Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם .

 

אני רוצה לשתף אתכם ב"ויכוח" חנייה ותגידו לי אתם מי צודק .

העמדתי את הרכב במקביל לשפת המדרכה במקום שבו , לכאורה , צריך להחנות באלכסון וגם חניות הנכים במקום מיועדות לחנייה כנראה באלכסון. שתי הסיבות לאופן הפעולה שלי הן האחת שהרכב שלפני חנה גם הוא במקביל והשנייה שחנייה באלכסון חוסמת את הנתיב הימני של הכביש שעובר ליד החנייה הנ"ל.

הלקוחות של קופת החולים הקיימת במקום כמו גם העובדים התחילו להתלונן שאסור לחנות כך ושצריך לחנות באלכסון . העליתי בפניהם את הנימוק שכך אני חוסם את הנתיב הימני של הכביש ועל כן סירבתי לחנות באלכסון .

אחת העובדות של קופת החולים , העמידה את רכבה במקביל אליי ואמרה : "מישהו צריך ללמד אתכם לקח "

אני מדגיש , אין במקום שום שילוט המורה על חנייה באלכסון - פרט לחניית הנכים .

אנא עזרו לי להבין האם אני הוא שטועה או העובדת המקומית ואפילו אם אני לא צודק , האם אין ב"הענשה" שלה משום לקיחת החוק לידיים ,היות שהיא פשוט חסמה את הנתיב הימני במלואו?

התקשרתי למשטרה אך בטרם הגיעה הניידת הרכב שעמד לפניי במקביל פינה את החנייה והיא חנתה באלכסון . לקוחה כלשהי שהייתה במקום אמרה לי לחנות באלכסון וכשסירבתי היא התחילה לצלם את הרכב ואותי. האם יש בדברים עילה להגשת תובענה כלשהי נגדי ?

 

סלחו שאיני מוסיף תרשים ,המערכת לא מרשה לי בשל היות מונה ההודעות שלי נמוך מ20.

 

תודה מראש על תגובתכם .

אריק

בברכה אריק.ש

פורסם

מה מסומן על הכביש , חניה במקביל או חניה באלכסון. לא לכאורה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום לכם .

 

 

העמדתי את הרכב במקביל לשפת המדרכה במקום שבו , לכאורה , צריך להחנות באלכסון וגם חניות הנכים במקום מיועדות לחנייה כנראה באלכסון.

 

 

תודה מראש על תגובתכם .

אריק

 

אתה מבין מהיכן באה שאלתי.

 

אם החניות לנכים מסומנות באלכסון והם חוסמות למרות זאת חלק מהנתיב הימני , הרי משהו פגום שם, אבל עדיין הסימון קיים,

 

לכן מדרך הטבע מסתדרים שאר המכוניות גם באלכסון, למרות שלא מחייב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב כמה דברים

 

לגבי התנהגות הגברת אני חושב שאין ויכוח,הגברת "הנחמדה" לקחה את החוק לידיים בכך שחסמה במתכוון את רכבך.

אין הרבה מה לעשות לצערנו יש אנשים שמתנהגים גרוע יותר מחיות בג'ונגל.

המשטרה לא הייתה עוזרת לך במקרה הזה,עקב "דברים יותר חשובים שיש להם לעשות".

 

לגבי צילום הרכב ואותך,יכולים לצלם אותך ואת רכבך עד מחר חוץ מהפחדה אין לזה שום אפקט.

 

לגבי שאלתך לחוקיות צורת החניה לדעתי האישית את הצודק,כאשר אין סימון על הכביש שאומר לחנות באלכסון אז חונים במקביל למדרכה.

 

הסיבה שאישה והסובבים כעסו כנראה בגלל שנהוג לחנות שם באלכסון בגלל מצוקת חניה,צורת החניה שלך "גוזל" מקומות חניה.

 

לגבי הסימון לנכים שהוא באלכסון,כנראה בגלל גישה ונוחיות לנכה.

 

 

דברים נאמרו מדעתי האישיית בלבד

פורסם
אתה מבין מהיכן באה שאלתי.

 

אני מתנצל על האופי המטעה של התיאור , אקפיד יותר על כתיבה מפורשת להבא .

 

תודה גם ל TAMIR2000 .

