Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה מעוניין לעבוד בהייטק, כדאי שתלך ללמוד הנדסה (חשמל, מחשבים, תקשורת) או מדעי המחשב באוניברסיטה. גם מקצועות נוספים יכולים להיות שימושיים.

 

בכל מקרה, כדאי לשפר את האיות בעברית.

:turn-l:
פורסם

 

בכל מקרה, כדאי לשפר את האיות בעברית.

 

אולי כדאי שאתה תשפר את העברית שלך

למרות שנהוג לכתוב היי-טק-->הוא יכול לרשום גם איי-טק מכיוון שזו מילה לועזית ( high )

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אני התכוונתי ל"השמח" ועוד טעויות שתמצא בהודעות של שמעון, ולא כדי ללעוג חו"ח אלא כי זו באמת בעיה שתפריע לו.

 

ואגב, התעתיק הנכון ל HIGH נכתב ב-ה.

:turn-l:
פורסם
נראה לי שגם אתה טועה, כי אתה יכול לרשום זאת אחרת, אבל עדיין צורת ההגיה

צריכה להיות זהה או הכי דומה למקור.

לכן אי אפשר לכתוב איי-טק או עיי-טק.

 

עריכה: הכוונה היתה למה שכתב quiKi

 

אני לא מוצא שינויים בין ההגיה של איי והיי, כתבתי עיי כדי לתת מימד של הקצנה.

** טעויות כתיב זה דבר נפוץ, גם בקרב אנשים מלומדים) ברמות שונות כמובן).

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
אני לא מוצא שינויים בין ההגיה של איי והיי, כתבתי עיי כדי לתת מימד של הקצנה.

לו הייתי במקומך, אני לא חושב שהייתי מזדרז לכתוב את זה ככה בפורום לעיני כל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד -

זה שנהוג לרשום הייטק זה מקובל וידוע.

סתם רציתי לציין שמכיוון שאין את האות h מהמילה high בעברית

אפשרי לכתוב את המילה גם בתור איי. וכן אני לא מוצא שוני בין איי להיי, איי של כאב והיי של סטלה נשמעים לי אותו דבר.

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אני מצטער שהעלתי את הנושא ושלחתי את השרשור לכיוון אחר. בואו נפסיק?

 

קוויקי - עיין בלינק שנתתי לגבי כללי התעתיק. חבל להתווכח.

:turn-l:
פורסם

שים לב בקובץ שהעלת לסעיפים 1,3 במבוא .

האקדמיה העברית ללשון שמה לה למטרה לעשות סדר בבאלגן , מה שגורם בסופו של של יום ל(באלגן)^2

מבחינתי אפשר להפסיק , מטרתי לא הייתה להתווכח :oops:

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

לא באת במטרה להתווכח, אבל אם כבר התגלע ויכוח, לפחות בוא תלמד ממנו משהו.

האקדמיה ללשון קבעה כללים מאוד ברורים לתעתיק, ואם אינך מבחין בהבדל בין א' ל-ה', כנראה שמעודך לא שמעת הגייה נכונה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אחת הכותרות הגאוניות :D

 

 

ולנושא המדובר, השאלה כללית מדי.

יש לנו בחברה מנקה, הוא גם עובד בהייטק, נכון?

Kawasaki Versys !!!

פורסם

מבחינה טכנית, מקום עבודתו של המנקה באמת נמצא בחברת הייטק, אבל הוא מועסק ע"י קבלן ולכן זה פחות שווה.:?

 

לעניין,

תחום ההייטק כיום כל כך רחב, שאין הרבה מקצועות שאפשר ללמוד על מנת לא לעבוד בהייטק.


×
×
  • תוכן חדש...