בסדר, אני לא חושב שההייטקיסט הממוצע עם 1-2 ילדים ששוקל להגר לארה"ב יכניס הופעות, סמים, סקס מזדמן, מגורים בסלאמז ורכב "שופוני" למערכת השיקולים שלו :lol:.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

בינתיים כולם נזכרים בערגה איך היו עשירים וס'חבקים של המלך.

 

אני שמעתי יותר סיפורים לכיוון של "הסנדלר של המלך" ולא סחב'ק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...