Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

חבר מחפש רכב ראשון עד 20 אש"ח (יש גם סכום נפרד ליישור קו).

הדרישות מהרכב זה שיהיה חסכוני ואמין, בעדיפות משנתון 2000 ומעלה.

נשמח אם תוכלו לתת המלצות.

תודה!

פורסם

ידני\אוטומט?

משפחתית\סופר מיני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סלחו לי שאני מתערב אבל אף פעם לא הבנתי את האנשים שמתלהבים מהאצ'בק..זה מכוער, לא נוח ולא בטיחותי בגרוש:roll:

פורסם

מכוער?

זה עניין יחסי.

לא נוח?

בכאלו רכבים יותר נוח להעמיס דברים מאשר בסדן.

לא בטיחותי?

הבגז של רכבי סדן זה לא מה שיציל אותך.

 

ונעבור לתשובה רצינית.בכזה תקציב הייתי מציע את הפונטו ספייס,מאוד חסכונית בקטגוריה,די אמינה,לא יקרה לתחזוקה,אם תמצאו את הדגם ELX עדיף הוא חזק יותר,80 כ"ס לעומת 60 בSX למשל.

 

רכב נוסף הוא יונדאי גטס,הידנית הצריכת דלק סבירה,בכזה תקציב תוכלו לקחת רכב משנת 2006 השנה שבו עבר מתיחת פנים קיבל מנוע נמרץ יותר,רק תמנעו מגירסת GLF,יש כרית אוויר אחת וללא ABS,למרות שרובם כן GLF.

 

יש גם את הפיגו 206,אולי היא טיפה פחות אמינה,למרות שיש פה כמה אנשים שמרוצים ממה ולא ניראה שסטיגמת תקלות חשמל מרובות אכן מוצדקת בה,אך תקבלו רכב נוח,הרבה צעירים אוהבים אותו בגלל עיצובו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כשכתבתי לא בטיחותית התכוונתי לחוסר דלתות למושבים האחוריים ולא לזה שאין לו בגג' סדאן. אם חס וחלילה יש תאונה היושבים במושבים האחוריים לכודים

פורסם
מכוער?

זה עניין יחסי.

לא נוח?

בכאלו רכבים יותר נוח להעמיס דברים מאשר בסדן.

לא בטיחותי?

הבגז של רכבי סדן זה לא מה שיציל אותך.

 

ונעבור לתשובה רצינית.בכזה תקציב הייתי מציע את הפונטו ספייס,מאוד חסכונית בקטגוריה,די אמינה,לא יקרה לתחזוקה,אם תמצאו את הדגם ELX עדיף הוא חזק יותר,80 כ"ס לעומת 60 בSX למשל.

 

רכב נוסף הוא יונדאי גטס,הידנית הצריכת דלק סבירה,בכזה תקציב תוכלו לקחת רכב משנת 2006 השנה שבו עבר מתיחת פנים קיבל מנוע נמרץ יותר,רק תמנעו מגירסת GLF,יש כרית אוויר אחת וללא ABS,למרות שרובם כן GLF.

 

יש גם את הפיגו 206,אולי היא טיפה פחות אמינה,למרות שיש פה כמה אנשים שמרוצים ממה ולא ניראה שסטיגמת תקלות חשמל מרובות אכן מוצדקת בה,אך תקבלו רכב נוח,הרבה צעירים אוהבים אותו בגלל עיצובו.

 

לא!!!

 

רכב ראשון בתקציב כזה חשוב שיהיה אמין!!!, בעל זמינות חלפים ושוק טוב.

 

לכן - יפנית!

1. סובארו - בתקציב הזה לדעתי ניתן כבר לרכוש אימרפזה ניו אדג' - שים לב - לקנות רק את ה-1600 שהיא חזקה וחסכונית יותר מה-1500. כ"כ ברכב כמו סובארו (אפילו - אימפרזה גראנד לאונה - הדגם הקודם) אם אתה קונה רכב שמור ומטופל אין כל צורך ביישור קו (יתכן טיפול שוטף או משהו בסגנון ותו לא).

2. סוזוקי - תבדוק דגמים בתקציב - יורו סוויפט, אולי ליאנה...

3. בתוספת של עוד כמה אלפים ניתן לרכוש דיהטסו סיריון.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

ראשית הוא ביקש רכב קטן,אתה נתת סובארו משפחתית-נפסל.

 

יורוסוויפט?? נו באמת רכב נחות בנוחות,בטיחות,זה לקנות רכב שנת 92 בתחפושת 2002.-אולי הוא מאוד אמין,אבל חוץ מזה מה עוד יש בו?

 

הסריון 1.3 טובה אך מגיעה רק ב גיר אוטומטי,ה1.0 חלשה ולא מאט נשמעים פה טענות לגבי ראשי המנוע שלהם.

 

חבר,רק יפנית זה אולי היה נכון לפני 15 שנה ויותר,אל תגיד לי שאתה עדיין חושב שפיאט מתחמם בעליות,סקודה זה רכב צ'כי זול ובחיים לא היית נוגע בדיזל שלו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין סיוויק/אימפרזה שמורה מהשנים שאתה מדבר עליהם, אני היית 24/7 על הלוחות ולא מצאתי. עניין של מזל כנראה :?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
אין סיוויק/אימפרזה שמורה מהשנים שאתה מדבר עליהם, אני היית 24/7 על הלוחות ולא מצאתי. עניין של מזל כנראה :?

 

תרשה לי להפתיע אותך קיימות סיוויק שמורות:-D

והמלצה שלי זה רכב יפני שמור, כמובן ידני לטובת צריכת דלק טובה יותר ואמינות.

לפי דעתי וניסיוני האישי בתקציב הקיים הכי מומלצות הן הסיוויק והבלנו רכבים מאוד אמינים אם נשמרו, צריכת דלק סבירה לגמרי ומספקים את רוב הדרישות לרכב ממוצע ב-20000ש"ח

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

פורסם

למעט "קטנה", ממליץ לך על רנו מגן, מנוע חזק, הידני בהחלט אמין, חלפים זולים ובשפע וישאר לך עודף. יש לי אחת כזו מודל 2002. שווה כל שקל.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...