Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

רכשתי במזל טוב בשבוע שעבר ניסן ג'וק חדש, לשאלתי, מישהו יודע איפה אפשר לרכוש כיסויי מושבים במחיר הוגן

 

בדגש על מושב אחורי מפוצל 40/60 ??

 

תודה מראש.

 

גבי

פורסם

אינני יודע להמליץ לך על מקום, אבל לדעתי אל תרכוש כיסוי מושבים.

 

לרכבי הקודם, רכשתי כיסוי מושב כבר בשבוע הראשון שהרכב נרכש, הרכב היה אצלי יותר מתריסר שנים שבמהלכם החלפתי עוד פעמים את הכיסויים כאשר דהו.

כאשר רציתי למכור את הרכב הורדתי את כיסוי המושב ומכרתי את הרכב עם כיסוים מקוריים שנראים כמעט חדשיים, ומה אתה יודע?

לא הוסיפו לי אפילו חצי שקל בגלל שקבלו רכב שמור ומלוקק.

 

אז עכשיו לדעתי, אל תקנה כיסוי מושב, תהנה לך מהכיסויים המקורים והדנדשים.

בעוד מספר שנים כאשר הצבע ידהה קצת או כאשר הילדים יכתימו את המושבים, אז ורק אז תקנה כיסויי בשביל להסתיר את החרפה.

 

ותתחדש ותהנה מהרכב.

פורסם

סיבה עוד יותר חשובה לא לרכוש כיסויי מושב הם שברכבך מותקנות כריות אוויר צדיות בתוך המושב. גם כיסוי "גופיה" דק יכול להפריע לפעולת הכריות בצורה מסוכנת. כמו כן, כיסוי המושב פוגע בריסון של חגורת הבטיחות ואף אינו מעכב בעירה ויכול להידלק בהתנגשות או בזמן שריפה ברכב, גם בגלל פעולת כריות האוויר.

 

שנאמר "כל המוסיף - גורע."

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אינני יודע להמליץ לך על מקום, אבל לדעתי אל תרכוש כיסוי מושבים.

 

לרכבי הקודם, רכשתי כיסוי מושב כבר בשבוע הראשון שהרכב נרכש, הרכב היה אצלי יותר מתריסר שנים שבמהלכם החלפתי עוד פעמים את הכיסויים כאשר דהו.

כאשר רציתי למכור את הרכב הורדתי את כיסוי המושב ומכרתי את הרכב עם כיסוים מקוריים שנראים כמעט חדשיים, ומה אתה יודע?

לא הוסיפו לי אפילו חצי שקל בגלל שקבלו רכב שמור ומלוקק.

 

אז עכשיו לדעתי, אל תקנה כיסוי מושב, תהנה לך מהכיסויים המקורים והדנדשים.

בעוד מספר שנים כאשר הצבע ידהה קצת או כאשר הילדים יכתימו את המושבים, אז ורק אז תקנה כיסויי בשביל להסתיר את החרפה.

 

ותתחדש ותהנה מהרכב.

 

 

* תודה רבה על התגובה, לאחר מחשבה, מקבל בהחלט את דעתך, נחיה איתם ונהנה מהם כמו שהם !

פורסם
סיבה עוד יותר חשובה לא לרכוש כיסויי מושב הם שברכבך מותקנות כריות אוויר צדיות בתוך המושב. גם כיסוי "גופיה" דק יכול להפריע לפעולת הכריות בצורה מסוכנת. כמו כן, כיסוי המושב פוגע בריסון של חגורת הבטיחות ואף אינו מעכב בעירה ויכול להידלק בהתנגשות או בזמן שריפה ברכב, גם בגלל פעולת כריות האוויר.

 

שנאמר "כל המוסיף - גורע."

 

* הי חן ג., מקבל גם את תגובתך, לא חשבתי על נושא כריות האויר, צודק, שאפו.

פורסם

שימו לב שהאופנה הזאת כבר מזמן עזבה את ארצנו.

כנראה באמת בגלל כל העניין של הכריות אוויר.

 

וחוצמזה, אם מדובר במושבי בד, יש אחלה חומרים היום שמסירים כתמים.

לפני חודש כשקניתי את הC1, למרות שהרכב עמד על 12.6KM המושבים מקדימה היו מלוכלכים.

צי'ק צ'ק לקחתי את החומר לניקוי מושבים של STP והכל עבר.

Polo 2012

  • ספונסר פורום
פורסם

גבי שלום,

יש כמה חנויות אביזרים עם מגוון רחב של צבעים והדפסים, שם תוכל למצוא את מבוקשך.

 

אשמח להמליץ לך על אחד הקרוב למקום מגורך.

פורסם
שכחתם לציין שיש כיסוים מיוחדים לרכבים בעלי כריות אויר.

 

לא שוות כלום והם מפריעים לכרית אויר להפתח נא לא להשתמש

×
×
  • תוכן חדש...