Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בבעלות המשפחה סיטרואן C4 שנת 2008 שנסע 120000 ק"מ.

שלשום בבוקר התנעתי את הרכב ונתקלתי בבעיה המנוע רעד נדלקה לי נורית מנועה ויצא לי עשן לבן מהאגזוז

שאפסיק ברגע שהאוטו הגיע לחום הנידרש.

נסעתי ישר למוסך ושם עשו לי ניקוי מזרקים ב872 ש"ח סגרו הכל ונסעתי לעבודהשבדרך הכל היה ניראה תקין.

בערב שיצאתי הביתה האוטו עשה בדיוק את אותה הבעיה למחרת בבוקר נסעתי שוב ספרתי להם שהבעיה לא פתורה ונסעתי.

היום התקשרו אליי ואמרו לי שהם חושבים שיש בעיה בראש מנוע(סדק או משטח לא ישר) וצריך לשלוח לבדיקה.

הם דורשים על הסיפר 5000 ש"ח במקום שש ומשהו בגלל שזה תקלה חוזרת ובגלל ששילמתי כבר 872.

אני רוצה לדעת אם יכול להיות שראש מנוע ילך בלי שום סימן בלי התחממות שהמנוע נשמע סדיר .

ובכלל אם כל הספור הזה הגיוני..:|

פורסם

לא מומחה, אבל רציתי לשאול, מתי בוצעה החלפת טיימינג לרכב שלכם ?

החשש שלי, הוא שהרצועה הנ"ל נקרעה או לכל הפחות קפצה ונגרם איזשהו נזק למנוע (אשמח אם מי מהמומחים הטכניים יוכל "לאבחן" יותר במדוייק).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם הרעידות קיימות רק כאשר המנוע קר ואחרי זה נעלמות

ישנו מצב שיש בעיה במרימים הדראוליים של השסתומי פליטה ויש

צורך להחליף אותם.

אם זה לא נעלם, ישנה אפשר שזה רק מזרק.

זאת בעיה ידוע במנועי nfu

פורסם
שלום בבעלות המשפחה סיטרואן C4 שנת 2008 שנסע 120000 ק"מ.

שלשום בבוקר התנעתי את הרכב ונתקלתי בבעיה המנוע רעד נדלקה לי נורית מנועה ויצא לי עשן לבן מהאגזוז

שאפסיק ברגע שהאוטו הגיע לחום הנידרש.

נסעתי ישר למוסך ושם עשו לי ניקוי מזרקים ב872 ש"ח סגרו הכל ונסעתי לעבודהשבדרך הכל היה ניראה תקין.

בערב שיצאתי הביתה האוטו עשה בדיוק את אותה הבעיה למחרת בבוקר נסעתי שוב ספרתי להם שהבעיה לא פתורה ונסעתי.

היום התקשרו אליי ואמרו לי שהם חושבים שיש בעיה בראש מנוע(סדק או משטח לא ישר) וצריך לשלוח לבדיקה.

הם דורשים על הסיפר 5000 ש"ח במקום שש ומשהו בגלל שזה תקלה חוזרת ובגלל ששילמתי כבר 872.

אני רוצה לדעת אם יכול להיות שראש מנוע ילך בלי שום סימן בלי התחממות שהמנוע נשמע סדיר .

ובכלל אם כל הספור הזה הגיוני..:|

 

נשמע מוזר, אם אתה לא בטוח שאתה סומך עליהם בקש חוות דעת נוספת במוסך אחר.

  • ספונסר פורום
פורסם

לא נשמע מקצועי האבחון הנ"ל.

באיזה נפח מנוע מדובר? 1600 או 2000?

גם אני מצטרף להמלצות לקבל חוות דעת נוספת,האבחנה לא נשמעת מדוייקת והמחירים יקרים.

אורן

פורסם

עדכון

הבוקר קפצתי למוסך לראות איך מתקדמת העבודה על הרכב.

ראש המנוע פורק מהרכב, במקומו הותקן ראש מנוע משופץ "כללי"

נאמר לי לגבי הראש מנוע שהוחלף שהוא ישלח לבדיקה, ולאחר מכן לשיפוץ.. ויעבור לרכב הבא שיזדקק לראש מנוע.

 

מאיר , אחראי במוסך, הראה לי את החלק שירד מהרכב, הסביר לי שיש הבדל כלשהו בצבע, שלעיני הלא מקצועיות ניראה מינורי לגמרי וטען שיכולות להיות המון אופציות לבעיה שמקורה בראש המנוע.

 

שאלתי היא - אם זה הליך הגיוני לתת הצעת מחיר (ע"ס 5000 ש"ח לפני מע"מ), לפרק ראש מנוע מבלי לבדוק במאה אחוז מה הבעיה בו, ולהחליף לראש מנוע משופץ כללי? האם היה אופציה אחרת שהיתה יכולה להגיע לפני הפתרון שהוצע?

