Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשתף כאן בפרוייקט שאני מתחיל עתה

מדובר בבניית פיאט 850 קופה

דרך הפורום התודעתי לא מזמן לאחת כזאת באזור לטרון למכירה, במצב גסיסה מתקדם (תמונות בהמשך), ומכיוון שלפני כ 7 שנים ראיתי אחת כזאת ולא הצלחתי לשים ידי עליה - זה נותר כחלום שתמיד ישב לי בראש.

לפני כמה ימים לאחר שהעברתי בעלות, גיליתי שיש למכירה ב YAD2 עוד אחת ובנוסף אחת לחלפים, היום התבצעה המכירה.

גם אלו מכוניות במצב אנוש למדי (ביחוד זאת שלחלפים)

כך שעכשיו יש לי 3 רכבים שמהם אני רוצה לבנות אחת.

אני מודע לכך שזה פרוייקט קשה ארוך ויקר.

קצת מחשבות עברו לי בראש להפוך את האוטו לרפליקה של אבארט 1000 OTC אבל נראה לי שזה קצת מעל לרף שאני מסוגל כרגע, לכן אני אשקם למצב דומה למקור עם קצת נגיעות אישיות ואולי נגיעות של אבארט, ובסיום אם יישאר כוח אולי...

מצורפות תמונות של הרכבים שקניתי, 2 הראשונות מימין של הרכב מלטרון, והשאר של 2 הרכבים האחרים.

בשבוע הבא הן יועמסו על גרר ויגיעו למוסכניק שלי לפירוק והחלטה מה לוקחים מכל אחת ומה חסר וצריך לקנות

 

לסיום, מי שיכול ורוצה לתרום חלפים או ספרות, מוזמן לעשות כך

מי שרוצה להעיר להאיר ולהציע, מוזמן גם כן להגיב

העדכונים לא יהיו רצופים כי העבודה תתרחש קצת רחוק ממני, אבל אשתדל

first1.jpg

first2.jpg

second back.jpg

second side.jpg

spare back.jpg

spare side.jpg

spare front.jpg

spare eng.jpg

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה .

נראה שהולך להיות לך כיף וכנראה גם לנו - אל תשכח לצלם הרבה ולעדכן עוד יותר !

תיהנה תתחדש וסע לשלום - המפתחות בפנים !

:lol:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

עוד כמה הערות

הרכב מלטרון הוא שנת 71 ברשיון אבל ממה שאני זוכר כשראיתי אותו הוא נראה לי דור ראשון, שתי האחרות הן דור שני או שלישי משנת 69, אולי אני לא זוכר טוב.

הקישור שנתנו לרכב למעלה הוא לדור ראשון, אני משפץ לדור שלישי.

ההבדלים (ובטח יוסיפו ויתקנו אותי מייד) הם מנוע 903 סמק במקום 843 סמק, וארבעה פנסים מלפנים ומאחור במקום שניים.

בכל אלו שקניתי רשום ברשיון 903 סמק

קצת נתונים:

מנוע903 סמק אחורי והנעה אחורית, קירור מים, 4 צילינדרים (מנוע ה 127 דומה לזה אבל מסתובב בכיוון הפוך), 52 סוסים.

דגמי האברט 850 OT או OTC וה 1000 וה 1300/124 שמתבססים על אותה שלדה הגיעו ל 120 סוסים במקסימום מהמנועים הללו (כמובן עם שיפורים נוספים).

אני בחרתי בצבע קרם לרכב, אני אצרף תמונה של קטלוג צבעים מקורי.

דרך אגב, אפשר (בהשקעה גבוהה) להוציא 2 מכוניות מהשלוש, ובסוף השיפוץ אם מישהו ירצה לקנות את מה שנשאר ולשפץ, בבקשה.

