Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האבזור של הג'טה-הם רציניים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
+1. נסגר, ולא "עדיין רחוק". תסעו קצת ב-I35 ובגולף חדשה, ותיווכחו לכך בעצמכם (מצפה ל-I30 החדשה, שכנראה תהיה ממש איכותית).

 

בתור מישהו שנוהג בסופי שבוע במכונית של אמא שלי - יונדאי i35, אני יכול לומר לך שהיא לא נופלת מסיטרואן C4 מקבילה (שתיהן ליסינג, הסיטרואן עלתה על הכביש שבוע לפני היונדאי, הסיטרואן ליסינג של חבר).

 

מבחינת ביצועים השילוב של מנוע-גיר ביונדאי מרגיש יותר טוב מהמקביל בסיטרואן.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
+1. נסגר, ולא "עדיין רחוק". תסעו קצת ב-I35 ובגולף חדשה, ותיווכחו לכך בעצמכם (מצפה ל-I30 החדשה, שכנראה תהיה ממש איכותית).

 

נסעתי, והרבה קילומטרים, אין לי רצון להתנגח או להלל את הגולף יותר מדי, כי הדגם המאובזר החלש שלה עולה 145K וזה המון, אין לי הצדקה לתג מחיר כזה, אבל היא רכב שמרגיש ונוסע יותר טוב מה I35, העידון גם בתא הנוסעים וגם בנסיעה עצמה עדיף מהיונדאי באופן מאוד ברור לטעמי, אבל לא הייתי משלם 20K יותר עליו, היונדאי רכב מצוין בפני עצמה.

פורסם

לא בהקשר של להתנגח כמובן, אבל אפילו חברה שלי שלא מבינה דבר וחצי דבר במכוניות, הרגישה נעים יותר ב-I35 מאשר בגולף.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רגע וזה שיש לי על הסיטרואן - ג'אנטים , פנסי ערפל , שליטה מההגה על רדיו והמערכת , קרוז קונטרול , חלונות חשמלים עולים לבד בסגירת הרכב , נעילה אוטומטית לאחר נסיעה של 20 קמ"ש , מחשב רכב שמזהה אדם שיושב במושב כל מושב ברכב ושאיננו חגור מתחיל לצעוק ומודיע במסך מי לא חגור ואיפה , גלגלים 16 מידה רוחב 205 וחתך 55 110 כוח סוס ! , אוטומטית מצב ספורט מצב שלג , טריפטרוניק + - , כיסאות חובקים , תאים לאכסנה והכי חשוב תא ריח מיוחד שמפיץ ריח ברכב (אמיתי)

מלא מקום מאחורה בגאג' ענק

 

אז נכון - החלונות לפעמים עולים ויורדים מעצמם (או שאני משתגע ) אבל זה משהו שיום ראשון אני כבר ידאג שיסודר , טנק דלק של 57 ליטר ! עוצרים בתחנת דלק פעמיים בחודש (עוד מעט אני גם יעלה נתון צריכה של הדלק )

 

 

והיא שנת 2007 יד ראשונה ועלתה לי רק 40 אלף שקל זה לא משתלם ?

 

 

כולכם פראיירים אתם לא מבינים ? כל אחד ואחד ממכם שהולך וקונה רכב מהניילונים הוא פשוט פראייר !!! אתם אלה שגורמים עדיין ליבואני רכב לחיות בסרט שאפשר לבקש על רכב סכום שהוא פי 2 וחצי ממה שהוא באמת שווה ואל תגידו לי שטויות על מיסוי וכאלה כי הרווח שהם עושים על כל רכב הוא ענקי ! ואין מצב שהמיסוי הוא כמו שעושים לאדם שמייבא באופן אישי רכב 250 אחוז לא ?

