Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור האחרון, הייתי שמח לשמוע חוו"ד על תוספי תזונה.

מה עוזר ? מה בריא? למי עוזר וכו'? ובעיקר במה אתם משתמשים.

טיפים, דגמים ואתרים וכו'.

 

אני באופן אישי לוקח בחודשים האחרונים מגנזיום( בעקבות התכווצויות שרירים לאחר מאמץ) ופרוביוטי.

 

כרגע מחפש פתרון מעניין לנושא אנרגיה בזמן ריצות של עד עשר ק"מ. (הרגשה כזו של חוסר אנרגיה) אשמח להמלצות...

(בדיקות דם תקינות)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאירובי ארוך משקה איזוטוני / תמרים ובננות (במידה שיש הפסקה של כמה דקות באמצע)

 

למשקולות מגנזיום, אומגה 3, לפעמים מולטי-ויטמין (סתם כי פיפי כתום זה מגניב) ובימים היותר חלשים כדורי קפאין לפני האימון...

 

אם אני לא מגיע לדרישת חלבון היומית שלי אני שותה אבקת חלבון אבל זה לא ממש תוסף.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני רץ כ30-40 ק"מ בשבוע בריצות של 10-12 ק"מ כל פעם.

לפני כחצי שנה הייתי שותה קפה שחור בערך חצי שעה-שעה לפני ריצה, היה נותן לי אחלה תמריץ, ווזמנים היו הרבה יותר טובים מאשר בלי קפאין.

עכשיו די התרגלתי לקפאין ככה שרץ בלי כלום.

פורסם

חלבון כשקשה להגיע לכמות היומית

מעבר לזה - קריאטין בתקופות מסויימות, מגנזיום לרכיבות אופניים/אימונים כבדים, מולטי ויטמין ואומגה3

 

קפאין זה נחמד אבל כשהגוף מתרגל צריך להתנזר מכל מה שמכיל קפאין כמה שבועות כדי "להתנקות" מזה.

פורסם

חצי רדבול לפני ריצה עוזר,

היתרון הוא שאין לו תופעות לוואי על מערכת העיכול כמו קפה רגיל

(במקרה שלי, פילטר/מקינטה בחוזק לא-אנושי).

 

אני מניח שרוב ה"עזרה" היא מנטלית, ושאין השפעה של ממש על חילוף חומרים או משהו כזה -

אבל מצד שני הקושי בריצות ארוכות היא בעיקר מנטלי, לדעתי האישית.

 

חלבון - טונה, מגנזיום - בננות וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קשה להגיע לקצובה יומית של 400מ"ג מגנזיום. אם אתה מתאמן בצורה קבועה כנראה שתצטרך אפילו יותר.

(יש מחקרים שמדברים על כמויות של 800-1000 מ"ג ביום. מגנזיום לא רעיל והגוף מפריש עודפים בשתן). כדור אחד של 400 מ"ג שעה לפני השינה גורם לך להירדם מהר יותר ולמנוע התכווצויות שרירים או DOMS

 

לגבי טונה - טונה בשמן זית, הרע במיעוטו אבל עדיין קיים סיכון להרעלת כספית כשאוכלים על בסיס יומי

פורסם

התפריט היומי שלי-

 

אומגה 3 במינון גבוה

 

ויטמין D3 במינון גבוה

 

אבץ

 

מגנזיום

 

B קומפלקס 100

 

מגנזיום

 

כלורופיל בכמוסות

 

אבקת חלבון

 

בקרוב אני אוסיף ככל הנראה לתהמיל גם כמוסות כורכום ואולי גם אתבל עם קצת DHEA (הזדקנתי מה לעשות..).

פורסם

למה לא פשוט להכניס אוכל טרי ובריא לגוף מלא בכל אבות המזון הנחוצים ולא זבל סינטטי מעובד? :|

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

לא בכל דבר אפשר להגיע לקצובה היומית. לפעמים זה לא מסתדר עם אורח חיים נורמלי..

בעיקר אצל אנשים שאוכלים הרבה בחוץ. הרבה יותר קל וזמין לבלוע כדור ולא לסחוב איתך למשרד מאכלים אקזוטיים :-)

פורסם

אלן, פרט קצת למה כל כדור משמש... בנוסף אשמח לעלויות והמלצות.

דבר נוסף, מה התפקיד של קריאטין ? קראתי הרבה באינטרנט אבל נראה לי שזה מאד פרסומי

פורסם

את כל התוספים שלי, למעט אבקת החלבון, אני מזמין בכמויות גדולות מאתר VITACOST האמריקאי.

 

אני נוהג להזמין מוצרים של מותג הבית של האתר ולמיטב הערכתי (הלא מקצועית) איכות המוצרים מצויינת, המינונים מעולים והמחירים מגוחכים ביחס לנהוג בארץ.

 

כנס לאתר ותראה בכל דף מוצר מה התועלות התיאורטיות שלו.

 

לגבי קריאטין, מדובר באחד התוספים היחידים שיעילותו מוכחת מדעית והוא ברוב המקרים תורם לשיפור ביצועים.

פורסם

קריאטין בד"כ טוב בשביל אימוני כח וכאשר נדרש כח מתפרץ.

לדעתי שימוש בקריאטין לריצות (ועוד של 5 ק"מ) יהיה מיותר.

כמובן אני לא תזונאי מקצועי וכל הנסיון שלי עם חומרים כאלה ואחרים הוא מהחדר כושר.


×
×
  • תוכן חדש...