Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את האוטו לפני 4 חודשים בערך , מאז שקניתי אותו הרדיו לא עבד , לפעמיים ואם כן גם לא באיכות טובה .

החלפתי רדיו דיסק , בהתקנה שבוצעה כשניסו לחבר את החוט של האנטנה מהמתכת בסוף נפל צופטיק שנכנס לרדיו דיסק אבל זה נכנס לבפנים ( יכולה להיות הבעיה פה ? )

לפעמיים הרדיו עובד בחלק מהתחנות ובזמן האחרון בכלל וכמעט ולא עובד וזה בכול התחנות ![\

מה הבעיה יכוהל להיות

פורסם

ההתקנה לא בסדר , תחזור למתקין , או אם התרנת לבד , אז תפרק ,תנתק ,ותחבר מחדש ,אבל הפעם תעשה חיבורים כמו שצריך

SCANSPEAK

פורסם

לא קשור בכלל למתקין , עשיתי התקנה אצל מתקין טוב שהרבה מאשדוד עושים אצלו !

עוד לפני ההתקנה גם ברדיו טייפ הרדיו לא עבד , וברדיו דיסק החדש הוא עובד גם לפעמיים קורה פעם בשבועיים אולי שהוא מחליט לעבוד..

פורסם

זה נשמע כמו בעית מגעים בחוט של האנטנה , אם "נפל צ'ופצ'יק קטן " יכול להיות שמגע רופף ולכן אתה פעם שומע ופעם לא .

 

באיזה מכשיר מדובר ?

באיזה רכב מדובר ?

 

למה אתה מתכוון כשאתה אומר הרדיו לא עובד ? (לא קולט שום תחנה ? / בכל התחנות הקבועות בזיכרון אתה מקבל רעש לבן ? / בחיפוש מהיר הרדיו לא נעצר על שום תחנה ? שומע מקוטע ? ... )

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם
אוקיי , אז זה נשמע כמו בעיית חשמל ,לך לחשמלאי ....

הרכב לפני חודשיים חובר למחשב עקב סיבה אחרת ולא היו שום בעיות חשמל . והבעיה עוד מלפני

זה נשמע כמו בעית מגעים בחוט של האנטנה , אם "נפל צ'ופצ'יק קטן " יכול להיות שמגע רופף ולכן אתה פעם שומע ופעם לא .

 

באיזה מכשיר מדובר ?

באיזה רכב מדובר ?

 

למה אתה מתכוון כשאתה אומר הרדיו לא עובד ? (לא קולט שום תחנה ? / בכל התחנות הקבועות בזיכרון אתה מקבל רעש לבן ? / בחיפוש מהיר הרדיו לא נעצר על שום תחנה ? שומע מקוטע ? ... )

 

מדובר במכשיר pioneer deh 3350ub שמותקן על אופל אסטרה שנתון 2003.

כשאני מריץ חיפוש ברדיו דיסק הוא לא עוצר על שום תחנה ! כמו שציינתי ממקודם קורה שבפעם ב.... זה מוצא תחנה שעובדת ושומעים

, אבל כשלא מוצא ואני מנסה להדליק תחנה זה עושה מין רעש כזה..

 

שכחתי לציין שהאנטנה הוחלפה .

פורסם

במכשירים האלה של פיונייר יש אופציה שמאפשרת למצוא רק תחנות בעלות אות חזק או גם תחנות עם אות בינוני או כמעט את כל התחנות , אפילו בקליטה נמוכה ...

 

צירפתי לך תמונה של ההסבר

 

תנסה להעביר את זה ל OFF ולראות האם זה פותר את הבעיה

 

מצד שני , תראה את השרשור הזה , מדובר בתופעה דומה וסיבה לא שגרתית ...

 

דרך אגב המשתמש עדיין פעיל בפורום כך שאולי תוכל להתייעץ איתו ...

Untitled.jpg

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

×
×
  • תוכן חדש...