 

הנה אבא של חברה שלי קנה את הפיאט פונטו החדשה איזה בדיחה ... פשוט בדיחה , אוטו מסורס 77 כוח סוס לא זז , גיר דפוק ! הרובוטי הזה אתה מכניס לרייברס והאוטו ממשיך לנסוע קדימה הכי מסוכן שיכול להיות !!! בידני אתה לוחץ קלאץ באמצע והאוטו לא מדרדר לך באוטומט הוא לא מדרדר קדימה אבל הרובוטי הזה פשוט גיר מפגר

 

ה"דילאי" שיש בין ההעברה של ההילוכים יכלתי כבר ללכת ולקנות אספרסו , קטן לא נוח מערכת שמע על הפנים , עיצוב כל כך פשוט

 

שאמא של חברה שלי אמרה שהסיטרואן שנת 2007 שלי כבר עדיפה על החרא 2012 הזה שהוא קנה להם .

 

זהו הוצאתי הכל החוצה :lol:

פורסם

אני לא מצליח להבין את הישראלי המצוי אשר מחווה את דעתו בנושא מסוים ללא כול ידע או על סמך נסיון מלפני הרבה מאוד שנים.

כיום אם קצב השינויים המהיר הרי כל מכונית משתנה משנה לשנה. את השינוי הגדול אפשר לראות אצל הקוריאנים ועוד מאט אצל הסינים. דווקא אצל האירופאים קצב השינויים הוא הרבה יותר איטי מאחר ואין להם את השאיפה שיש לקוריאנים ולסינים.

בקשר לרכבי VW אני מסכים שהוא אוטו נהדר אבל מבחינת אמינות הוא הרבה פחות אמין מרכבים יפנים או קוראנים.

קחו לדוגמה את הגיר הרובוטי שלהם כמה שהוא נהדר שהוא עובד וכמה כואב הכיס כאשר הוא מתקלקל . בכול הקשור למחיר לאזרח כיום יש אפשרות לעשות יבוא אישי אלה שהוא נרתע מכך , אני מאמין כפי שכיום יותר ויותר אזרחים רוכשים דברים דרך האינטרנט ועוקפים את היבואנים בארץ כך יקרה בסופו של דבר גם עם המכוניות ברגע שהתופעה תגדל גם היבואן בארץ ישנה תפיסה .

לדוגמה תקחו את חברת המזרח שהורידה מחירים כאשר היבוא האישי היה יותר גדול מכמות הרכבים שהיא מכרה את הג'פ שלהם.

חג שמח

פורסם

קודם כל, צרפתיות מסריחות.

חוץ מזה, זה שאתה לא יודע או לא מצליח להבין כיצד התיבה הזאת עובדת, זה לא אומר שזאת תיבה גרועה. למעשה, ואני לחלוטין רציני, זאת אחת התיבות היותר מהנות שיצא לי להתנסות בהן, וברוך השם בימים אלה אני חוגג בר-מצווה על הכביש ככה שניסיון לא בדיוק חסר לי.

אני מתנייד עם התיבה הרובוטית של פיאט (דואלוג'יק) במצטבר כבר יותר מ-60K ק"מ, מרביתם נצברו במצב אוטומט. זה לא שאני לא אוהב לנהוג בתיבות ידניות - העניין הוא שהתיבה הזאת ברוב המוחלט של המקרים פשוט עושה ממילא את מה שאני מצפה שהיא תעשה ואין צורך להתערב לה בעבודה. אם לומדים לעבוד איתה כמו שצריך, אתה תגלה שנטו מבחינת ביצועים, היא עדיפה על תיבה ידנית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בהחלט נסגר,

כמי שעכשיו נוסע על רכב צרפתי,

אני יכול להגיד שנכון, הצרפתים עולים על כולם בנוחות למשל,

אבל גם הקוריאנים עשו קפיצת מדרגה משמעותית,

הi30 מכוילת לא רע, הגטס הייתה גם סבירה יחסית לשנתון שלה (אוטו שנבנה במקור ב2003 ועבר שינויים קלים ב2006 ו2008, לדעתי לא שונתה נוחות הנסיעה), רואים את קפיצת המדרגה באיכות החומרים, בבטיחות, בנוחות.

 

אז הם עוד לא ברמה של הצרפתים, אבל הם מתקרבים, לדעתי לא כל כך רחוק היום שהקוריאניות יציעו נוחות נסיעה דומה לזו של אירופאיות.

