Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 לגבי גריז הסיליקון, זהו פתרון טוב. אני זוכר שבצבא היינו מורחים גריז סיליקון על חלקי גומי של ציוד RF על מנת שהגומי לא ייסדק בשטח וימנע חדירת חול ואבק אל הרכיבים בפנים.

 

ואנצל"ש את השרשור-אם יש למישהו אפשרות לארגן גריז סיליקון אשמח לשמוע :-)

פורסם
אני כבר שנים מורח ווזלין גם על הגומיות של המקרר וגם על הגומיות של הדלתות במכונית .

שום נזק לא נגרם לגומיות כך שאל תכנס ללחץ .

 

לפותח השרשור:

מציע לך בחום להתרחק מלהקשיב לאנשים עם עיצות שמתחילות ב"אני כבר שנים עושה _______ ולא קרה כלום."

שום דבר טוב לא יכול לצאת מעצה כזו.

 

איילצבי- אין לי שום דבר אישי נגדך, אבל זה שאתה עושה X ולא קורה אסון Y לא אומר שזו המלצה שכדאי/ראוי להעביר הלאה. לא נראה לי שאתה מוסמך כמהנדס חומרים וכשיר להחליט ש"שום נזק לא נגרם".

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
קודם כל, תודה על כל התשובות.

אז מה אני עושה עכשיו? נכנס ללחץ ומוריד את הווזלין (עם מים וסבון?)? נשאר עם הווזלין ובשטיפה הבאה (חודש נניח) מוריד אותו?

מים עם מעט סבון זו אפשרות טובה מאוד כנ"ל לגבי ספרי סיליקון על מטלית נקייה, החומר נדיף מאוד ולא פוגע בגומיות (ראה הנחיות שימוש על האריזה).

אפשר גם עם שמפו לרכב המותאם לגומיות.

×
×
  • תוכן חדש...