האם בכלל עדיף להתעקש על שיפוץ ראש המנוע המקורי של הרכב שלי?

 

אציין גם שביקשתי מסמך המפרט מה הייתה הבעיה בראש המנוע ונאמר לי על ידי מאיר שאין אפשרות לקבל מסמך כזה בגלל "שלא ככה הם עובדים"

אני מרגיש שאני נתון לחסדיו של המוסך והם יכולים לעשות כרצונם

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא

 

תודה ויום טוב

פורסם

^^^

5000 זה הרבה בשביל שיפוץ ראש מנוע לסיטרואן C4 , בנוסף היית צריך להביר להם שאתה תבדוק עוד הצעות לגבי המחיר לפני שהם שלחו את זה לחרט .

כעט עליך לשלם ( סכום יחסית גבוה).

במוסך לא מורשה היית משלם בין 3000 ל-4000.

פורסם

אתה מרגיש שאתה נתון לחסד המוסך?

פשוט לך למוסך אחר ומומלץ לדגמים צרפתיים, אל תתן להם פרנסה או הכנסה אם לדעתך המוסך מנסה לגנוב אותך או לעבוד בשיטת "מצליח".

אני נגנב ממוסכים כאלה, משגע אותי, וכמובן אנשים שאין להם כ"כ ידע ברכבים ממשיכים להפסיד אצלם כסף, וכנראה גם טיפול איכותי.

לא בטוח שהבעיה בכלל היא נמצאת בראש מנוע.

Opel Adam S 2017

פורסם

מוסך לא מומלץ בעליל שעובד ב"שיטת מצליח" - לא הייתי מתקרב לזה בכלל

אם היית עושה חיפוש היית מוצא בעלי מקצוע מומלצים ע"י חברי הפורום ואחד מהם שאני מכיר אישית הוא אורן בן סימון (אורן שירותי רכב) , שלדעתי אין תקלה שהוא לא מכיר ברכבים האלה , להבא תעשה קצת סקר שוק ואל תהיה פזיז, יכלת לפתור את התקלה בהרבה פחות כסף.

 

וכדרך אגב - NFU הוא אחד המנועים האמינים של הקונצרנים הצרפתיים פיג'ו\סיטרואן

פורסם

מנוע NFU הוא אחד המנועים הטובים (או לא ה-) שיצאו ל PSA בעשור האחרון, וחרא של מוסכים תמיד ימצאו את הדרך "לרכב" על התדמית של המכוניות הצרפתיות בארץ הקודש בשביל להכניס עוד כמה לירות לכיס.

 

מעל 5 שנים עבדתי ברשת לובינסקי, מאות מכוניות *כל חודש* עברו תחת ידיי (אלפים בשנה), חלק נכבד מהם עם מנוע 1.6 16V הנ"ל (משרת C4, 307, קסארה, 206, C3), ומעולם לא הורדתי ראש מנוע לרכב כזה (!) מחשש ל"סדק או משטח לא ישר".

המקרים היחידים שיצא לי להוריד ראשים הוא: קריעה של רצועת תזמון. נתקלתי גם בכמה ששתו מים ונתפסו - ולאחר שיחרור הפלאגים וקצת WD40 לתוך הצילינדרים, חזרו לעבוד *כחדשים* !

 

המלצה שלי לפותח השרשור: תן למוסך לסיים את עבודתו ואל תחזור לשם יום (כדאי גם שתזהיר אחרים). עם מנוע כזה אני לא רואה שום סיבה להוריד ראש כי "אולי" יש בעיה במשטח או סדק, צריך לבדוק בצורה יסודית לפני שמחליטים ולעיתים גם לנסות דברים אחרים לפני שקובעים חד משמעית שזה הראש מנוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אציק זה בדיוק מה שאני יעשה תודה… אגב שם המוסך זה בראל דניאל בפ"ת

וזה המוסך השלישי שאני עובר. אני פשוט לא מוצה מוסך סיטרואן אמין שיודע לעובד..

 

מישהו יודע על אחד כזה?

פורסם
אציק זה בדיוק מה שאני יעשה תודה… אגב שם המוסך זה בראל דניאל בפ"ת

וזה המוסך השלישי שאני עובר. אני פשוט לא מוצה מוסך סיטרואן אמין שיודע לעובד..

 

מישהו יודע על אחד כזה?

 

יש לך בפורום מוסכים מאוד מומלצים, דוגמת אורן בן סימון חבר הפורום, או מוסך אם הדרך - שלא התנסיתי בהם כלל, אם אתה רוצה מוסך מאוד טוב שאני אישית טיפלתי בו שנים ומתמחה בסיטרואן, אשמח לתת לך את שמו אך הוא בחדרה.

 

מיכאל.

Hyundai I20 Inspire 2010

×
×
  • תוכן חדש...