 

בדיחה יפה. אם אתה רוצה להכליל אז צרפתיות נוחות היו בשנות ה 90. בכלל, קונצרן PSA ורנו, היו מתים להיות במצב של יונדאי-קיה היום. האמת לא רק הם, רוב היצרנים.

emotion of motion

פורסם

הבדיחה הכי טובה בפורום , פיאט זו החברה הכי גרוטאה שיש בעולם ! ולא אל תכניסו לי את משפטי החוכמה פראיירי וכו'

אני מדבר על המצב אוטומט עם ההעברה של הילוך שלוקחת איזה 2 שניות כל האוטו נעצר ואז ממשיך לנסוע , שלא נדבר על עליות ועוד עליות קטנות בתוך השכונה של גבעת טל בקרית אתא , האוטו לא רצה לעלות מעל 60 קמ"ש פשוט סירב לטפס יותר מהר ואני מדבר על עליה שהיא אפילו לא מאמצת לרכב נורמלי , זה מה שקורה שיש לך 1200 סמ"ק עם גיר שמעביר הילוך כמו שסבתא שלי הולכת את השיבולת שועל שלה בדיוק באותה מהירות

הגיר הרובוטי הזה ומצידי שיהיה לך 300 שנים ניסיון , הוא פשוט זוועתי . ואני מבטיח לך שאני מעביר הילוך מהר יותר פי 3 מהתיבה הזאת ולא אני לא נהג מירוצים, זה פשוט בדיחה להגיד שיש לה ביצועים טובים יותר מידני (אני מדבר ספציפית על הפיאט פונטו והתיבה שלה לא נהגתי בגיר הזה מעולם ולא על שום רכב אחר חוץ מהפיאט פונטו של חברה שלי )

 

 

חברה שלי שיש לה הבנה של ציפור ברכבים ציינה שהסיטרואן שלי סתם לשם השוואה כי הבאנו שתינו את המכוניות ברווח של שבוע ימים אחד מהשני , שאין בכלל מה להשוות הרבה יותר יפה הרבה יותר גדולה הרבה יותר מיוחדת והרבה יותר נוחה ומהירה מהפיאט , חוץ מהפרמטר של החיסכון בדלק לפיאט אין שום עדיפות על הרכב שלי שהוא שנת 2007 עם 80 אלף קילומטר

 

 

הייתה לי פיאט פונטו שנת 96 שהייתה עבורי כמו גרורות סרטן שנאתי בכל עמקת נשמתי את הרכב הזה ! נזילות כאילו היא עשויה מרשת ולא מברזל כל כך הרבה תקלות כל הכסף שהיה לי 36 אלף שקל בזמנו (הרכב נקנה ב16 אלף ) הלך לי ... הכל על תיקונים וטיפולים גיר שהלך נזילות מהמנוע בעיות חשמל נזילות שמן יו אני מקבל פשוט עצבים שאני נזכר בפיאט הזאת

פורסם

אני אחזור על זה שוב: צרפתיות מסריחות.

וזה יפה שאתה טורח לאזכר את הפונטו 96' שהיתה לך, כי בערך באותו שנתון זכורות לי לא מעט בעיות חשמל בתוצרת הצרפתית המחורבנת שאותה אתה מיטיב להלל, לקלס ולשבח, לצד רדיאטורים שנוזלים, דשבורדים שמתפוצצים, ידיות שנושרות ושאר מרעין בישין. ולא שאני טוען שהמצב באיטלקיות היה טוב יותר, אבל אם כבר הוצאת שלדים מהארון, לפחות בוא נהיה הוגנים לשני הכיוונים.

ואם כבר לדייק בנתונים: פיאט פונטו איבו מגיעה רק עם מנוע 1.4. ה-1.2 נמצא רק בגרנדה פונטו ורק עם תיבה ידנית.

 

אשריך שיש לך בת-זוג שיודעת ללטף לך את האגו ולהחמיא לרכב שלך. רק חבל שהיא משווה בין תפוזים לעגבניות: סיטרואן C4 ופיאט פונטו איבו אינן משתייכות לאותה קטגוריה. את העגלה העאלכ ספורטיבית שלך תשווה למשהו שנמצא באותה קטגוריה, נגיד פיאט בראבו, ששוברת לה את העצמות וכבונוס גם יותר פרקטית ממנה.