פורסם

עוד כמה תמונות של רכבים "תקינים" וקטלוג הצבעים

התמונות מאוד קטנות, מקווה שניתן יהיה לראות משהו

בקטלוג ניתן לראות את צבע הקרם

engine brochure.jpg

inside side.jpg

inside.jpg

white front.jpg

yellow back.jpg

!B+h1jz!BWk~$(KGrHqEOKicEzP9,yYK+BM+8MjiL)Q~~_12.jpg

פורסם
רציתי לשתף כאן בפרוייקט שאני מתחיל עתה

מדובר בבניית פיאט 850 קופה

דרך הפורום התודעתי לא מזמן לאחת כזאת באזור לטרון למכירה, במצב גסיסה מתקדם (תמונות בהמשך), ומכיוון שלפני כ 7 שנים ראיתי אחת כזאת ולא הצלחתי לשים ידי עליה - זה נותר כחלום שתמיד ישב לי בראש.

לפני כמה ימים לאחר שהעברתי בעלות, גיליתי שיש למכירה ב YAD2 עוד אחת ובנוסף אחת לחלפים, היום התבצעה המכירה.

גם אלו מכוניות במצב אנוש למדי (ביחוד זאת שלחלפים)

כך שעכשיו יש לי 3 רכבים שמהם אני רוצה לבנות אחת.

אני מודע לכך שזה פרוייקט קשה ארוך ויקר.

קצת מחשבות עברו לי בראש להפוך את האוטו לרפליקה של אבארט 1000 OTC אבל נראה לי שזה קצת מעל לרף שאני מסוגל כרגע, לכן אני אשקם למצב דומה למקור עם קצת נגיעות אישיות ואולי נגיעות של אבארט, ובסיום אם יישאר כוח אולי...

מצורפות תמונות של הרכבים שקניתי, 2 הראשונות מימין של הרכב מלטרון, והשאר של 2 הרכבים האחרים.

בשבוע הבא הן יועמסו על גרר ויגיעו למוסכניק שלי לפירוק והחלטה מה לוקחים מכל אחת ומה חסר וצריך לקנות

 

לסיום, מי שיכול ורוצה לתרום חלפים או ספרות, מוזמן לעשות כך

מי שרוצה להעיר להאיר ולהציע, מוזמן גם כן להגיב

העדכונים לא יהיו רצופים כי העבודה תתרחש קצת רחוק ממני, אבל אשתדל

 

 

בהצלחה בשיפוץ!

שמח שעזרתי .

הכל התחיל בשיחת טלפון של אייל עובדיה אליי ששאל אותי אם בא לי לשפץ איזו פיאט ספורט במצב גרוע..., אמרתי לו שכרגע אין לי אפשרות כלכלית אבל אשמח לפרסם בקארספורום.. וכל השאר הסטוריה...

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
בהצלחה בשיפוץ!

שמח שעזרתי .

הכל התחיל בשיחת טלפון של אייל עובדיה אליי ששאל אותי אם בא לי לשפץ איזו פיאט ספורט במצב גרוע..., אמרתי לו שכרגע אין לי אפשרות כלכלית אבל אשמח לפרסם בקארספורום.. וכל השאר הסטוריה...

 

מה שנכון נכון

תודה רבה

פורסם

לשיפוץ תיזכה זאת שיהיה לה בודי הכי טוב לאחר ההפשטה

נראה לי שזאת בטוח לא תהיה הלבנה אבל בין האדומות קשה עדיין לקבוע ללא פירוק

פורסם

האדומה בתמונות הימניות זקוקה השיקום רציני של הגג, קח את זה בחשבון.

 

דווקא מהתמונות הלבנה ניראת הכי ברת שיקום.

 

הכל מקרה שתף בתמונות כמה שאפשר!!!!

 

נדב.

פורסם

מצטרף לנדב- דווקא הלבנה נראית במצב הכי פחות גרוע, ובהרבה, לפחות בתמונות!:roll: בכל אופן- פרוייקט מאד לא קל ומאד לא זול- אבל אפשרי, המון בהצלחה, תשתדל לעדכן כי מאד מעניין לראות דווקא הפרוייקטים שהתחילו ממצב של "זבל" והגיעו למה שהגיעו- זה כל הכיף, לא? 8)

 

8)8):-D:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...