Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל למה המוניטור המעפן הזה ולא איזה PIONEER אם כבר??

 

אתה ראית איך רואים אצלו במסך שאתה טוען שהוא מסריח? :?:

 

חבר'ה תבינו - להסתכל אצל אחרים ולהגיד שזה מסריח זה הכל טוב ויפה :!:

 

האדם השקיע במערכת שלו, לא רק כסף - את כל העבודה הוא עשה לבד - ואז בא לו אדם נחמד שאין לי דבר יחיד נגדו - וטוען לריח רע שיוצא מהמסך! :evil:

 

חבר'ה - ציוד קונים לפי ידע קודם ונסיון עם משהו - אני בטוח שעם ההשקעה שהוכנסה ברכב הזה הוא בחר מסך של Pyle כי הוא בדק אותו לפני. :idea:

 

ואגב - אני לא יודע אם כן או לא - אבל אני לא יופתע אם את המסכים של Pyle ואת המסכים של Pioneer מייצר אותו יצרן וכל אחד שם חותמת שלו :idea:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמע שמע אחי אני ראיתי הרבה מסכים של פייל בחיים שלי וגם את זה ראיתי (אם אני לא טועה..) ואני ראיתי בסך הכל שתי מסכים של פיוניר וכבר קבעתי שפיוניר יותר טוב סבבה.

 

אתה לא מדבר פה עם ילד אינטרנט שהדבר הכי מציאותי שהוא ראה זה מוצרים באקרובט רידר

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

היום ראיתי גם את המערכת שלו ברמת גן האוטו נראה טוב לאחר השקעה ההתקנה יפה בבאגאז' אבל ראיתי מאיין עיוותים במסך יכול להיות בגלל שהייתי בחוץ אבל בכול זאת אחלה מערכת ואני לא בא למצוא אצלך משהו לא טוב פשוט זו דעתי אני הייתי מסכים לקבל כול דיוידי

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לאאא, עיוותים אני לא מאמין שיהיה במסך, אבל הרבה פחות איכות מהמסכים של פיוניר כן..

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני ראיתי קווים כאלה שיורדים מלמעלה למטה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

זה יכול להיות הרבה דברים : תאורה לא בזווית נכונה, סרט לא טוב, דיסק שרוט, בעיה בחיבור הוידאו, או שאולי זה היה TV TUNER ... אי אפשר לדעת על פי זה לא שוללים מסך

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני לא שללתי גם רשמתי שכנראה מבחוץ לא ראו טוב

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

חברה המסך הוא באמת לא המילה האחרונה..... אמנם העיווטים היו בגלל דיסק חרא שיש לי אבל המסך חדש לחלוטין והוא...... נמכר!!!

הדבר הבא שהולך להכנס לרכב הוא, או יותר נכון הם שני מסכים "7 TFT הכוללים טיונר לקליטת שידורי טלויזיה בסוככי השמש.....

ואז נדבר על איכות....

השקעה כזאת גדולה לא מסיימים מלהתפשר!!!

פורסם

דרך אגב חברה רציתי לדעת קצת מחירים אז אם מישהו מוכן ויודע אז שיעריך לי מחירים לפי כל פריט באוטו בבקשה...

 

***יש כפתור ערוך שנועד למקרים שבהם שכחת משהו, אנא השתמש בו להבא.

פורסם

וואלה זה נראה נחמד אחי..

 

השאלה היא אם מבחינת איכות הוא שווה משהו??

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אחלה דבר נראה קטלני ביותר ככה גם לא יראו שיש לך דיו וי די חחחחחחחח....

ואתה לא שם מסך במרכז האוטו או משהו???

לגביי הערכת מחיר הווגה שלך עולים 1200

הFNQ עולה 2200

והערכתי של מחיר המגברים שלך הוא 9 אלף לשני המגברים

והסאבים 3 אלף

תלוי אצל מי אתה קונה יש ביוקר יש בזול אני מדבר על ממוצע

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אם אתה רוצה הערכת מחירים מדוייקת ביותר תרשום לנו כל רכיב בדיוק את הדגם שלו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.


×
×
  • תוכן חדש...