 

לחיות באשליה שאני נוהג בפרארי? ממש לא. אני נוהג בפיאט ומרוצה מכל רגע. יש לי מומנט שהגרוטאה שלך יכולה רק להתקנא בו, יש לי תיבה בת ששה הילוכים שתמיד נמצאת בהילוך הנכון, ואם הייתי משלם גם את חשבון הדלק, הייתי יכול לומר לך שאת כל החבילה המדהימה הזאת אני מקבל תמורת צריכת דלק זעומה יחסית. אז תמשיך לגזגז לך בשרץ הצוחפתי שלך ולשכנע את עצמך שבגלל שזה קופה אז זה גם נורא ספורטיבי ולפחות אל תדבר בנושאים שאתה לא מבין בהם, כמו למשל תיבת דואלוג'יק.

 

נ.ב.: אמרתי כבר שצרפתיות מסריחות?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חח אלעד לא התכוונתי לפגוע לך באגו , רק רציתי לציין עובדות

 

 

הסיטרואן שלי לא לרגע אחד אמרתי שהיא ספורטיבית מדובר על ה1.6 VTR שבמקרה זכתה באיזה תחרות יופי בשנה שהיא יצאה במקרה , ולגבי ספורט ? יש לך את VTS שנותן על הדף 180 כוח סוס ועוד בלי טורבו אז תעשה חשבון בעצמך לגבי כוח

 

אם תראה לי אוטו אחד של פיאט חוץ מקופה או HGT שהוא בכלל מושא להשבחה או הערצה אני יוריד את הכובע , שאני יזכיר לך מה יצא מהמשפחה הצרפתית ? אתה הרי לא באמת רוצה שאני יתחיל לספר על הC4 ראלי שיש שזכתה בקצת אבל קצת מירוצים או באלף ואחד כוכבי בטיחות שמספקת רנו או במכונית העל של סיטרואן GT

 

its-been-decided-cit_460x0w.jpg

 

יחי ההבדל הקטן

 

500-pjorn.jpg

 

 

איך אפשר בכלל להשוות בין החברות ? אני באמת לא מבין ענק ברכבים אבל אני יכול כן להגיד לך שלעולם לא ראיתי רכב של פיאט שנפלה לי הלסת לעולם לא נהגתי בפיאט שאמרתי מדהימה ולעולם לא שמעתי כתבות על פיאט שעשו רעש עולמי

 

אני מדבר על הפיאט נטו שאני נהגתי בה פיאט פונטו עם 5 הילוכים גיר רובוטי שעלתה 100 אלף שקל ולפי דעתי 100 אלף של בזבוז כסף אחד גדול

 

ואתה מוזמן להסתכל על הDS3 ועל הנתונים שלה 0-100 7.3 שניות 156 כוח סוס ומבחינת יופי אתה הרי לא באמת משווה בין פיאט חואנטו לסיטרואן נכון ?

פורסם

127%20out%20of%20garage%20after%202%20years.jpg

 

1987_Bertone_Fiat_X19_For_Sale_Front_Red_resize.jpg

 

sullyrace_1086132101_tipo20000b.jpg

 

ורק בגלל ששלי בדיוק כמו זאת בניכוי הג'אנטים ופנסי הערפל:

 

fiat_1006_668.jpg

 

להמשיך?

 

אתה לא פוגע לי באגו. אין לי מניות בפיאט ומצב חשבון הבנק שלי אינו קשור לרמת המכירות שלהם. אתה פשוט מדבר על נושאים שלא טרחת לרדת לעומקם ומפזר דיסאינפורמציה ביד רחבה.

בקשר ל-VTS: לבראבו יש גירסת טורבו דיזל (שלצערי אינה משווקת כאן) עם 200 כ"ס ומעל 30 קג"מ. אתה בטוח שאתה רוצה לעמת אותן על המסלול? אני כן, בלי קשר לשאלה האם ה-C4 תהיה שם או לא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני אשמח לראות תחרות שכזאת :-D כל אדם רוצה להרגיש טוב עם הרכישה שלו ולכן אתה מתגונן , התמונות של הרכבים שהעלאת נראות כמו שהתמיד של פיאט נראות , גרוטאות וישנות הפיאט החדשות גם הם לא להיט ויש להם עיצוב כל כך משעמם ורדום , לא ניתן להשוות בכלל מבחינה עיצובית את רמת העיצוב שיש לפיאט לרמת העיצוב של לסיטרואן או לפג'ו או לרנו תראה את הרכבים שלהם תראה איך הם נראים נו בחייאת ראבק זה לא ניתן לוויכוח

