Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי בקשר לרכב עונה לי הבנאדם

אני אומר שלום זה בקשר לאוטו הוא אומר כן אני אומר אפשר קצת פרטים הוא ואמר שנת 97 אני אומר על איזה רכב אתה מדבר הוא אומר לאנטיס 323

אני אומר אבל יש עוד רכב שלמכירה הוא אומר כן זה של אישתי אני שואל הרכב רשום על שמך הוא אומר כן

 

האם זה נירא כמו סוחר?

פורסם

קרוב לוודאי שמדובר בסוחר.

אבל תכתוב את הסיפור במלאו, איזה אוטו, ממה זה התחיל ואיך נגמר וכו...

כך נוכל לעזור לך יותר.

פשוט לא נראה לי הגיוני שבנאדם מחליף את שתי הרכבים בבת אחת.

בהצלחה.

פורסם

אני כרגע מוכר שני רכבים במקביל,

והדבר הראשון שעלה במוחי זה שלא יחשבו שאני סוחר,כשאני צריך לשאול את הקונה,לאיזה רכב התקשרת?

פשוט אני רוצה לשדרג לבימר חדשה יותר,ואת היונדאי אני מוכר כי אין לי שימוש בה.

מה שכן,זה הרבה כאב ראש והרבה בני ודודים,שזורקים הצעות מצחיקות בטלפון.

Porsche 944 turbo

פורסם

אתמול ישבנו עם חבר שלי לחפש לו רכב עד 30 אלף הוא רצה רכב מנהלחים אז התמקדנו במאזדה 626 מודל 2002 יד 2 שהוחלף לו מנוע במוסך מאזדה מורשה רשום שיש קבלות והכל

התקשרנו אליו והוא ענה כמו שצינתי

עכשיו התקשרנו עוד פעם וזה נשמע מסריח הוא שיבח תאוטו ואנחנו אומרים איפה אפשר לראות תאוטו הוא כזה חשב כמה שניות הוא אומר הרכב בכפר סבא אצל פחח נכנסו בו מאחורה אבל אין פגיעה בשאסי

בקיצור ירדנו מהרכב

×
×
  • תוכן חדש...