Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוטו האחרון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיליון משובח יש להודות.

 

הרוקט של טריומף,שווץ על ההאסקי,שווץ על כיסויים,שווץ לקראת הבימר,טור משובח של פאנגס (אם רק היה לובש את החליפה שהג'נגו מכר לו)..

 

לראשונה מזה זמן,הג'נגו קרא בשקיקה במוטו,ונהנה!!

 

ואללה,מפרגנים כשצריך.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
אם רק היה לובש את החליפה שהג'נגו מכר לו..

 

ראיתי אותו בסופ"ש ללא חולצה - משטחים שלמים של אשכנזיות נותרו כעדות אילמת לטראומה שעברו העור והבשר באזורים הללו...:shock3:

 

 

לא נעים.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
הרוקט - מבחן מבחן או preview?

 

מבחן.

לא יודע מה זה מבחן מבחן,אבל זה מבחן.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
הרוקט - מבחן מבחן או preview?

 

אלן קאת'קארט רכב עליו.

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
גיליון משובח יש להודות.

 

הרוקט של טריומף,שווץ על ההאסקי,שווץ על כיסויים,שווץ לקראת הבימר,טור משובח של פאנגס (אם רק היה לובש את החליפה שהג'נגו מכר לו)..

 

לראשונה מזה זמן,הג'נגו קרא בשקיקה במוטו,ונהנה!!

 

ואללה,מפרגנים כשצריך.

 

ואללה? גליון ראוי למאכל? מוטו?

 

אני צריך לראות את זה - יכול להיות שביטול המנוי שלי (אחרי 15 שנות נאמנות עיוורת) בכל-זאת הזיז משהו? :shock:

 

איפה משיגים גליון אתם אומרים?

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

אם כבר אנחנו בענייני פירגון, אז הרשו לי לפרגן לאורך.

 

פתחתי היום את גליון "אוטו" של חודש הזה, ו.."פלאשבקים לעיניים" פתאום הרגשתי שאני קורא את אחד מגליונות "מוטו" הישנים והטובים. כתבה של האורך על 4 אופנועי הליטר המובילים כיום. אחלה מבחן, אחלה כתבה.

 

צל"ש לטל"ש. :mm_yeah:

 

אלון :)

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
גיליון משובח יש להודות.

 

הרוקט של טריומף,שווץ על ההאסקי,שווץ על כיסויים,שווץ לקראת הבימר,טור משובח של פאנגס (אם רק היה לובש את החליפה שהג'נגו מכר לו)..

 

לראשונה מזה זמן,הג'נגו קרא בשקיקה במוטו,ונהנה!!

 

ואללה,מפרגנים כשצריך.

 

ולמרות כל האמור לעיל, אני מחר מתקשר לבטל את המנוי.

פשוט שיעמום צרוף, הם לא מחדשים לי כלום,

ולמרבה הצער גם הכתבה של שווץ על ההאסקי קצת מאכזבת.

ולגבי פאנגס :?

אני מקווה להמשיך לקרוא אותו בבלייזר.

פורסם
הרוקט - מבחן מבחן או preview?

 

אלן קאת'קארט רכב עליו.

 

 

טל

 

הג'נגו מת לפגוש אותו פעם..הכתיבה שלו מעוררת סקרנות להכיר את האיש.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
אם כבר אנחנו בענייני פירגון, אז הרשו לי לפרגן לאורך.

 

פתחתי היום את גליון "אוטו" של חודש הזה, ו.."פלאשבקים לעיניים" פתאום הרגשתי שאני קורא את אחד מגליונות "מוטו" הישנים והטובים. כתבה של האורך על 4 אופנועי הליטר המובילים כיום. אחלה מבחן, אחלה כתבה.

 

צל"ש לטל"ש. :mm_yeah:

 

אלון :)

 

 

מישהו יעלה את זה סרוק?

 

בבקשה...

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
אם כבר אנחנו בענייני פירגון, אז הרשו לי לפרגן לאורך.

 

פתחתי היום את גליון "אוטו" של חודש הזה, ו.."פלאשבקים לעיניים" פתאום הרגשתי שאני קורא את אחד מגליונות "מוטו" הישנים והטובים. כתבה של האורך על 4 אופנועי הליטר המובילים כיום. אחלה מבחן, אחלה כתבה.

 

צל"ש לטל"ש. :mm_yeah:

 

אלון :)

 

 

מישהו יעלה את זה סרוק?

 

בבקשה...

 

לא עדיף לחכות שזה יעלה לאתר?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

האנטר ס' טומפסון ?

החתימה שלך היא של ממציא כתיבת הגונזו, שכתב את מסע הסמים הגדול "פחד ותעוב בלאס-וגאס" וגם פרסם ספרון חצי עיתונאי חצי חוויתי (גונזו) על החברות שלו בכנופיית אופנוענים

 

איפה ואיך השגת את ספר האופנוענים ?

8)

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
האנטר ס' טומפסון ?

החתימה שלך היא של ממציא כתיבת הגונזו, שכתב את מסע הסמים הגדול "פחד ותעוב בלאס-וגאס" וגם פרסם ספרון חצי עיתונאי חצי חוויתי (גונזו) על החברות שלו בכנופיית אופנוענים

 

איפה ואיך השגת את ספר האופנוענים ?

8)

 

מי אמר שהשגתי?

8)

 

 

אגב, את זה קראת בעיברית פעם? :wink:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=8&art_id=61

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

קראתי

הוא השווה אותו לזיכרון ימיו העתיק על הקפה-רייסר - וינסנט בלק-שדו

ודוקאטי הוציאו קפה-רייסרים חדשים

במיוחד בשבילו ?

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
קראתי

הוא השווה אותו לזיכרון ימיו העתיק על הקפה-רייסר - וינסנט בלק-שדו

ודוקאטי הוציאו קפה-רייסרים חדשים

במיוחד בשבילו ?

 

לא הבנתי את 2 המשפטים האחרונים - איך הבנת שדוקאטי הוציאו את ה-900SS עבורו?

:?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...