Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

החלטתי ככל הנראה ללכת על פולו 1.2t ומצאתי רכב כזה ינואר 2012 שנסעו בו 1750ק״מ ונמכר עקב שינוי דרמטי במשפחה.

 

רציתי לשאול מה מקובל מבחינת מחיר לרכב כמו-חדש שכזה? חדשה עולה באופן רשמי 113, יד 2 אומר על משומשת 2012 107.5.

 

בנוסף, אפשר לוותר על בדיקה עם קילומטרז מצחיק שכזה? המוכר בפירוש לא סוחר.

 

תודה!

 

דני

פורסם

תבדוק טוב את המחיר בסוכנות, כרגע יש מבצעים בVW.(אני חושב שההנחה על הפולו היא 6K)

היום במקרה בדקתי עם חבר בסיאט לגבי איביזה 1.2 TSI, גם שמה יש מבצעים.

1.2 TSI גיר DSG, רמת גימור ספורט 109K, רמת גימור סטייל 99K.

ידנית ברמת גימור ספורט 99K.

 

תבדוק בסוכנויות לפני שאתה קונה, לא כדאי להתעצל.

פורסם

בדיקה לגמרי מיותרת, כל הרכב באחריות.

(רק תבדוק בעין שהרכב לא עבר התהפכות ונצבע מחדש כולו, הא? :lol:)

המחירונים לא רלוונטיים בכלל בקשר למשומשות כמעט-חדשות, תבדוק כמה עולה הפאביה שלי - גם לוי יצחק וגם יד2 מתחמרים אותה 5K מעל מחיר של אחת חדשה מהסוכנות.

תבדוק כמה עולה כזאת חדשה (לא רשמי, אלא בכמה באמת מוכנים למכור בסוכנות) משם תוריד כ10% ותתחדש.

 

יותר מזה לא הייתי שוקל, זוהי בסה"כ פולו עם זמני אספקה כמעט מידיים, לא פיקנטו שאתה מזמין שנה מראש..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
תבדוק כמה עולה הפאביה שלי - גם לוי יצחק וגם יד2 מתחמרים אותה 5K מעל מחיר של אחת חדשה מהסוכנות.

 

וואלה? מעל המחירון?

 

נו,איזה ישראלי אתה? :lol: - תמכור,גזור קופון קל,וקנה חדשה ;)

 

פותח השרשור - לא רשמת מה התקציב שלך.

 

אם יש לך את הסכום שבעל הרכב דורש - לך לסוכנות הקרובה ושב להם טוב טוב על הראש - אולי תצליח להוציא חדש במחיר קרוב :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

1. חובה לקחת לבדיקה!

בהחלט יכול להיות שהרכב עבר תאונה ותוקן - ועכשיו הבעלים רוצה להפטר ממנו.

 

2. אם המחיר בסוכנות הוא 115000 "על הכביש" לא הייתי משלם יותר מ-100000

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
1. חובה לקחת לבדיקה!

בהחלט יכול להיות שהרכב עבר תאונה ותוקן - ועכשיו הבעלים רוצה להפטר ממנו.

 

2. אם המחיר בסוכנות הוא 115000 "על הכביש" לא הייתי משלם יותר מ-100000

 

+1 וחמישה תווים

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תודה כולם.

 

הבנתי שיש כאן לא מעט בעלי פולו שכזו, מישהו יכול לציין מה הכי נמוך שהצליך להוריד את הסוכנות? (אנסה להגיע אליהם גם בעצמי)

 

אני דיי משוכנע שלא מנסים לעשות לי תרגיל אבל אלך על בדיקה בכל מקרה. מישהו יכול להמליץ על מכון בירושלים?

×
×
  • תוכן חדש...