 

 

אלעד פיאט זה לא אוטו משהו ולא משנה איך תסובב את הקובייה זו עדיין תהיה פיאט , יגידו על הצרפתיות שיש להם אלף ואחד תקלות לגבי עיצוב ? צרפתים יודעים לעשות עבודה ! גם איטלקים כמובן חח אבל אני באמת לא מבין מדוע החברה הזאת פיאט מוציאה לעם דגמים כל כך ... ראבק כך פיאט פנדה מזה ? לא באמת מזה ? בושות לנסוע בכזה דבר

 

 

(ועכשיו יעלבו לי כל הבעלי פנדות ) אני באמת לא בקטע של לרדת אבל אני בקטע של להיות מציאותי , אני קיבלתי רכב ב40 אלף שקל עם כל כך הרבה דברים עליו שכחתי לציין גם חיישני ריוורס ואמובולייזר , שפשוט צחקתי על הפיאט פונטו ה77 כוח סוס עגלתית הזאת שאבא של חברה שלי קנה ב100 אלף שקל ! 100 אלף ?!?! אני לא הייתי שם עליה ובלחץ 25 אלף שקל , זה פשוט רכב מעפן

 

לא אני לא מדען רכבים ואני לא כל היום בודק כמה האוטו מפליץ מהאגזוז אני סך הכל בחור בן 24 עם רישיון מגיל 17 שנסע על מכוניות עממיות וטובות ואי אפשר לתאר את תחושת האכזבה של כל הנוסעים ברכב שניסינו להיכנס אליו מאחורה 3 שירך אחד של חברה שלי ישב עליי והשני ישב על בעלה של אחותה וכל האוטו כמו גיגית , בזמן עצירה יש תחושה של אוטובוס קדימה ואחורה , לפי דעתי ואם מישהו ישאל אותי לקנות פיאט או לא אני יגיד לו חביבי מהניסיון האישי המועט שיש לי על הרכב הזה תתרחק כמו אש !

 

שאני קניתי את הסיטרואן ונכנסתי אליה ואיזה מרחב ו3 צגים וכל האוטו מחשב וצג על ההגה ושליטה מההגה ומהירות דגיטלית ואני מרגיש כמו ברכב 2020 בכיתי כל הדרך הביתה מרוב התרגשות ... כל מי שראה את האוטו אמר לי " נו אז העפתה את הסיאט הערסית שלך ועברתה לרכב אמיתי אה ? " וזה ציטוט של כל כך הרבה חברים שמכירים אותי שנים . כולם פה אחד אומרים הסיטרואן VTR זה רכב יפה

 

והוא גם לא כזה עגלה , 110 כוח סוס מהמפעל , ונכון שיש לו את הקטע המעצבן של הגיר שלומד את צורכי הנהיגה שלך ולכן אם אתה נוהג לאט ורגוע אז אתה לא יכול פתאום ללחוץ על הדוושה והאוטו יתן כי הוא לא מבין מה אתה עושה , ולכן צריך לשים או מצב ספורט או להעביר ל+ - בידית אבל מה שהכי חשוב שקיבלתי אביזרים שמכוניות 2012 לא מגיעות איתם וזה מה שעצוב

 

אלעד הנה ניצחת בוויכוח פיאט באמת טובה יותר

אבל ראבק בוא נעשה סקר שוק נשאל כל אחד על מה הוא היה מעדיף לנסוע
פורסם

הקריטריונים שבאמצעותם אתה עורך השוואה בין מכוניות אומנם לגיטימיים, אך לענ"ד שטחיים. אתה קובע בהסתמך על הסרטון שהבאתי שפיאט עדיפה מסיטרואן.

אתה יודע באיזה מצב נמצאת כל אחת מהמכוניות שמופיעה בו? אתה יודע אילו שיפורים היא עברה? אינך יודע כלום.

