Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ייש לי הונדה אקורד 2400 שנת 2005 עשתה 120 אלף קילומטר

האוטו אוכל הרבה דלק הוא עושה 1 ל 5 קילומטר

אין לי בעייה של זיוף בטורים הכול עובד כרגיל

פלאגים החלפתי לפני חודשיים שמתי מקוריים

ממה יכולה להיות הבעייה ?

יכול להיות שזו הצריכה הנורמאלית של הרכב ?

פורסם

באתי לכתוב שהכותרת מצחיקה, כי מה כבר אפשר לצפות מיפנית עם מנוע גדול..

אבל 1/5 זה באמת מוגזם! עשית חיפוש על כל ההמלצות לחיסכון בדלק? על הגורמים לצריכה גבוהה? צמיגים, פילטר אוויר, תרמוסטט וכו'..

כמו כן איך אתה מודד?

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

אני שם 200 שקל שזה 26 ליטר מהרגע שהמנורה של הדלק נידלקת

אני עושה עם זה 124 קילומטר

אז 124 לחלק ל 26 שווה 4.76 קילומטר לליטר

זה המון

פורסם
אני שם 200 שקל שזה 26 ליטר מהרגע שהמנורה של הדלק נידלקת

אני עושה עם זה 124 קילומטר

אז 124 לחלק ל 26 שווה 4.76 קילומטר לליטר

זה המון

 

לא ככה מודדים צריכת דלק. תעשה חיפוש, הנושא טחון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא ככה מודדים צריכת דלק. תעשה חיפוש, הנושא טחון.

 

איתמר.

אני יודע איך מודדים צריכת דלק

וגם איך שאני מדדתי זו דרך אפשרית אוליי לא מדוייקת 100 אחוז אבל סטייה של עוד קילומטר לליטר עדיין זה המון דלק

פורסם
וגם איך שאני מדדתי זו דרך אפשרית

 

לא היא לא.

צריכת דלק מודדים על מרחק מקסימלי בין תדלוק לתדלוק, לא על 124 ק"מ.

צריכת דלק אמיתית מודדים רק ע"י תדלוק מיכל מלא, טווח נסיעה מקסימלי ותדלוק מיכל מלא שוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המדידה שלך היא לא נכונה, תמדוד בצורה נכונה ותחזור לעדכן מה קורה.

1 ל 5 זה באמת מוגזם לרכב הזה, הרכב שלי 6 צלינדר עם 3500 סמ"ק עושה 1 ל 8.5 בעיר עם המון פקקים, מחוץ לעיר מפתיע ועושה 1 ל 12

 

ככה שהרכב שלך בהיגיון אמור לצרוך פחות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אפס את השעון, מלא מיכל מלא וסע עד פס הרבע האחרון. מלא שוב פעם מיכל מלא ותסתכל על הצג של המשאבת דלק כמה ליטר נכנס עד הפול. תחלק את המס' שמופיע לך במס הק"מ שהראה השעון

Hyundai I20 Inspire 2010

×
×
  • תוכן חדש...