Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבאלנו זה דיקט על גלגלים, וגם מה שאתה רוצה לקנות גובל כבר ברכב אספנות...שנת 97 זה רכב עם אישור רכב מיושן לפני הטסט וזה אומר הכל. אני מניח שבקרוב גם יחייבו טסט פעמיים בשנה, כיום זה רק לרכבים מעל גיל 20.

 

בטיחות אין לך, נוחות אין לך, חיסכון בדלק אין לך, אמינות אולי תהייה, אולי לא תהייה - זה לא משנה אם המכוניות האלה היו אמינות בגיל 6, כי כרגע הן בנות 15.

 

לצורך העניין - הפונטו לוקחת את הבאלנו בכל פרמטר גם ברמות האבזור הנמוכות, למעט פרמטר של 0-100 (הבאלנו יותר חזקה).

 

אתה עדיין ממשיך עם כל הקישקוש הזה על הבאלנו אני רואה , אז יש לך פונטו , הבנו מזמן .

ואוו :shock:

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לי אין פונטו, גם אף פעם לא הייתה לי-פונטו, אבל נהגתי על שניהם יותר מפעם אחת, נסעתי כנוסע עשרות פעמים, אכן ד"ר סובארו דיבר שטויות... "דיקט על גלגלים" זה בלשון המעטה. אלא אם אתה טוען שהבלנו חסכונית בדלק, נוחה מאוד וקיבלה לפחות 4 כוכבי בטיחות (כמו הפונטו) במבחני הריסוק.

בקיצור ברור שהפונטו ובטח בדגם המדובר.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

הייתה לי בלנו וזה היה הרכב הכי אמין שיש, מאובזר ונוח, מזגן מצויין, זריז, אוטומטי עם צריכה של 1\13

לעומת 3 חברים שהייתה להם פונטו במרוצת השנים (לא מכיר את הרכב מעבר ל 2003 )

לדעתי הבלנו לוקחת את הפונטו בהליכה. נסעתי בפונטו לא מעט ואני חושב שזה רכב ספרטני, לא נוח בעליל ולמרות אחזקה זולה הוא תמיד ימצא לו איזה ביקורון מרגיז במוסך כל כמה חודשים.

לדעתי האישית מי שיישב בבלנו ירגיש הרבה יותר רכב מהפונטו. אולי ישנו דגם פונטו מאובזר שאני לא מכיר, אך מבחינתי אבזור חשמלי על פיאט זה משהו שאחרי כמה שנים ממילא יתחיל לגמגם, אז אם כבר ללכת על הפשוט והזול.

 

אני יודע שיש בפורום כ 5000 בעלי פונטו, אז אני אומר לכם שתקחו את הביקורת באופן ספורטיבי וחברי, כל אחד זכאי לדעתו, גם אם לדעתכם היא לא נכונה :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

חבר פורום יקר,

אין כאן עניין של אי הסכמה לדעה כזו או אחרת אלא יותר עניין של עובדות. חוץ מעניין האמינות שיכול מאוד להיות שהוא נכון, (אם כי אני הכרתי שני בעלי בלנו לשעבר ששניהם החליפו גיר) הרי מדובר ברכבים בני 14-17 שנים, כך שהאמינות הופכת לפועל יוצא של הרבה מאוד דברים שעברו על כל רכב ורכב.

אשמח לדעת מה כולל "האבזור" המדובר של הבלנו? (רמז: הגה וגלגלים).

ובנוגע לצריכת הדלק, מצטער, אני מכיר עובדות אחרות לגמרי.

מבחינת נוחות... נו טוב, יש כמה אנשים שיגידו שלישון על מיטת מסמרים זה נוח.

ולבסוף שוב "נשכח" עניין הבטיחות החסרה בסוזוקי.

נראה לי מגוחך להשוות בין שני רכבים סטנדרטים לחלוטין, בפער שנים כזה גדול, בכמעט אותה עלות, עם הבדלים די משמעותיים מבחינת צריכת דלק, בטיחות ונוחות, שישמשו נהג יחיד (אז למה בכלל משפחתית? ), רק בגלל "שהיפניות הכי אמינות". ומה יקרה בתקלה הבאה? (שוב רמז: זו לא תקלה טכנית אלא "בלאי" ביפניות).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

לבלנו אין מה להציע פרט לאמינות (לאחר שהתגברו על המנועים שנפחו את נשמתם בסדרות הראשונות). צריכת הדלק שלה אינה חריגה לטובה, מרווח הפנים שלה מצומצם לסגמנט, האבזור שלה בסיסי והנוחות שלה וירטואלית. הפונטו נוחה משמעותית ומרווח הפנים שלה לא נופל בהרבה בשל תכנון פנים חכם יותר. הבלנו הטובה ביותר היא בעצם הליאנה (אותה רצפה, רק הפעם עם יותר מוח בתכנון, ואפילו נוחות סבירה גם אם לא להיט), אבל זה כבר עולה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...