לצורך העניין, נהגתי בלאון 1.8TSI (ואם צביקה פיק *אהמ אהמ* יתחיל לעשות מלאכתו נאמנה, אולי בקרוב תוכל גם לקרוא על החוויה בהרחבה). רכב חזק מאוד, מתנהג, מושחז ומהונדס ואומנם לא ספרתי, אבל אם נחפש טוב יש מצב שנמצא שם שלושה צגים. אז מה? הוא יותר טוב מהסיטרואן שלך? מהפיאט שלי? לדעתי - לא.

צגים זה סבבה, כוח זה מבורך, אבל אם בשורה התחתונה כל הנתונים האלה לא מצליחים לתפקד היטב כשהם יחד, אז מצדי תן לי רכב חלש יותר ומתנהג יותר שאני גם אוכל ליהנות ממנו יותר.

תהנה לך עם הצגים שעוטפים אותך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד כי אני לא מעוניין לערוך השוואה שממילא 90 אחוז מהרוכשי מכוניות לא בקיאים בה , נראה לך שאבא של חברה שלי מבין על מה אתה מדבר שאתה אומר לו מומנט ? או משקל וכו' וכו' ? לא הוא פשוט הולך ורואה רכב כמכלול כחבילה ולא נכנס לקטנות , ואני

 

 

ציינתי שכולם פה התלוננו על איבזור דל ברכבים חדשים במחירים אסטרונומים ואני מציין שזה פשוט בזיון לקנות רכב בארץ במחירים כאלה עם כאלה תוספות , הסיטרואן עשירה בטכנולוגיה ובכל פורום כותבים זאת , הדגם הזה גם עבר שינוי דרסטי וגם הפך לרכב ראלי של סבסטיאן לוב , כנראה יש כאן פוטנציאל! שקל תמורת מוצר קיבלתי הרבה מעבר למה שהשקל שווה ! , איזה רכב יכולתי להביא ב70 אלף לא 40 שנותן יותר פינוק מהרכב שקניתי ? מה סיאט איביזה ? ראיתה איזה איבזור מזעזע ?

 

 

הסיטרואן אתה יושב באוטו ואתה פשוט מרגיש הרגשה של לארג'יות שלא חסכו בכלום , תאי איחסון בכל מקום מושבים נוחים ומתכווננים , ומה לא ? ציינתי כבר את התוספות תראה לי רכב שנותן אותו דבר במחיר זהה גם ב2012 ? נכנסתי לסוכנות סיאט וישבתי בפיאט , אין זה לא מתקרב לאותו רמת איבזור אלעד אני לא סתם אומר

 

אתה פעם ישבתה ב C4 ?

פורסם
לא בהקשר של להתנגח כמובן, אבל אפילו חברה שלי שלא מבינה דבר וחצי דבר במכוניות, הרגישה נעים יותר ב-I35 מאשר בגולף.

 

אז אני כן ניסיתי הרבה רכבים, ושם דגש על דברים כמו פעולת מתלה, בידוד רעשים, גיהוץ מהמורות, תאוצת ביניים, תגובת דוושה, ובכל אלה הגולף עדיפה בבירור על היונדאי, בעצם שתי נקודות התורפה של הגולף הן ניתוק מוחלט מהכביש (לרוב האנשים זה יתרון) וזוויות גלגול גדולות, גם הגיר המושמץ DSG מוציא ממנועים אנמיים (ה1.6 100 כ"ס) ועצלים המון, ומעלים את הבדלי הדורות במנוע. ה1.2 TSI מרגיש חזק מ132 כ"ס של היונדאי, תא נוסעים זה עניין של טעם, אני פחות מתחבר לפלאש ביונדאי ויותר לפונקציונליות המאופקת והשקטה של VW.

אין שום רציונל כלכלי בלשלם 150K על גולף ג"נריישן, או 125K על גולף בסיסית עירומה, כשה I35 המאובזרת עולה 127K לפני הנחה, התמחור של הגולף יקר מאוד, אבל אין לי ספק שהגולף עדיפה על היונדאי כרכב משפחתי (להוציא את עניין תא המטען), ושוב מנסיון של אלפי ק"מ בשתיהן.


×
×
  • תוכן חדש...