Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלק בתמונה הינו שסתום EGR שהינו חלק ממערכת להפחתת גזי פליטה הנקראת EGR. השסתום הינו בעל פיקוד חשמלי ונשלט על-ידי מחשב הרכב.

 

מה אתה רוצה ממנו ?

איזה כייף לי :)

פורסם
החלק בתמונה הינו שסתום EGR שהינו חלק ממערכת להפחתת גזי פליטה הנקראת EGR. השסתום הינו בעל פיקוד חשמלי ונשלט על-ידי מחשב הרכב.

 

מה אתה רוצה ממנו ?

המכונאי שלי אמר שיש לי בעיה איתו, הוא גם אמר בשחברה הוא עולה מאוד יקר.

ושאני ינסה להשיג אחד מפירוק או מחו"ל דרך האינטרנט.

הוא גם כן אמר שזה ה EGR אבל כשחיפשתי באינטרנט התמונות לא היו דומות לחלק, לכן לא הייתי בטוח ובקשתי את העזרה בזיהוי.

יש לך מושג האם ניתן לתקן אותו או שחייבים להחליף?

פורסם

לפעמים ניתן לפרק ולנקות את שסתום ה-EGR מפיח ולכלוך בעזרת חומרים להסרת פיח שהצטבר בתוכו אבל פעולה זו לא תמיד מצליחה.

לרכוש משומש או מפירוק לא מומלץ.

בכול מקרה במידה והחלק מוחלף בחדש יש צורך לבצע התאמה של החלק למחשב הרכב בעזרת ציוד איבחון ממוחשב.

 

על-סמך איזה בדיקה המכונאי החליט שהשסתום תקול ?

מה הבעיה ברכב שבגללה פנית למוסך ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפעמים ניתן לפרק ולנקות את שסתום ה-EGR מפיח ולכלוך בעזרת חומרים להסרת פיח שהצטבר בתוכו אבל פעולה זו לא תמיד מצליחה.

לרכוש משומש או מפירוק לא מומלץ.

בכול מקרה במידה והחלק מוחלף בחדש יש צורך לבצע התאמה של החלק למחשב הרכב בעזרת ציוד איבחון ממוחשב.

 

על-סמך איזה בדיקה המכונאי החליט שהשסתום תקול ?

מה הבעיה ברכב שבגללה פנית למוסך ?

 

בבוקר לאחר 2 דקות של נסיעה הרגשתי שהאוטו קצת רועד (אבל לא תמיד), נדלקה לי המנורה של המנוע, ישר נסעתי אליו, הוא סרק את האוטו עם המחשב...

פורסם

הנסיעות שלך רובן בעיר ?

בכול מקרה מומלץ לטפל בבעיה בקרוב מכיוון שהשסתום הזה עלול לגרום לבעיות של כיבוי מנוע בזמן שהמנוע עובד בסרק.

 

לפני שאתה מחליט סופית הייתי מציע לך לפנות לאיבחון נוסף אצל חבר הפורום מוסך רון.

לפעמים ניתן לרכוש חלק תחליפי שווה ערך למקורי בעלות הרבה יותר נמוכה.

איזה כייף לי :)

פורסם
הנסיעות שלך רובן בעיר ?

בכול מקרה מומלץ לטפל בבעיה בקרוב מכיוון שהשסתום הזה עלול לגרום לבעיות של כיבוי מנוע בזמן שהמנוע עובד בסרק.

 

לפני שאתה מחליט סופית הייתי מציע לך לפנות לאיבחון נוסף אצל חבר הפורום מוסך רון.

לפעמים ניתן לרכוש חלק תחליפי שווה ערך למקורי בעלות הרבה יותר נמוכה.

 

תאמת שרוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר,

בדיוק נזכרתי שלפני שבוע החלפתי 2 פיוזים שהיו שרופים, אחד של משאבת המים למגבים ועוד אחד שאני לא יודע למה הוא שייך,

אין לי את ספר הרכב כך שאין לי מושג איזה פיוז שיך למה,

נראה לך שיש קשר?

פורסם

לא יודע אם יש קשר ישיר בין החלפת הפיוזים לבעיה ברכב.

למה נשרפו לך הפיוזים ? פיוזים לא נשרפים סתם ככה ביום בהיר.

 

ספר רכב את יכול להזמין חינם אין כסף משירות לקוחות של צ'מפיון או לחילופין בקש ממישהו לצלם את העמודים הרלוונטים בכול נושא הטיפול ברכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא יודע אם יש קשר ישיר בין החלפת הפיוזים לבעיה ברכב.

למה נשרפו לך הפיוזים ? פיוזים לא נשרפים סתם ככה ביום בהיר.

 

ספר רכב את יכול להזמין חינם אין כסף משירות לקוחות של צ'מפיון או לחילופין בקש ממישהו לצלם את העמודים הרלוונטים בכול נושא הטיפול ברכב.

משאבת המים של המגבים לא עבדה, ניגשתי לחשמלאי שהחליף את הפיוז ועל הדרך עבר על כל הפיוזים ובדק ואז גילה עוד אחד שרוף והחליף גם אותו...

×
×
  • תוכן חדש...