Jump to content

אריק.ש

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אריק.ש

  1. אני מתנצל על האופי המטעה של התיאור , אקפיד יותר על כתיבה מפורשת להבא . תודה גם ל TAMIR2000 . אגב,המשטרה דווקא כן עזרה . הם אמנם לא הגיעו לאתר בצורה פיזית אך טרחו לצלצל לגברת שאת מספר הרכב שלה מסרתי ולהודיע לה כי עליה להזיז את רכבה .זאת אף על פי שהגברת שברחה ,זה מזמן, אל בית המרקחת שבו היא מועסקת ויצאה רק כ15 דקות לאחר שיחה זו מהמשטרה במטרה להזיז את רכבה עדיין המשיכה להטיח בי העלבות ונהגה בי בצורה עוינת. המבע הטרוד על פניה עוזר לי להיות בטוח בצדקתי . צר לי שהפרעתי לאדם אחר לתפקד בעבודתו ואפשרי שהיה עלי להתחשב בדרישתה להחנות באלכסון , אך לא פעלתי מתוך אנוכיות או קשיחות לב אלא מתוך הבנה ברורה שבעת ביצוע חנייה באלכסון אני מפריע לתנועה. טרם עזיבתי את המקום , פקדו את החנייה רכבים רבים שכולם חנו באלכסון ועל כן סביר כי זה עניין שבשגרה ,דבר שלדעתי מהווה התנהלות לא תקינה . אני גם רוצה לציין כי לא קיימת מצוקת חנייה באזור - היות שמול האתר קיים מגרש עפר גדול מספיק בשביל להכיל כ 50 רכבים והחנייה במגרש ללא תשלום וחוקית לחלוטין .
  2. אם כי ,כפי שרשמתי חניות הנכים מסומנות באלכסון.
  3. תודה על תגובתך . לו היה סימון לא הייתי מעלה את הנושא לדיון . אריק.
  4. שלום לכם . אני רוצה לשתף אתכם ב"ויכוח" חנייה ותגידו לי אתם מי צודק . העמדתי את הרכב במקביל לשפת המדרכה במקום שבו , לכאורה , צריך להחנות באלכסון וגם חניות הנכים במקום מיועדות לחנייה כנראה באלכסון. שתי הסיבות לאופן הפעולה שלי הן האחת שהרכב שלפני חנה גם הוא במקביל והשנייה שחנייה באלכסון חוסמת את הנתיב הימני של הכביש שעובר ליד החנייה הנ"ל. הלקוחות של קופת החולים הקיימת במקום כמו גם העובדים התחילו להתלונן שאסור לחנות כך ושצריך לחנות באלכסון . העליתי בפניהם את הנימוק שכך אני חוסם את הנתיב הימני של הכביש ועל כן סירבתי לחנות באלכסון . אחת העובדות של קופת החולים , העמידה את רכבה במקביל אליי ואמרה : "מישהו צריך ללמד אתכם לקח " אני מדגיש , אין במקום שום שילוט המורה על חנייה באלכסון - פרט לחניית הנכים . אנא עזרו לי להבין האם אני הוא שטועה או העובדת המקומית ואפילו אם אני לא צודק , האם אין ב"הענשה" שלה משום לקיחת החוק לידיים ,היות שהיא פשוט חסמה את הנתיב הימני במלואו? התקשרתי למשטרה אך בטרם הגיעה הניידת הרכב שעמד לפניי במקביל פינה את החנייה והיא חנתה באלכסון . לקוחה כלשהי שהייתה במקום אמרה לי לחנות באלכסון וכשסירבתי היא התחילה לצלם את הרכב ואותי. האם יש בדברים עילה להגשת תובענה כלשהי נגדי ? סלחו שאיני מוסיף תרשים ,המערכת לא מרשה לי בשל היות מונה ההודעות שלי נמוך מ20. תודה מראש על תגובתכם . אריק
×
×
  • תוכן חדש...