Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

????טרמוסטט?

 

תודה רבה לכולם,

למה יש צורך לפרק את הטרמוסטט?

ברצוני רק להחליף נוזל קירור,לפתוח את הברז בצינור התחתון,להוציא את המים ולהחליפם בנוזל קירור המקורי.

לפי מה שהבנתי אין צורך בניקוז בגלל שמיכל העיבוי נמצא בגובה.

 

תודה לכולם.

פורסם

אם כל מה שאתה צריך זה רק להחליף נוזל קירור, אין בשביל מה לפרק טרמוסטט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה.

לגבי ניקוז,אני ממלא נוזל קירור,מניע את הרכב לכמה דקות ובמידה וצריך להוסיף נוזל קירור,מוסיף עד לגובה הרצוי.

זה מה שאמרו לי במוסך בגלל שמיכל העיבוי גבוה יותר מהמנוע אז אין צורך בניקוז מיוחד.

תקנו אותי עם טעיתי בבקשה.

 

תודה.

פורסם

שלום לכולם,

ניסיתי להוציא את הנוזל קירור מהרכב,אבל לא מצאתי את הברז ריקון בתחתית הצינור שנכנס לרדיאטור.

מי יכול בבקשה לעזור לי,היכן נמצא הברז ניקוז מים שמימנו אני מוציא את הנוזל קירור?

ראיתי שיש שם תקע עם חוטים שיושבת על הצינור מים,זה באזור הזה?

תודה.

פורסם
עלייך לנתק את הצינור התחתון מהרדיאטור וגם מהתרמוסטט ולהוציא את התרמוסטט בכדי לרוקן את מערכת הקירור מנוזל קירור.

חשוב להחליף את האטם של התרמוסטט לפני ההרכבה.

במרבית רכבי קונצרן VAG לא קיים ברז ניקוז.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,תודה.

איך אני מנתק את הצינור?יש תקע שמחוברת לצינור התחתון,ובקושי יש גישה להכניס אצבע שם.

יש שיטה לנתק את הצינור התחתון?

תודה.

 

במרבית רכבי קונצרן VAG לא קיים ברז ניקוז.
פורסם

זה לא תקע סוג של אבטחה. במידה וקיים על 'התקע' קפיץ מתכתי כמו בתמונה המצורפת פשוט תמשוך אותו החוצה בעזרת מברג ולאחר מכן נתק את הצינור.

 

לפני הניקוז פרק את המכסה של מיכל העיבוי.

clip.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

קודם כל יש לך רכב מדהים,ניפרדתי מאחת כזאת לפני כמה ימים לטובת קשקאי +2 היה לי צורך ב-7 מקומות.

בפסאט יש בחלק התחתון של הרדיאטור בצד ,חיישן שמוצמד לרדיאטור בעזרת סוג של שפלינט ,אבל אל תפרק אותו כדי לא להכניס את עצמך לצרות .

פשוט פרק את הצינור התחתון של הרדיאטור פתח את מכסה מיכל העיבוי תערבב 50/50 עם הבקבוק שפרסמת בהמשך

 

אסור לשפוך את התרכיז לא מהול ישירות לרדיאטור ואח"כ לשפוך מים

 

צריך למהול את התרכיז בדלי או מיכל גדול ואז לשפוך למיכל העיבוי

להניע את האוטו ולילחוץ על הצינורות גומי גם העליון וגם התחתון,אם חסר להוסיף מים .

לא לתת למנוע לעבוד יותר מ-2 דקות כאשר מיכל העיבוי פתוח.

לאחר שרואים שלא חסר מים לסגור את המיכל ולחמם לטמפרטורת עבודה

 

בהצלחה

רק המכוניות הגרמניות יודעות לפנק את הנהג והנוסעים!!!!!!!!!!!

פורסם

תודה רבה לך,

באמת אוטו מדהים,אצלי כבר 6 שנים ומרוצה ממנו מאד.

אז כמו שאמרת אני לא נוגע בתקע החשמלית שנמצאת על הצינור,אלה מוציא את הקפיץ החוצה ואז מוציא את הצינור החוצה.

לגבי הניקוז,לא הבנתי רק לגבי המכסה למה אסור להשאירו פתוח לאחר 2 דקות.

תודה.

פורסם

מבחינה בטיחותי אם יש איזה שהוא כשל במערכת הקירור אז שהמים לא יתחילו לפרוץ.

וגם כאשר המערכת סגורה יש לך אפשרות לבצוק נזילות היות ויש לחץ בתוך המערכת

 

אזהרה: לא לנשום את האדים שיוצאים מהמערכת!!!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...