Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מעוניין לקנות סט בוקסה 3/8 תוצרת hazet או stahlwille.

 

קיימת חנות פיזית שמוכרת כלים מהיצרנים האלו?

למיטב ידיעתי, חברת השחל מייבאת את היצרנים הללו. נסה ליצור עמם קשר ולברר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מנסיון יומיומי עם סיגנט יש לי שני ידיות שנשחקו ומחליקות ועוד כמה בוקסות סדוקות.

 

זאת חברה בינונית לא רעה אבל עשו ממנה בארץ הטופ של הטופ

פורסם
מנסיון יומיומי עם סיגנט יש לי שני ידיות שנשחקו ומחליקות ועוד כמה בוקסות סדוקות.

 

זאת חברה בינונית לא רעה אבל עשו ממנה בארץ הטופ של הטופ

 

תתחדש, האזט חברה מעולה מהליגה הראשונה הציוד הרשמי במוסכים מורשי מרצדס בגרמניה.

סיגנט פשוט חברה ממותגת שהתחילה עם מחיר חדירה זול, וקוצרת את פירות יחסי הציבור והשיווק שנעשה לפני מספר שנים פה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי, הגיעו לי שני סטים של ההזט, אחד של טורקס והשני בוקסות מ"מ.

 

הסטים בוודאות מקוריים מגרמניה, אבל למה נראה כאילו הכלים שלהם עם פיניש ברמה נמוכה? אני מתכוון שהסיגנט נראים לידם הרבה יותר איכותיים.

פורסם

הכול תלוי בסוג הציפוי החיצוני כלומר ציפוי ניקל/כרום מבריק לא מעיד על איכות טובה יותר.

 

תמונות יעזרו.

איזה כייף לי :)

פורסם
אוקיי, הגיעו לי שני סטים של ההזט, אחד של טורקס והשני בוקסות מ"מ.

 

הסטים בוודאות מקוריים מגרמניה, אבל למה נראה כאילו הכלים שלהם עם פיניש ברמה נמוכה? אני מתכוון שהסיגנט נראים לידם הרבה יותר איכותיים.

התכוונת הרבה יותר מבריקים...אל דאגה, רכשת כלים מצויינים ויותר טובים מסיגנט בכמה רמות, אלא אם כן הכלים שלך מיועדים לתצוגה בלבד.

פורסם

כלים נהדרים וחבל שקשה למצא אותם היום בארץ.

אין שום היגיון לאדם פרטי לרכוש כלים ברמה כזאת אבל מצד שני גם אין היגיון לרכוש רכב ספורט כאן בארץ,גם אני כמוך רוכש רק איכות ואומר לעצמי שזאת רכישה לכול החיים.

×
×
  • תוכן חדש...