 

אגב,המשטרה דווקא כן עזרה . הם אמנם לא הגיעו לאתר בצורה פיזית אך טרחו לצלצל לגברת שאת מספר הרכב שלה מסרתי ולהודיע לה כי עליה להזיז את רכבה .זאת אף על פי שהגברת שברחה ,זה מזמן, אל בית המרקחת שבו היא מועסקת ויצאה רק כ15 דקות לאחר שיחה זו מהמשטרה במטרה להזיז את רכבה עדיין המשיכה להטיח בי העלבות ונהגה בי בצורה עוינת. המבע הטרוד על פניה עוזר לי להיות בטוח בצדקתי .

צר לי שהפרעתי לאדם אחר לתפקד בעבודתו ואפשרי שהיה עלי להתחשב בדרישתה להחנות באלכסון , אך לא פעלתי מתוך אנוכיות או קשיחות לב אלא מתוך הבנה ברורה שבעת ביצוע חנייה באלכסון אני מפריע לתנועה. טרם עזיבתי את המקום , פקדו את החנייה רכבים רבים שכולם חנו באלכסון ועל כן סביר כי זה עניין שבשגרה ,דבר שלדעתי מהווה התנהלות לא תקינה .

אני גם רוצה לציין כי לא קיימת מצוקת חנייה באזור - היות שמול האתר קיים מגרש עפר גדול מספיק בשביל להכיל כ 50 רכבים והחנייה במגרש ללא תשלום וחוקית לחלוטין .

בברכה אריק.ש

פורסם

היא יכולה לצלם כמה שהיא רוצה,

אתה לא חסמת נתיב ולא גרמת לעיכוב או הפרעה לתנועה.

אם כבר מי שחסמה אותך ולא נתנה לך לצאת גרמה לחניה כפולה ולהפרעה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מעבר לויכוח הנוכחי שאני ממש בספק אם יצא ממנו משהו, אולי כדאי שהמשטרה תתקן שם את הסימון.. חבל שזהיקרה לעוד מישהו..

פורסם

אם חנית הנכה מסומנת באלכבסון, הנתיב הימני נחסם ממילא, ואני לא רואה הגיון בכך שרכבים אחרים יחנו אחרת.

 

אפשר לפנות לעיריה ולבקש שיסמנו בצורה אחידה את כל החניות כך או כך.

פורסם

מה הקשר לאיך חניית הנכים מסומנת?

החנייה על פי חוק היא במקביל למדרכה אלה אם כן מסומנים תאי חנייה בצורה אחרת, אני כנהג לא אמור להסיק מסקנות.

פורסם
מעבר לויכוח הנוכחי שאני ממש בספק אם יצא ממנו משהו, אולי כדאי שהמשטרה תתקן שם את הסימון.. חבל שזהיקרה לעוד מישהו..

המשטרה לא אחראית לסימונים ולצביעת הכביש.

בשטח העירוני אחראית העירייה המקומית,

בשטח בינעירוני מע"צ.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה הקשר לאיך חניית הנכים מסומנת?

החנייה על פי חוק היא במקביל למדרכה אלה אם כן מסומנים תאי חנייה בצורה אחרת, אני כנהג לא אמור להסיק מסקנות.

 

הקשר הוא הגיון.

אין שום טעם לקבוע שחלק מהרכבים יחנו כך וחלק כך. נכון שברירת המחדל היא חניה במקביל למדרכה, אבל אז מדוע סימנו את חנית הנכים אחרת? כדי שהרכב של הנכה יהיה היחיד שבולט לכביש מסכן ומפריע לתנועה? או שאולי התכוונו לקבוע שכאן החניה היא באלכסון ופשוט לא טרחו לסמן את היתר?

פורסם

הפורום כאן מלא שאלות, של חברים שהבינו לוגית בצורה מסויימת משהו בשטח, בפועל הם קבלו דו"ח וגם טענתם לא החזיקה מים בבית המשפט, למרות שבחלק מהמקרים הסיפור שלהם כאן נראה הגיוני להפליא.

תפקידי כנהג לנהוג (נהיגה והתנהגות) כחוק ולפי הוראות כל דין, תפקידי לא לפרש את פני השטח ולחשוב למה התכוונה הרשות.

פורסם

אני לא מאמין כי מישהו יקבל שם דו"ח אם יחנה באלכסון בהתאם לסימון ולחניה של רכב נכה.

 

למרות שכפי שאתה טוען ובצדק , ברירת המחדל היא חניה במקביל למדרכה / שפת הכביש ולא לשכוח את הפרט הכי חשוב

 

לא יותר מ 40 ס"מ ממנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...