Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואי אחי!! איזה אוטו מטורף!! בואנה יש לו נוס? טורבו? בלמים קרמיים 6 בוכנות? (בעצם, עזוב).

 

אני מתרשם במיוחד ממיקום התמונות. תגיד - זה כלא 6 מאחורה? :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
וואי אחי!! איזה אוטו מטורף!! בואנה יש לו נוס? טורבו? בלמים קרמיים 6 בוכנות? (בעצם, עזוב).

 

אני מתרשם במיוחד ממיקום התמונות. תגיד - זה כלא 6 מאחורה? :lol:

 

LOL

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

וואו. הונדה לבנה עם סאנרוף ובודי קיט. כולי לח.

cry3.gif

אכן מיקום מצויין לאוטו הזה.

 

* עריכה: ברצינות, יש השקעה, והעבודה טובה, אבל פשוט כמו שכתבו, יש כבר הרבה כאלה. והמכסה מנוע לא לגמרי בטוב טעם, אלא אם באמת יש שם איזה אינטרקולר עצבני.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

ממה שאני רואה זה לא כלא שש

זה כלא אבו-כביר בתל אביב

 

ולבעל הרכב- אם אתה רוצה סיוויק קופה מנופחת באמת מיוחדת, ולא כמו כל המעפנות שמסתובבות בכל מיני צבעים וווריאציות, שים לה ג'נטים קרביים.

תשקיע פחות בניפוחים ופיברים, ותן לה צמיגים וג'אנטים ראויים.

מה גם שהיא תסע הרבה יותר טוב עם ג'נט קרבי וקל.

הייתי אומר לך לשים לה כמה שפחות תוספות חיצוניות אבל זה מאוחר מדיי.

 

בכללי- אני מפרגן לך על הרכב כי אפשר לראות שהשקעת על הניפוחים כמה אלפים טובים. אני לא הייתי שם את האלפים האלו בניפוחים חיצוניים אלא בשיפורים מכנים, אבל היי- רכב שלך העדפות שלך

 

ושמור עליו טוב בדרום. אני יודע שהבדואים אוהבים הונדות. מאוד.

אם אתה מתכנן להיות הרבה בדרום- אל תחסוך ותעשה לך ביטוח מקיף.

 

בכללי- תתחדש גבר. רכב יפה.

בהצלחה.

 

 

-ארז 8) -

פורסם

תושבי אופקים, תתכוננו לבזוז אותה! :p

:wink:

 

סתם, לא יפה. הקיט דווקא יפה. אני מקווה שהיא רק לא חונה שם בדרך קבע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברה,תרגעו...זה לא כלא ולא נעליים...

המיקום הוא מחסום ארז,ומה שיש ברקע - זה מת"ק ארז (מנהלת תאום וקישור),שם שירתתי.

בקשר להונדה - ח"ח למקס,עבודה טובה,די מקצועית,הוא השתפר.

אבל כמו שאמרו לפניי,יצא כבר מכל החורים...נו טוב...עוד הונדה משופרת...

Use your imagination...

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אני אישית לא אהבתי את כל הניפוחים והכונסים הללו. אבל תראה, העיקר שבעל הרכב אוהב את זה, זה הכי חשוב.

 

ד"א למה החצאית \ פגוש האחורי תלושים?

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אני היחיד ששם לב שמאחורה הטמבון בצד הנוסע קיבל פיצוץ ? :)

 

חוצמזה.......... אחשלי יש עוד 3 סיוויקים כמו שלך פה בשכונה ועוד איזה 300 בעיר... ;)

 

 

** חבר'ה, אני בעד השקעה לטווח ארוך ! , אני הולך לקנות הונדה קופה מ-ק-ו-ר-י-ת , ספק אם אמצא כזו ... ובעוד כמה שנים .. שיהיה רק משופרות ... אני אמכור את שלי בהרבהההה כסף ;)

פורסם
אני היחיד ששם לב שמאחורה הטמבון בצד הנוסע קיבל פיצוץ ? :)

 

חוצמזה.......... אחשלי יש עוד 3 סיוויקים כמו שלך פה בשכונה ועוד איזה 300 בעיר... ;)

 

 

** חבר'ה, אני בעד השקעה לטווח ארוך ! , אני הולך לקנות הונדה קופה מ-ק-ו-ר-י-ת , ספק אם אמצא כזו ... ובעוד כמה שנים .. שיהיה רק משופרות ... אני אמכור את שלי בהרבהההה כסף ;)

 

סוחר בפורום :!::!::twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לדעתי עשה עבודה טובה,אבל עוד אחת מאלף...סליחה....מאה אלף....נווו מיליון וזהו...;)

אבל למה צבע לבן?

שלפחות ישנה את זה....

זה יצא לי מכל החורים יותר מהונדה סיוויק משופרת....בעע צבע לבן :mm_nah:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...